Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464666/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2023/BZP 00299895/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
- 2025/BZP 00089690/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU REHABILITACJI PO COVIDOWEJ DLA KADRY MEDYCZNEJ W WOJ. OPOLSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 775416357
1.5.8.) Numer faksu: 77 5416411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU REHABILITACJI PO COVIDOWEJ DLA KADRY MEDYCZNEJ W WOJ. OPOLSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26aea2b-6f1b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/70/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU REHABILITACJI PO COVIDOWEJ DLA KADRY MEDYCZNEJ W WOJ. OPOLSKIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rehabilitacja osób z deficytami zdrowotnymi wywołanymi przez COVID-19 w województwie opolskim – projekt pilotażowy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464666/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.42.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU REHABILITACJI PO COVIDOWEJ DLA KADRY MEDYCZNEJ W WOJ. OPOLSKIM.
a) Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu rehabilitacji po covidowej dla kadry medycznej w woj. opolskim” w podziale na 7 grup szkoleniowych po 3 dni szkoleniowe dla każdej grupy, łącznie dla 70 osób z kadry medycznej zrekrutowanej przez Zamawiającego do projektu „Rehabilitacja osób z deficytami zdrowotnymi wywołanymi przez COVID-19 w województwie opolskim – projekt pilotażowy”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Działanie 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych.
b) Przeprowadzenie 3-dniowych szkoleń z zakresu rehabilitacji po covidowej dla 70 osób z kadry medycznej w woj. opolskim zrekrutowanej przez Zamawiającego do projektu Szkolenia będą realizowane w grupach 10 - osobowych Istnieje możliwość regulacji wielkości grup od 8 do 12 osób, przy zachowaniu łącznej liczby 70 osób. Szkolenia w całości odbywają się na oddziałach klinicznych.
c) Każdorazowo 1 godzina oznacza 1 godzinę lekcyjną, czyli 45 minut.
d) Każde szkolenie będzie się odbywało w podziale na 3 dni zgodnie z OPZ.
e) Opracowanie i przygotowanie materiałów szkoleniowych – papierowy konspekt uwzględniający zapisy minimalnego wymaganego zakresu szkolenia opisanego w BLOKU V „Programu polityki Zdrowotnej w zakresie rehabilitacji osób z deficytami zdrowotnymi wywołanymi przez COVID-19 w województwie opolskim” zwanego dalej „Programem”. Program jest dostępny do pobrania na stronie: https://rpo.opolskie.pl/wp-content/uploads/2021/12/Program-polityki-zdrowotnej.pdf.
f) Konspekt będzie zawierał szczegółowy opis treści przedstawianych przez prowadzących w trakcie szkolenia. Konspekt w formacie A4, trwale spięty, minimum 10 stron, czcionka Calibri 11.
g) Wykonawca odpowiada za opracowanie harmonogramu zawierającego numer grupy szkoleniowej, termin realizacji szkolenia, adres realizacji szkolenia oraz adres zakwaterowania i opracowanie szczegółowego programu szkolenia zawierającego numer godziny lekcyjnej, temat szkolenia, numer dnia szkoleniowego oraz zastosowaną formę zajęć na wzorze z logotypami przekazanym przez Zamawiającego w formie załącznika nr 1 do Umowy.
Uwaga:
W sprawach dotyczących merytorycznej realizacji usługi zastosowanie ma ustawa z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz. U. z 2022 r. poz. 168, 1733 z późn. zm.)
Opracowanie i przygotowanie materiałów szkoleniowych – papierowy konspekt uwzględniający zapisy minimalnego wymaganego zakresu szkolenia opisanego w BLOKU V „Programu polityki Zdrowotnej w zakresie rehabilitacji osób z deficytami zdrowotnymi wywołanymi przez COVID-19 w województwie opolskim” zwanego dalej „Programem”. Program jest dostępny do pobrania na stronie: https://rpo.opolskie.pl/wp-content/uploads/2021/12/Program-polityki-zdrowotnej.pdf.
Wykonawca odpowiada za przygotowanie materiałów szkoleniowych w formie papierowej
z zachowaniem standardów dostępności (prosty język, odpowiedni kontrast tła, prosta, duża czcionka, wyrównanie do lewej, odpowiedni rodzaj papieru etc.) zgodne z zapisami Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2022.
Opis przedmiotu zamówienia (Załączniki do SWZ) stanowią łącznie następujące dokumenty:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokument przyjęty Uchwałą Nr 8252/2022 z dnia 14 listopada 2022r. Zarządu Województwa Opolskiego,
2) Projektowane Postanowienia umowy wraz z zał. nr 1 i zał. nr 2, dokument przyjęty Uchwałą Nr 8252/2022 z dnia 14 listopada 2022r. Zarządu Województwa Opolskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY MSWiA w GŁUCHOŁAZACH im. św. Jana Pawła II
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531172135
7.3.3) Ulica: M. Karłowicza
7.3.4) Miejscowość: Głuchołazy
7.3.5) Kod pocztowy: 48-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa zakwaterowania 15%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.