eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi wsparcia technicznego oprogramowania narzędziowego DocAve



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia technicznego oprogramowania narzędziowego DocAve

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPI2@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.nbp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia technicznego oprogramowania narzędziowego DocAve

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca050fe3-acf4-482d-8a08-ab183bde2829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024288

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPI2-MB-241-0601/DIT/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest:
1.1. zapewnienie udzielenia Zamawiającemu licencji do korzystania z oprogramowania wymienionego w tabeli Załącznika Nr 1 do Umowy, zwanego dalej „Oprogramowaniem”; uprawnienia licencyjne, które Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, określane są w dalszej części Umowy łącznie „Licencjami” – w odniesieniu do całości Oprogramowania oraz oddzielnie „Licencją” – w odniesieniu do poszczególnych elementów Oprogramowania;
1.2. zapewnienie świadczenia na rzecz Zamawiającego przez producenta Oprogramowania usługi wsparcia technicznego dla Oprogramowania, zawierającej kontynuację usługi asysty technicznej producenta Oprogramowania, zgodnie z wymogami zawartymi w Załączniku Nr 1 do Umowy i § 2 ust. 2 Umowy, zwanymi dalej „Usługami Wsparcia Technicznego”.
2. Przedmiot Umowy będzie realizowany zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu Umowy, o którym mowa w Załączniku Nr 1 do Umowy oraz zgodnie z postanowieniami Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Formularz ofertowy przygotowany przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu zawierał wadę polegającą na nieuwzględnieniu konieczności wycenienia zamówienia w drugim i trzecim okresie płatności (w formularzu należało podać wyłącznie cenę za jeden okres). Z drugiej strony, SWZ w rozdziale 16 zawierał wymóg objęcia w Cenie oferty brutto wszystkich elementów cenotwórczych realizacji zamówienia, co nie nastąpiło z uwagi na kształt formularza. W momencie powzięcia informacji o istnieniu wady (po otwarciu ofert) była ona już nieusuwalna tj. Zamawiający nie ma możliwości jej skorygowania poprzez np. powtórzenie czynności, czy też zmianę treści SWZ, która jest możliwa wyłącznie przed otwarciem ofert. Brak możliwości usunięcia wady (wprowadzenia możliwości wycenienia w ofercie drugiego i trzeciego okresu płatności) powoduje konieczność unieważnienia
postepowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.