Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00498958/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej obiektów szkolnych: ZSO w Sejnach oraz LO z LJN w Puńsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SEJNEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875173910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.sejny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-sejny.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej obiektów szkolnych: ZSO w Sejnach oraz LO z LJN w Puńsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd7d368-7c64-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015354/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja kotłowni w LO w Puńsku i ZSO w Sejnach oraz Sali gimnastycznej w ZSO w Sejnach - Termomodernizacja kotłowni w LO w Puńsku i ZSO oraz sali gimnastycznej w ZSO w Sejnach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.273.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3170972,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - LO Sejny obejmuje:1) Termomodernizacja Sali Gimnastycznej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, w tym:
- Docieplenie stropodachu SG,
- Docieplenie ścian zewnętrznych SG,
- Wymiana drzwi zewnętrznych SG. Nowo zamontowane drzwi muszą spełniać wymóg współczynnika przenikania ciepła U=1,3 W/(m2K),
- Wymiana okien. Nowo zamontowane okna muszą spełniać wymóg współczynnika przenikania ciepła U=0,9 W/(m2K). Przy wymianie okien należy pamiętać o dociepleniu ościeży warstwą styropianu o gr. 3 cm.
2) Wentylacja wyciągowa Sali Gimnastycznej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
3) Rozbudowa budynku kotłowni – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
4) Modernizacja źródła ciepła – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
5) Modernizacja instalacji C.O. – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
6) Modernizacja instalacji C.W.U. – instalacja przepływowych podgrzewaczy wody – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
7) Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
8) Wymiana opraw oświetleniowych – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 1777826,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - LO z LJN w Puńsku obejmuje:1) Termomodernizacja stołówki – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, w tym:
- Docieplenie stropodachu stołówki.
- Docieplenie ścian zewnętrznych stołówki.
2) Budowa silosu magazynowego pelletu energetycznego będącego magazynem paliwa dla kotłów energetycznego spalania w kotłowni szkoły znajdującej się w budynku stołówki. – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
3) Modernizacja kotłowni – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
4) Modernizacja instalacji C.O. budynku bursy szkolnej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
5) Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku bursy szkolnej o mocy około 32 [kWe] – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
6) Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej na dachu LO z LJN w Puńsku o mocy około 14 [kWe] – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
7) Wymiana opraw oświetleniowych w budynku bursy szkolnej – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
8) Modernizacja instalacji C.W.U. – instalacja przepływowych podgrzewaczy wody – zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 1393146,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4278109,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389740540
7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża elektryczna oraz branża sanitarna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3677700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA IZOTERM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389740540
7.3.3) Ulica: Sejneńska 57
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża elektryczna, branża sanitarna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI SEJNY
- Migracja, modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach na macierzy i serwerach dostarczonych przez Wykonawcę.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w powiecie sejneńskim
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Ziemi Kujawskiej w Przemystce
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.