Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055366/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095270 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie obiektów Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile przy
ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570889124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@puss.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puss.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puss_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie obiektów Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile przyul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a55b6b-b4a6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019463/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie obiektów Państwowej Uczelni Stanisława Staszica w Pile przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055366/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG-2240-10-21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie obiektów przy ul. Podchorążych 10Usługi sprzątania wykonywane będą własnym sprzętem oraz przy zastosowaniu środków czyszczących wykonawcy. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia własnych worków na odpady oraz bieżące uzupełnianie w sanitariatach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz odświeżaczy powietrza, kostki żelowe wc (pisuary i kompakty), w biurach odświeżaczy powietrza montowanych do gniazdek elektrycznych. Do decyzji wykonawcy pozostawia się dobór ogólnie dostępnych na rynku chemicznych środków czystości jednak poprzez zastosowanie, których osiągany będzie efekt dobrej jakości usług będących przedmiotem zamówienia, posiadających odpowiednie atesty. Do czyszczenia i zabezpieczenia nawierzchni w hali sportowej używać wyłącznie środków z atestem rekomendowanych do danej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do segregacji odpadów przy wykorzystaniu pojemników będących na terenie Uczelni.
Powierzchnia do sprzątania w okresach:
wakacyjnym (01.07.-30.09.2021) – 5.728,30 m2
od 01.10.2021 - 30.06.2022 – 20.402,05 m2
okna – 1006 szt.
drzwi przeszklone – 40 szt.
zabudowa oszklona – 70 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 498257,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie obiektów przy ul. Żeromskiego 14Usługi sprzątania wykonywane będą własnym sprzętem oraz przy zastosowaniu środków czyszczących wykonawcy. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia własnych worków na odpady oraz bieżące uzupełnianie w sanitariatach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz odświeżaczy powietrza, kostki żelowe wc (pisuary i kompakty), w biurach odświeżaczy powietrza montowanych do gniazdek elektrycznych. Do decyzji wykonawcy pozostawia się dobór ogólnie dostępnych na rynku chemicznych środków czystości jednak poprzez zastosowanie, których osiągany będzie efekt dobrej jakości usług będących przedmiotem zamówienia, posiadających odpowiednie atesty. Wykonawca zobowiązany jest do segregacji odpadów przy wykorzystaniu pojemników będących na terenie obiektu.
Powierzchnia do sprzątania w okresach:
od 01.10.2021 do 30.06.2022 - 1.852,33 m2
W kresie wakacyjnym (01.07.-30.09.2021) - 3.012,33 m2
Ilość okien 162 szt.
Ilość drzwi przeszklonych 22 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 81143,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620011,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1019319,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620011,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGP Clean Partner Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SEBAN Sp. z o.o., 7 MG Sp. z o. o, PARTNER MEDICA Sp. z o.o., DGP PROVIDER Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691-24-97-105
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620011,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71697,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213783,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71697,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-BUD Albert Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-284-47-67
7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71697,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.