eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługi mycia pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi mycia pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1002305

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi mycia pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-697b0050-f5e7-4715-a62b-f3bebeda7d61

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Mycie pojazdów służbowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557170

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/71/24/MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 499146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane z uwzględnieniem części:
1) KPP w Bełchatowie, ul. 1 - go Maja 7- samochody osobowe i furgony;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 49308,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
2) KPP w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 5 - samochody osobowe i furgony

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 51463,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
3) KPP w Łasku, ul. 9 - go Maja 32/36 - samochody osobowe i furgony

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 28780,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
4) KPP w Łowiczu, ul. Bonifraterska 12/14 - samochody osobowe i furgony

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 64390,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
5) KPP powiatu łódzkiego wschodniego w Koluszkach, ul. 11 listopada 62F - samochody osobowe i furgony;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 37113,82 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
6) KPP w Opocznie, Aleja Dąbrówki 1 - samochody osobowe i furgony;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 54959,35 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
7) KPP w Pabianicach, ul. Żeromskiego 18 - samochody osobowe i furgony;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 60406,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
8) KPP w Poddębicach, ul. Targowa 22 - samochody osobowe i furgony

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 37804,88 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
9) KPP w Sieradzu, ul Sikorskiego 2 - samochody osobowe i furgony

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 80650,41 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi i czyszczenia wnętrza pojazdów służbowych Policji: samochodów osobowych i pojazdów typu „furgon” będących
w użytkowaniu jednostek Policji garnizonu łódzkiego. CPV: 50112300-6.
Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych, myjni mobilnych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo.
Szczegółowy opis warunków wykonywania zamówienia i płatności został zawarty w projekcie umowy.
Usługi mycia i czyszczenia samochodów służbowych Policji będą realizowane dla części:
10) KPP w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 27 - samochody osobowe i furgony

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 34268,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla części nr 1 do upływu terminu składania złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Wykonawca nie podpisał oferty, co jest niezgodne z pkt. 15.2 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Myjnia samochodowa Adam Gałązka, Tomasz Bieńkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331331746

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla części 3 w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Port Marta Czajkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341774681

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla części nr 5 do upływu terminu składania złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.5 do SWZ jako odległość
myjni od jednostki Policji na rzecz, której będą wykonywane usługi mycia wskazał lokalizację, która przekracza 10 km. Wymagania Zamawiającego odnośnie tego kryterium są zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia w pkt. 21.2 b.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla części 6 w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

dla części 7 w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMARKS WALDEMAR ANTCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281222178

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dartex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271124072

7.3.4) Miejscowość: SIERADZ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU PLUSK Marek Gąsiorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291216133

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.