eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SejnyPoprawa efektywności energetycznej obiektów szkolnych: ZSO w Sejnach oraz LO z LJN w Puńsku



Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej obiektów szkolnych: ZSO w Sejnach oraz LO z LJN w Puńsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SEJNEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Sejny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875173910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.sejny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-sejny.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej obiektów szkolnych: ZSO w Sejnach oraz LO z LJN w Puńsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd7d368-7c64-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015354/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja kotłowni w LO w Puńsku i ZSO w Sejnach oraz Sali gimnastycznej w ZSO w Sejnach - Termomodernizacja kotłowni w LO w Puńsku i ZSO oraz sali gimnastycznej w ZSO w Sejnach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.273.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3170972,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - LO Sejny obejmuje:
1) Termomodernizacja Sali Gimnastycznej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, w tym:
- Docieplenie stropodachu SG,
- Docieplenie ścian zewnętrznych SG,
- Wymiana drzwi zewnętrznych SG. Nowo zamontowane drzwi muszą spełniać wymóg współczynnika przenikania ciepła U=1,3 W/(m2K),
- Wymiana okien. Nowo zamontowane okna muszą spełniać wymóg współczynnika przenikania ciepła U=0,9 W/(m2K). Przy wymianie okien należy pamiętać o dociepleniu ościeży warstwą styropianu o gr. 3 cm.
2) Wentylacja wyciągowa Sali Gimnastycznej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
3) Rozbudowa budynku kotłowni – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
4) Modernizacja źródła ciepła – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
5) Modernizacja instalacji C.O. – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
6) Modernizacja instalacji C.W.U. – instalacja przepływowych podgrzewaczy wody – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
7) Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
8) Wymiana opraw oświetleniowych – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 1777826,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - LO z LJN w Puńsku obejmuje:
1) Termomodernizacja stołówki – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, w tym:
- Docieplenie stropodachu stołówki.
- Docieplenie ścian zewnętrznych stołówki.
2) Budowa silosu magazynowego pelletu energetycznego będącego magazynem paliwa dla kotłów energetycznego spalania w kotłowni szkoły znajdującej się w budynku stołówki. – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
3) Modernizacja kotłowni – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
4) Modernizacja instalacji C.O. budynku bursy szkolnej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
5) Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku bursy szkolnej o mocy około 32 [kWe] – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
6) Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej na dachu LO z LJN w Puńsku o mocy około 14 [kWe] – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
7) Wymiana opraw oświetleniowych w budynku bursy szkolnej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
8) Modernizacja instalacji C.W.U. – instalacja przepływowych podgrzewaczy wody – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 1393146,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4278109,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389740540

7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 57

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna oraz branża sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3677700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389740540

7.3.3) Ulica: Sejneńska 57

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna, branża sanitarna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.