Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00013594/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368881389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scpu@scpu.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scpu.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60e41751-ab23-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e41751-ab23-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCPU.D. 171.1.2024.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282890 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część I obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 1173 godzin w dni od poniedziałku do piątku,
b) 7 godzin w sobotę,
c) 39 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 147520 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień”.2. Część II obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 285 godziny w dni od poniedziałku do piątku,
b) 289 godzin w sobotę,
c) 424 godziny w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 135370 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tarek Al Ansi Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941447687
7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 21/10
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-120
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAREK AL-ANSI INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
TAREK AL-ANSI INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praktyka Lekarska Rusłan Segeda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721715778
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6/15
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Praktyka lekarska Rusłan Segeda
jakie przetargi wygrała firma
Praktyka lekarska Rusłan Segeda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa specjalistycznych środków chemicznych do utrzymania czystości w obiektach basenowych spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2025 r.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- "Zakup i dostawę wędlin z mięsa z mięsa czerwonego oraz warzyw z podziałem na części"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Świadczenie usługi opieki medycznej na rzecz Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz z zakresu dodatkowej opieki medycznej dla pracowników spółki (...) i ich rodzin w podziale na części
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.