eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskStałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191474505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Równa 19/21

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 300 15 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pord@pord.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-336dda89-c8c1-4f3f-8785-48b856b67c21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność oświatowa w zakresie prowadzenia egzaminów i szkoleń

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stałe, bieżące utrzymanie czystości w obiektach Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-336dda89-c8c1-4f3f-8785-48b856b67c21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070637/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Stałe i bieżące utrzymanie czystości na 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 252039,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości
w PORD, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 122148,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w PORD, Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 49764,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Oddziale Chojnice, ul. Gdańska 110e,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 49764,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV - stałe, bieżące utrzymanie (w godzinach pracy PORD) czystości w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 30363,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Następna oferta w rankingu to oferta Wykonawcy Ewenement Sp. z o.o., której cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 uPzp - Zamawiający - Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku informuje, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione dla części I i II.

uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 uPzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.12.2024 r do godz. 9:00 wpłynęło 5 ofert, wybrana najkorzystniejsza oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została pierwotnie wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Następna oferta w rankingu to oferta Wykonawcy Ewenement Sp. z o.o., której cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 1 uPzp - Zamawiający - Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku informuje, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione dla części I i II.

uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 uPzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.12.2024 r do godz. 9:00 wpłynęło 5 ofert, wybrana najkorzystniejsza oferta wykonawcy przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 uPzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.12.2024 r do godz. 9:00 wpłynęły 2 oferty, które przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 uPzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.12.2024 r do godz. 9:00 wpłynęły 2 oferty, które przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.