eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówPrzebudowa segmentu kuchennego w Szkole Podstawowej Nr 12 w ramach zadania pn. "SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego".



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095180 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa segmentu kuchennego w Szkole Podstawowej Nr 12 w ramach zadania pn. „SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa segmentu kuchennego w Szkole Podstawowej Nr 12 w ramach zadania pn. „SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeadcb35-ad78-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2698695,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa segmentu kuchennego w Szkole Podstawowej Nr 12 w ramach zadania pn. „SP Nr 12 - przebudowa segmentu żywieniowego”.
który obejmuje w szczególności:

Branża budowlana:

1/Roboty rozbiórkowe murowe i betonowe:
- rozebranie elementów konstrukcji betonowych zbrojonych , cięcie piłą diamentową,
- rozbiórka ścian z cegły gr. Do 25 cm , nadproży żelbetowych , wykucie bruzd, otworów i
ościeżnic,
- uzupełnienie i wykonanie ścian z cegły i płytek piano-gazo-betonowych o gr. 6 ÷ 25 cm
- wykonanie przysklepień otworów belkami stalowymi [ 140 ÷ 180],
2/ Stolarka drzwiowa i okienna:
- drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe przeszklone i pełne wewnętrzne profil zimny 30,
EI 60 wg obmiaru: d 1; d 2; d 3; d 4, d 6; d 7 ; d 10,
- drzwi aluminiowe z przegrodą termiczną,
- witryny aluminiowe EI 15; EI 60; EI 120 , drzwi bez progu,
- moskitiery i rolety z pancerzem aluminiowym, kolor biały, silniki przewodowe,
3/Posadzka – podkład, izolacja, podłoga:
- zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych , lastryka i elementów gresu, konstrukcji
betonowych do 15 cm + wylewka gr. 4 cm,
- izolacje z foli poliuretanowej szerokiej poziomej podposadzkowej,
- wymiana izolacji z płyt styropianowych EPS 100 gr. 2 cm R=1,2,
- podkład betonowy na stropie gr 4 cm+ montaż siatki zgrzewnej Ø
4 mm + warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej 20 mm + gruntowanie przed
klejeniem płytek preparatem ATLAS UNi GRUNt + izolacja powierzchni poziomej w
technologii Bolix

Hydro + izolacja pod ścianami z taśmy bit.elast. (superllex B 240),
- posadzki z płytek 30x30 – Opoczno ORGANZA GREY 29,7/29,7 matowe kl. ścier. 2 nr kat,
Posadzki z wykładzin nylonowych PCV i posadzki lastrykowe,
4/ Tynki i okładziny ścian:
- obicie tynków wewn. I wykonanie nowych kt III na ścianach i stropach, licowanie ścian
płytkami i wykonanie gładzi 2 warstwowych na ścianach i stropach,
- gruntowanie podłoży poziomych i pionowych preparatami,
5/Roboty malarskie: przygotowanie do malowania tynków,
- zeskrobanie, ługowanie i zmycie starej farby na ścianach , sufitach, piwnicach i klatce
schodowej z wykonaniem gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- gruntowanie podłoży preparatami,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie zwykłe lakierem lamperii,
6/Prace elewacyjne:
- rusztowanie zewnętrzne , obicie tynków, cięcie ścian z cegły piłą spalinową z tarczą
diamentową , rozebranie istniejącego docieplenia (elewacji) z płyt styropianowych gr. 14 cm,
- wykonanie ocieplenia ścian budynku ( metodą lekką) płytami z wełny mineralnej i
styropianu, odtworzenie bonii i tynku mozaikowego i tynku cienkowarstwowego kosza 3 m,
7/Dostarczenie i montaż urządzeń technologii kuchni:
- demontaż, wywiezienie na złom + utylizacja wyposażenia technologicznego kuchni wg
Zestawienia- tabela 1 ( 1 kpl)
- dostarczenie i montaż urządzeń wyposażenia technologii kuchni i stołówki wg zestawienia (1 kpl).
8/ Roboty towarzyszące:
- zabezpieczenie korytarzy przed kurzem,
- wywiezienie złomu i gruzu na wysypisko + utylizacja stolarki okiennej drzwiowej i opraw oświetleniowych, styropianu.

Branża sanitarna:

- Demontaż istniejących instalacji sanitarnych (tj. gazowej , kanalizacyjnej, wody zimnej,
ciepłej i cyrkulacji, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, urządzeń sanitarnych i
technologii kuchni) - 1 kpl.
- Montaż instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji – 1 kpl.
- Montaż hydrantów wraz z instalacją hydrantową (przeciwpożarową) – 1 kpl.
- Montaż instalacji kanalizacyjnej – 1 kpl.
- Montaż instalacji centralnego ogrzewania – 1 kpl.
- Montaż instalacji gazowej (wraz z dostawą urządzeń, szafką gazową zewnętrzną i systemem
detekcji gazu) - 1 kpl.
- Montaż wentylacji mechanicznej wywiewnej wspomagającej dla pomieszczeń zaplecza
kuchennego – 1 kpl.
- Montaż elementów i urządzeń wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej dla pom.
kuchni, stołówki, wydawalni i zmywalni – 1 kpl.
- Montaż instalacji ciepła technologicznego dla nagrzewnic wodnych do central
wentylacyjnych (wraz z wymiennikiem glikolowym i osprzętem) - 2 kpl (parametry zgodnie
z załącznikiem Nr 10 do SWZ)

Branża elektryczna:
I/Dźwigi towarowe
- wykonać wymianę 2 istniejących dźwigów towarowych na nowe, dźwigi zlokalizowano w
istniejących szybach dźwigowych,
- dźwig nr 1 o dwóch przystankach – dźwig obsługuje komunikacyjnie kuchnię ( na parterze) i
Wydawalnię (na I piętrze),
- dźwig nr 2 o dwóch przystankach-dźwig obsługuje komunikacyjnie przygotowalnię wstępną (na parterze) i magazyn ziemniaków i warzyw (piwnica).

II/ Instalacja elektryczna

Wykonać nową instalację elektryczną segmentu kuchennego, której podstawą są trzy rozdzielnice wnękowe T1-T3.

III-zamontować oprawy oświetleniowe, które dobrano biorąc pod uwagę rozkład luminancji spełniający wymagania norm oświetleniowych dla poszczególnych pomieszczeń zastosowano następujące rodzaje opraw LED o stopniu ochrony min. IP 44:
IV-Zamontować oświetlenie ewakuacyjne.
V- Oświetlenie zewnętrzne.
Wykonać na zewnątrz oświetlenie Steinel LN1 świetlówka 18W – lampa posiada wbudowany czujnik ruchu i zmierzchowy.
VI-instalacje gniazdowe.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekt budowlany i projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB) oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3074072,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3555555,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3074072,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SOBOTA" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020431115

7.3.3) Ulica: Elektryczna 7a

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3074072,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonanie zamówienia – w terminie czterech (4) miesięcy licząc od daty zawarcia umowy wraz
z pozwoleniem na użytkowanie/ potwierdzenia przyjęcia przez właściwy organ nadzoru
budowlanego zgłoszenia zakończenia robót bez uwag.
2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.