Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070142/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 52 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09cd3fff-987e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023748/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070142/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.272.3.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 730920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco – w podziale na gwarantowany zakres podstawowy-obligatoryjny zamówienia oraz niegwarantowany zakres opcjonalny-fakultatywny zamówienia w związku z tym , że Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji.
Zakres podstawowy zamówienia gwarantowanego obejmuje wykonanie następujących robót:
-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową.
Naprawa wykonywania bez wycinania krawędzi - 337,00 Mg
-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm. Naprawa wykonywania z wycinaniem krawędzi. Powierzchnia naprawy do 5m2 -55,00 m2
-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm. Naprawa wykonywania z wycinaniem krawędzi. Powierzchnia naprawy od 5m2 do 20m2 - 150,00 m2
-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową gr. min 4 cm. Naprawa wykonywana z wycinaniem krawędzi. Powierzchnia naprawy od 20m2 do 50m2 - 100,00 m2
Harmonogram robót należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru inwestorskiego, który będzie decydował o kolejności przeprowadzenia remontu na poszczególnych drogach (odcinkach dróg). Wszelkie naprawy nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną winny być wykonywane przy sprzyjających przedmiotowym robotom warunkach meteorologicznych, tj. gdy nie ma opadów atmosferycznych oraz w temperaturze nie niższej niż 5°C. Wykonawca każdego dnia musi uzyskać zgodę Inspektora Nadzoru na rozpoczęcie prac remontowych, Inspektor Nadzoru po przeanalizowaniu warunków atmosferycznych zadecyduje czy panujące warunki umożliwiają prawidłowe wykonanie remontu.
Prace towarzyszące-cenotwórcze, konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia:
-wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 z dnia 2017.04.14),
-wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w SWZ wraz z załącznikami, uporządkowanie terenu robót itp.,
- Wykonawca musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie itp. oraz wszelkie ryzyka i ewentualne rabaty związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca.
Szczegółowy opis, wszelkie wymagania, wytyczne i szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: SWZ, STWiORB, Formularz Kosztorysu Ofertowego, Wykaz Dróg oraz zapisy Projektowanych Postanowień Umowy, stanowiące załączniki (integralną część) niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348182,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599957,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348182,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Sp. z o. o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741976926
7.3.3) Ulica: Wielkie Przedmieście 26
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348182,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Zakup z dostawą środków ochrony indywidualnej oraz akcesoriów ochronnych na potrzeby Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork- budowa sieci wodociągowej w Smardach Górnych i Kolonii Piecowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Górnej
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Kluczbork - budowa sieci kanalizacyjnej w Ligocie Górnej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Zameckiej
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Kluczbork- budowa sieci wodociągowej w Bogacicy
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wieliszew
- Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra
- "Przebudowa drogi gminnej 001206F na odcinku od m. Brzeźnica do m. Budynia"
- Odbudowa mostu na drodze nr 119962D w km 0+122-0+130 w Domaszkowie
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2306C Piotrkowice - Słębowo od km 12+160 do km 13+280 na dł. 1,120 km i modernizacja drogi powiatowej nr 2304C Słabomierz - Żnin (na ul. Traugutta w m. Żnin)"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.