Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076736/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku z przebudową przychodni przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiana sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 324507100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynku z przebudową przychodni przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiana sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e87c406e-9a2f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001136/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 „Termomodernizacja z przebudową budynku przychodni przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiana sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane przez UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 20142020 Oś Priorytetowa IV Efektywność Energetyczna odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Niskoemisyjna Poddziałanie 4.2.1 Efektywność Energetyczna i odnawialne Źródła Energii w Infrastrukturze publicznej i Mieszkaniowej ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076736/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0011/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2130299,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w zakresie termomodernizacji z przebudową budynku przychodni przy
ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz zmiany sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowo – administracyjne.
współfinansowanego przez UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 20142020 Oś Priorytetowa IV Efektywność Energetyczna odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Niskoemisyjna Poddziałanie 4.2.1
Efektywność Energetyczna i odnawialne Źródła Energii w Infrastrukturze publicznej i Mieszkaniowej ZIT w zakresie Etapu I
oraz współfinansowanego ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego w
ramach Rządowego Fundusz Inwestycji Lokalnych w zakresie Etapu II. Inwestycja obejmuje roboty budowlane związane z
termomodernizacją budynku dawnej przychodni lekarskiej zlokalizowanej przy ul. Niedziałkowskiego 15 w Zawierciu oraz
roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania i przystosowania budynku do pełnienia funkcji biurowych i
administracyjnych wraz z wyposażeniem dla Wydziału Komunikacji w Zawierciu. Inwestycja została oddzielnie
zaprojektowana do realizacji w dwóch etapach.
1) ETAP I – obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej to jest: projektów budowlanych
i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w skrócie STWIORB. Dokumentacja projektowa
zawarta została w załączonym do SWZ Folderze o nazwie „Dokumentacja projektowa ETAP I” i stanowi szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia objętego Etapem I.
2) Etap II obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej to jest: projektów budowlanych i
wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w skrócie STWIORB. Dokumentacja projektowa
zawarta została w załączonym do SWZ Folderze o nazwie „Dokumentacja projektowa ETAP II” i stanowi szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia objętego Etapem II.
2. Ubezpieczenie - Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru
końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne
(mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej
według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy
poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu
zamówienia.
3. Rozwiązania równoważne - Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu
zamówienia zawartym w Dokumentacji projektowej, STWIORB lub Przedmiarach znajdzie się odniesienie do norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust.
3, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, to jest rozwiązania, które w stopniu równoważnym
spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ
przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie robót budowlanych na jednym obiekcie. Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych, gdyż taki podział groziłby w opinii Zamawiającego nadmiernymi trudnościami technicznymi
oraz organizacyjnymi w realizacji zamówienia – potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia, tj. wydanie placu budowy więcej niż jednemu podmiotowi, prowadzenie robót równolegle
mogłoby poważnie zagrozić jego właściwemu wykonaniu. Brak podziału na części nie ogranicza konkurencji, gdyż dostęp do
realizacji zamówienia ma większość podmiotów MŚP funkcjonujących na rynku.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera dokumentacja projektowa, STWIORB oraz
Załącznik nr 7 do SWZ Projektowane postanowienia przyszłej umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42511110-5 - Pompy grzewcze
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 22.03.2022r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta, co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
potrzebą wszczęcia postępowania Ogłoszenie o zamówieniu jak również niniejsze Ogłoszenie w miejscu do tego wskazanym nie zawiera informacji, że
postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego jest prowadzone przez Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, adres: ul
Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, REGON: 385525891, tel. 32 671 07 65, e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl, strona
internetowa: http://www.cuw-zawiercie.4bip.pl/
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Części.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z montażem OZE, modernizacją instalacji wewnętrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i adaptacją pomieszczeń na potrzeby żłobka.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.