eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaUs³ugi spo³eczne, w tym psychologiczne i pedagogiczne dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA



Og³oszenie z dnia 2022-03-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Us³ugi spo³eczne, w tym psychologiczne i pedagogiczne dla klientów
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
Z PODZIA£EM NA ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724208

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wa³brzyska 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcpr.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.pcpr.swidnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi spo³eczne, w tym psychologiczne i pedagogiczne dla klientów
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
Z PODZIA£EM NA ZADANIA

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f848a220-6df4-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095446

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00004691/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi spo³eczne, w tym psychologiczne i pedagogiczne dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00005139/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 1784580,60 PLN

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 887380,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi wymienione w za³±czniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówieñ publicznych, uchylaj±ca dyrektywê 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65).

CPV 85000000-9 Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
85121270-6 Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne
85310000-5 Us³ugi pracy spo³ecznej
85312300-2 Us³ugi dozoru i doradztwa

Nazwa postêpowania:

„Us³ugi spo³eczne, w tym psychologiczne i pedagogiczne dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA”.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania.

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ.
Ka¿de zadanie stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania.

Zakres us³ug obejmuje ¶wiadczenie us³ug spo³ecznych, w tym psychologicznych i pedagogicznych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy z podzia³em na zadania.

ZADANIE NR 1: POMOC PSYCHOLOGICZNA ¦WIADCZONA
W O¦RODKU INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

Us³ugi w wymiarze nieprzekraczaj±cym do 1818 h zegarowych w latach 2022 - 2024, tj. do 606 h w danym roku kalendarzowym w formie konsultacji indywidualnych w przewidywanym wymiarze 12 h tygodniowo w latach 2022-2024.
Liczba godzin w 2022 r.- do 606 h, w 2023 r. - do 606 h oraz w 2024 r. - do 606 h. Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe.
W ramach zadania przewiduje siê tak¿e udzielenie na osobne zlecenie poradnictwa interwencyjnego w sytuacjach kryzysowych, losowych, które mog± wyst±piæ na terenie powiatu ¶widnickiego w wymiarze 30 h rocznie.
Us³ugi realizowane bêd± na terenie miasta ¦widnica, w siedzibie wskazanej przez Zamawiaj±cego, w dniach roboczych tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, z zastrze¿eniem, ¿e us³uga poradnictwa interwencyjnego bêdzie realizowana na terenie powiatu ¶widnickiego, w dni robocze, dni wolne, w tym ¶wiêta.
Czas ¶wiadczenia us³ugi: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r. przy czym ¶wiadczenie us³ug bêdzie realizowane nie wcze¶niej ni¿ od dnia 2 stycznia 2022 r.
Konsultacje indywidualne bêd± ¶wiadczone przez co najmniej trzy dni w tygodniu, przy czym praca ka¿dej z osób dzia³aj±cej na rzecz Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ realizowana w tych samych godzinach danego dnia i tego samego dnia, z wy³±czeniem sytuacji konieczno¶ci udzielenia poradnictwa interwencyjnego.
Do obowi±zków Wykonawcy bêdzie nale¿eæ :
1) udzielanie wsparcia psychologicznego osobom znajduj±cym siê w kryzysie, które zg³aszaj± tak± potrzebê,
2) podejmowanie dzia³añ interwencyjnych w czasie pe³nienia dy¿uru psychologa wzglêdem osób wymagaj±cych nag³ej interwencji kryzysowej,
3) prowadzanie diagnozy problemów klientów PCPR,
4) prowadzenie terapii lub wsparcia psychologicznego ma³¿eñstw, par, rodzin, dzieci i m³odzie¿y pochodz±cej z terenu powiatu ¶widnickiego,
5) prowadzenie interwencji kryzysowych telefonicznych,
6) prowadzenie dokumentacji obowi±zuj±cej w PCPR m.in.: dziennika pracy specjalisty, kart pracy z klientem, sprawozdañ,
7) prowadzenia rejestru przyjêtych osób,
8) prowadzenie ¶cis³ej wspó³pracy z instytucjami istotnymi dla realizacji zadania m.in. o¶rodkami pomocy spo³ecznej, podmiotami realizuj±cym zadania z zakresu przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, s±dem, prokuratur±.
9) wykonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±,
10) czuwania nad prawid³ow± realizacj± niniejszej umowy,
11) ¶wiadczenia us³ug zgodnie z harmonogramem,
12) przedk³adania do 10-go dnia miesi±ca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzglêdnieniem:
a) liczby osób, którym udzielono pomocy, z podzia³em na dzieci i osoby doros³e,
b) liczby godzin przeznaczonych na wsparcie psychologiczne i liczby osób, które z niego skorzysta³y,
c) liczby godzin przeznaczonych na terapiê psychologiczn± i liczby osób, które z niej skorzysta³y,
d) zestawienia rodzaju problemów jakie by³y przedmiotem wsparcia i/lub terapii,
e) informacji o uczestnictwie w superwizji indywidualnej lub grupowej,
13) zachowania zgodnie z ustaw± z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorz±dzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026 tj.) w tajemnicy informacji zwi±zanych z klientami, uzyskanych w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi.

Dodatkowe wymagania:
1) Do realizacji zmówienia Wykonawca zleci maksymalnie 3 (trzy) osoby spe³niaj±ce wszystkie wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ.
Zalecenie Zamawiaj±cego:
Ze wzglêdu na ró¿norodne, specyficzne potrzeby osób korzystaj±cych z us³ug ¶wiadczonych w ramach niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy zaleca (w miarê mo¿liwo¶ci Wykonawców) o wskazanie do realizacji przynajmniej 1 (jednej) kobiety i 1 (jednego) mê¿czyzny. Powy¿szy warunek stanowi jedynie zalecenie Zamawiaj±cego.
Nie spe³nienie powy¿szego warunku nie bêdzie skutkowaæ wykluczeniem Wykonawcy, czy odrzuceniem oferty.
2) Wymiar godzinowy us³ugi - do 12 godzin w tygodniu przez 3 dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach popo³udniowych od 14.00 do 18.00.
3) Godziny pracy psychologów nie mog± siê ze sob± pokrywaæ. Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania wynikaj±cych z umowy czynno¶ci innym osobom bez zgody Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby realizuj±cej us³ugê, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, w przypadku:
- choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych osoby Wykonawcy,
- nie wywi±zywania siê osoby z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
- je¿eli zmiana osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji),
5) W przypadku zmiany osoby wykonuj±cej przedmiot umowy, w sytuacjach wy¿ej okre¶lonych nowa osoba musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ dla Wykonawcy.
6) Za zmianê i zagwarantowanie innej ni¿ wskazana w umowie osoby wykonuj±cej us³ugê
odpowiada Wykonawca.
7) W trakcie realizacji zadania osoby wskazane do ¶wiadczenia us³ugi bêd± uczestniczy³y w superwizji, co najmniej raz na kwarta³.

Szczegó³owy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 436320,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2: POMOC PEDAGOGICZNA ¦WIADCZONA
W O¦RODKU INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

Us³ugi w wymiarze nieprzekraczaj±cym do 1098 h zegarowych w latach 2022 - 2024, tj. do 366 h w danym roku kalendarzowym w formie konsultacji indywidualnych w przewidywanym wymiarze 7 h tygodniowo.
Liczba godzin w 2022 r. – do 366 h, w 2023 r. - do 366 h oraz w 2024 r. - do 366 h. Tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe.
W ramach zadania przewiduje siê tak¿e udzielenie na osobne zlecenie poradnictwa interwencyjnego w sytuacjach kryzysowych, losowych, które mog± wyst±piæ na terenie powiatu ¶widnickiego w wymiarze 30 h rocznie.
Us³ugi realizowane bêd± na terenie miasta ¦widnica, w siedzibie wskazanej przez Zamawiaj±cego, w dniach roboczych tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym, z zastrze¿eniem, ¿e us³uga poradnictwa interwencyjnego bêdzie realizowana na terenie powiatu ¶widnickiego, w dni robocze, dni wolne, w tym ¶wiêta.
Czas ¶wiadczenia us³ugi: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r. przy czym ¶wiadczenie us³ug bêdzie realizowane nie wcze¶niej ni¿ od dnia 2 stycznia 2022 r.
Konsultacje indywidualne bêd± ¶wiadczone przez nie wiêcej ni¿ dwa dni w tygodniu, z wy³±czeniem sytuacji konieczno¶ci udzielenia poradnictwa interwencyjnego.
Do obowi±zków Wykonawcy bêdzie nale¿eæ :
1) udzielanie wsparcia pedagogicznego osobom znajduj±cym siê w kryzysie, które zg³aszaj± tak± potrzebê,
2) udzielania porad pedagogicznych opiekunom dzieci miêdzy innymi umieszczonym w pieczy zastêpczej,
3) prowadzenia rejestru przyjêtych osób,
4) przeprowadzania badañ pedagogicznych kandydatów na rodziny zastêpcze i rodzinne domy dziecka oraz sporz±dzanie stosownej opinii w tym zakresie,
5) prowadzenie dokumentacji obowi±zuj±cej w PCPR m.in.: dziennika pracy specjalisty, kart pracy z klientem, sprawozdañ,
6) prowadzenie ¶cis³ej wspó³pracy z instytucjami istotnymi dla realizacji zadania miêdzy innymi z: o¶rodkami pomocy spo³ecznej, podmiotami realizuj±cym zadania z zakresu przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, s±dem, prokuratur±, placówkami o¶wiatowymi,
7) wykonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±,
8) czuwania nad prawid³ow± realizacj± niniejszej umowy,
9) ¶wiadczenia us³ug zgodnie z harmonogramem,
10) przedk³adania do 10-go dnia miesi±ca zestawienia z zrealizowanego wsparcia z uwzglêdnieniem:
a) liczby osób, którym udzielono pomocy, z podzia³em na dzieci i osoby doros³e,
b) liczby godzin przeznaczonych na wsparcie pedagogiczne i liczby osób, które z niego skorzysta³y,
c) liczby badañ pedagogicznych wraz z liczb± sporz±dzonych opinii,
d) zestawienia rodzaju problemów jakie by³y przedmiotem wsparcia,
e) informacji o uczestnictwie w superwizji indywidualnej lub grupowej.
11) Forma wspó³pracy z Wykonawc±: umowa zlecenie.
Dodatkowe wymagania:
1) Wymagana jest jedna osoba.
2) Wymiar godzinowy: do 7 godzin w tygodniu przez 2 dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach popo³udniowych od 14.00 do 18.00.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby realizuj±cej us³ugê, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, w przypadku:
- choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych osoby Wykonawcy,
- nie wywi±zywania siê osoby z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
- je¿eli zmiana osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
4) W przypadku zmiany osoby wykonuj±cej przedmiot umowy, w sytuacjach wy¿ej okre¶lonych nowa osoba musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ dla Wykonawcy.
5) Za zmianê i zagwarantowanie innej ni¿ wskazana w umowie osoby wykonuj±cej us³ugê odpowiada Wykonawca.
6) W trakcie realizacji zadania osoba wskazana do ¶wiadczenia us³ugi bêdzie uczestniczy³a w superwizji, co najmniej raz na kwarta³.

Szczegó³owy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 263520,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3: PORADNICTWO I TERAPIA PSYCHOLOGICZNA
W RODZINNEJ PIECZY ZASTÊPCZEJ

Prowadzenie poradnictwa i terapii psychologicznej oraz udzielenie wsparcia psychologicznego dla osób sprawuj±cych rodzinn± pieczê zastêpcz± i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastêpczej oraz rodziców dzieci objêtych t± piecz±, w przewidywanym wymiarze do 40 h zegarowych miesiêcznie. Liczba godzin w 2022 r. – do 480 h. Liczba godzin w 2023 r. – do 480 h. Liczba godzin w 2024 r. – do 480 h. £±czna suma godzin – do 1440.
Opis zamówienia:
1) Odbiorcami wsparcia s± osoby sprawuj±ce rodzinn± pieczê zastêpcz± i ich dzieci oraz dzieci umieszczone w pieczy zastêpczej oraz rodzice dzieci objêtych t± piecz±.
2) Lista uczestników bêdzie mia³a charakter otwarty, tj. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zadania mo¿e skierowaæ osobê do objêcia wsparciem, mo¿e równie¿ w porozumieniu z Wykonawc±
zakoñczyæ wsparcie na ka¿dym etapie realizacji zadania.
3) Ustala siê, ¿e czas trwania jednej godziny wsparcia wynosi 60 minut.
4) Us³uga realizowana bêdzie na terenie miasta ¦widnica, w siedzibie wskazanej przez Wykonawcê.
5)Wsparcie bêdzie realizowane w dniach roboczych tygodnia w godzinach uzgodnionych
z Zamawiaj±cym, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
6) Zamawiaj±cy ui¶ci wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie w przypadku faktycznego udzielenia wsparcia.
7) Forma wspó³pracy z Wykonawc±: umowa cywilno - prawna.

Zadaniem Wykonawcy bêdzie m.in.:
1) Sporz±dzenie wstêpnego harmonogramu zawieraj±cego m.in. propozycjê terminów przeprowadzenia wsparcia,
2) Dokumentowanie prowadzonych dzia³añ za pomoc± karty us³ugi lub innego dokumentu, potwierdzaj±cego realizacjê zadania w danym dniu i godzinie, zawieraj±cej datê, imiê i nazwisko oraz podpis osoby uczestnicz±cej we wsparciu, zgodnie ze wzorem udostêpnionym przez Zamawiaj±cego,
3) Dokumentowanie dzia³añ zwi±zanych z ocen± efektywno¶ci udzielanej pomocy oraz wniosków do pracy ukierunkowanych na poprawê jego funkcjonowania – dotyczy tylko dzieci,
4) Udzia³ w ocenach sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastêpczej,
5) wspó³praca z koordynatorami rodzinnej pieczy zastêpczej w celu zwiêkszenia skuteczno¶ci dzia³añ wobec dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastêpczej,
6) Sporz±dzenie trzech raportów, pierwszy w terminie do 20 grudnia 2022 r., do 20 grudnia 2023 r. – drugi, do 20 grudnia 2024 r. - trzeci, z realizowanego zadania, zawieraj±cych m.in. poziom motywacji i postawy uczestników, efekty oddzia³ywañ.

Szczegó³owy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 362880,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4: WSPARCIE PEDAGOGICZNE W RODZINNEJ PIECZY ZASTÊPCZEJ
Wsparcie pedagogiczne dla osób sprawuj±cych rodzinn± pieczê zastêpcz± i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastêpczej oraz rodziców dzieci objêtych t± piecz± w przewidywanym wymiarze do 60 h zegarowych miesiêcznie. Liczba godzin w 2022 r. – do 720 h. Liczba godzin w 2023 r. – do 720 h. Liczba godzin w 2024 r. – do 720 h. £±czna suma godzin – do 2160.
Opis zamówienia:
1) Odbiorcami wsparcia s± osoby sprawuj±ce rodzinn± pieczê zastêpcz± i ich dzieci oraz dzieci umieszczone w pieczy zastêpczej oraz rodzice dzieci objêtych t± piecz±.
2) Lista uczestników bêdzie mia³a charakter otwarty, tj. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zadania mo¿e skierowaæ osobê do objêcia wsparciem, mo¿e równie¿ w porozumieniu z Wykonawc± zakoñczyæ wsparcie na ka¿dym etapie realizacji zadania.
3) Us³uga realizowana bêdzie w siedzibie PCPR w ¦widnicy.
4) Forma wspó³pracy z Wykonawc±: umowa cywilno - prawna.
5) Zamawiaj±cy ui¶ci wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie w przypadku faktycznego udzielenia wsparcia.

Zadaniem Wykonawcy bêdzie m.in.:
1) Sporz±dzenie wstêpnego harmonogramu zawieraj±cego m.in. propozycjê terminów przeprowadzenia wsparcia.
2) Dokumentowanie prowadzonych dzia³añ za pomoc± karty us³ugi lub innego dokumentu, potwierdzaj±cego realizacjê zadania w danym dniu i godzinie, zawieraj±cej datê, imiê i nazwisko oraz podpis osoby uczestnicz±cej we wsparciu, zgodnie z wzorem udostêpnionym przez Zamawiaj±cego.
3) Dokumentowanie dzia³añ zwi±zanych z ocen± efektywno¶ci udzielanej pomocy oraz wniosków do pracy ukierunkowanych na poprawê jego funkcjonowania – dotyczy tylko dzieci,
4) Ewentualny udzia³ w ocenach sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastêpczej.
5) Wspó³praca z koordynatorami rodzinnej pieczy zastêpczej w celu zwiêkszenia skuteczno¶ci dzia³añ wobec dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastêpczej.
6) Sporz±dzenie trzech raportów, pierwszy w terminie do 20 grudnia 2022 r., do 20 grudnia 2023 r. – drugi, do 20 grudnia 2024 r. - trzeci, z realizowanego zadania, zawieraj±cych m.in. poziom motywacji i postawy uczestników, efekty oddzia³ywañ.
Szczegó³owy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 498960,00 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 5: BADANIA PSYCHOLOGICZNE Z WYDANIEM OPINII

Przeprowadzenie badañ psychologicznych wraz z opracowaniem opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka w wymiarze 150 sztuk badañ. Liczba wydanych opinii w 2022 r. – 50. Liczba wydanych opinii w 2023 r. – 50. Liczba wydanych opinii w 2024 r. – 50. £±czna suma wydanych opinii – 150.

Opis zamówienia:
1) Odbiorcami badañ s± rodziny zastêpcze oraz osoby prowadz±ce rodzinny dom dziecka oraz kandydaci na rodziny zastêpcze oraz osoby prowadz±ce rodzinne domy dziecka, z powiatu ¶widnickiego.
2) Przez opiniê o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka nale¿y rozumieæ opiniê wydan± na podstawie art. 42 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej.
3) Lista osób bêdzie mia³a charakter otwarty, tj. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zadania mo¿e skierowaæ osobê do objêcia badaniem.
4) Przeprowadzenie badañ w oparciu o stosowne testy psychologiczne, w tym skala postaw rodzicielskich M. Ploppa, kwestionariusz inteligencji emocjonalnej INTE, CISS, EPQ-R
z zastrze¿eniem, ¿e wobec osoby badanej nie by³o wcze¶niej stosowane to narzêdzie badawcze. Zastosowane w badaniach testy psychologiczne bêd± dostosowane do wykszta³cenia i potencja³u osób poddanych badaniu.
5) Realizacja zadania winna nast±piæ w terminie 14 dni od przeprowadzenia badania.
6) Opinia winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) oznaczenie jednostki wydaj±cej opiniê, pe³na nazwa, adres,
b) numer opinii,
c) czas przeprowadzonych badañ oraz datê wydania opinii,
d) podstawê prawn± wydania opinii,
e) imiê i nazwisko osoby, której dotyczy opinia, datê i miejsce urodzenia oraz miejsce zamieszkania,
f) ocenê predyspozycji i motywacji do pe³nienia okre¶lonej formy rodzinnej pieczy zastêpczej,
g) uzasadnienie do sporz±dzonej ww. oceny uwzglêdniaj±ce miêdzy innymi opis przeprowadzonych czynno¶ci w tym opis metod, narzêdzi oraz sposób i porz±dek przeprowadzenia badañ,
h) omówienie ca³o¶ci materia³u, w tym:
- opis struktury rodzinnej osób opiniowanych,
- opis obecnego stanu zdrowia opiniowanych oraz wcze¶niej przebytych chorób, pobytów w szpitalu itp.,
- opis predyspozycji i motywacji do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej zawodowej, niezawodowej lub rodzinnego domu dziecka na podstawie zastosowanych badañ,
- opis potencja³ów, zasobów oraz deficytów uczestników badañ, przedstawienie wniosków z ich uzasadnieniem,
- ewentualne zalecenia do pracy,
i) imiê i nazwisko oraz podpis osoby sporz±dzaj±cej opiniê.
7) Us³uga realizowana bêdzie na terenie powiatu ¶widnickiego, w siedzibie wskazanej przez Wykonawcê.
8) Zamawiaj±cy ui¶ci wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie w przypadku faktycznego przeprowadzenia badania.

Zadaniem Wykonawcy bêdzie m.in.:
1) Sporz±dzenie wstêpnego harmonogramu zawieraj±cego m.in. propozycjê terminów przeprowadzenia badania.
2) Przeprowadzenie badañ w oparciu o stosowne testy psychologiczne.
3) Wydania opinii zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej.
Szczegó³owy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 126000,00 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 6: GRUPY WSPARCIA DLA RODZINNYCH FORM PIECZY ZASTÊPCZEJ
Prowadzenie grupy wsparcia dla rodzinnych form pieczy zastêpczej funkcjonuj±cych na terenie powiatu ¶widnickiego w wymiarze 2 godzin dydaktycznych (jeden raz w miesi±cu). Liczba spotkañ w 2022 r. – 10/20h. Liczba spotkañ/godzin w 2023 r. – 10/20h. Liczba spotkañ/godzin w 2024 r. – 10/20 h. £±czna liczba spotkañ/godzin – 30/60 h.
Opis zamówienia:
1) Odbiorcami wsparcia s± osoby sprawuj±ce rodzinn± pieczê zastêpcz± z terenu powiatu ¶widnickiego.
2) Lista uczestników bêdzie mia³a charakter otwarty, tj. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zadania mo¿e skierowaæ osobê do objêcia wsparciem, mo¿e równie¿ w porozumieniu z Wykonawc± zakoñczyæ wsparcie na ka¿dym etapie realizacji zadania.
3) Zadanie winno byæ realizowane w oparciu o rozmowê, dyskusjê, podczas której uczestnicy maj± mieæ mo¿liwo¶æ dzielenia siê osobistymi do¶wiadczeniami, okazjê do wspólnego poszukiwania rozwi±zañ trudnych sytuacji, co przyczyni siê m.in. do podwy¿szenia i doskonalenia umiejêtno¶ci wychowawczych. Zadanie winno uwzglêdniaæ tak¿e wprowadzanie przez Wykonawcê innej formy pracy z grup±, w tym elementy psychoedukacji.
4) Us³uga realizowana bêdzie w siedzibie wskazanej przez Zamawiaj±cego.
5) Forma wspó³pracy z Wykonawc±: umowa cywilno - prawna.
6) Zamawiaj±cy ui¶ci wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie w przypadku faktycznego udzielenia wsparcia.

Zadaniem Wykonawcy bêdzie m.in.:
1) Sporz±dzenie wstêpnego harmonogramu zawieraj±cego m.in. propozycjê terminów przeprowadzenia wsparcia.
2) Dokumentowanie prowadzonych dzia³añ potwierdzaj±cego realizacjê zadania w danym dniu i godzinie, zawieraj±cej datê, imiê i nazwisko oraz podpis osoby uczestnicz±cej we wsparciu, zgodnie ze wzorem udostêpnionym przez Zamawiaj±cego.
3) Wspó³praca z koordynatorami rodzinnej pieczy zastêpczej w celu zwiêkszenia skuteczno¶ci dzia³añ wobec rodziny zastêpczej.
4) Sporz±dzenie trzech raportów, pierwszy w terminie do 20 grudnia 2022 r., do 20 grudnia 2023 r. – drugi, do 20 grudnia 2024 r. - trzeci, z realizowanego zadania, zawieraj±cych m.in. poziom motywacji i postawy uczestników, efekty oddzia³ywañ.

Szczegó³owy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15120,00 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 7: SUPERWIZJA DLA RODZINNYCH FORM PIECZY ZASTÊPCZEJ
Przeprowadzenie superwizji dla zawodowych, niezawodowych rodzin zastêpczych i osób prowadz±cych rodzinne domy dziecka z terenu powiatu ¶widnickiego, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych (jeden raz w miesi±cu). Liczba spotkañ w 2022 r. – 10/50h.

Opis zamówienia:
1) Odbiorcami wsparcia s± osoby sprawuj±ce rodzinn± pieczê zastêpcz± z terenu powiatu ¶widnickiego.
2) Lista uczestników bêdzie mia³a charakter otwarty, tj. Zamawiaj±cy na ka¿dym etapie realizacji zadania mo¿e skierowaæ osobê do objêcia wsparciem, mo¿e równie¿ w porozumieniu z Wykonawc± zakoñczyæ wsparcie na ka¿dym etapie realizacji zadania.
3) Us³uga realizowana bêdzie w siedzibie wskazanej przez Zamawiaj±cego.
4) Forma wspó³pracy z Wykonawc±: umowa cywilno - prawna.
5) Zamawiaj±cy ui¶ci wynagrodzenie Wykonawcy wy³±cznie w przypadku faktycznego udzielenia wsparcia.
Zadaniem Wykonawcy bêdzie m.in.:
1) Sporz±dzenie wstêpnego harmonogramu zawieraj±cego m.in. propozycjê terminów przeprowadzenia wsparcia.
2) Dokumentowanie prowadzonych dzia³añ potwierdzaj±cego realizacjê zadania w danym dniu i godzinie, zawieraj±cej datê, imiê i nazwisko oraz podpis osoby uczestnicz±cej we wsparciu, zgodnie z wzorem udostêpnionym przez Zamawiaj±cego.
3) Zapewnienie niezbêdnych materia³ów dydaktycznych w trakcie superwizji.
4) Wspó³praca z koordynatorami rodzinnej pieczy zastêpczej w celu zwiêkszenia skuteczno¶ci dzia³añ wobec rodziny zastêpczej.
5) Sporz±dzenie raportu w terminie do 20 grudnia 2022 r.

Szczegó³owy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 151,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763-205-59-73

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2u

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 177255,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 151,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763-205-59-73

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2u

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 107055,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 173,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763-205-59-73

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2u

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 140400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 121,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763-205-59-73

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2u

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 210600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PSYCHOLOGICZNE CENTRUM Diagnostyczno – Terapeutyczno – Badawcze „PSYCHO-LAB” Marcin Ja¶iñski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 886-266-57-76

7.3.3) Ulica: Al. Wyzwolenia 9a/4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wa³brzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-300

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 133,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763-205-59-73

7.3.3) Ulica: Radwañska 27/2u

7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: ³ódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W zwi±zku z brakiem ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu Zamawiaj±cy zobowi±zany jest, dzia³aj±c zgodnie z dyspozycj± art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp., do uniewa¿nienia ZADANIA NR 7 tj. SUPERWIZJI DLA RODZINNYCH FORM PIECZY ZASTÊPCZEJ.

Tre¶æ art. 255. ustawy Pzp. [Przes³anki obligatoryjnego uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia]
„Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli:
(…)
pkt. 2) wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 0 PLN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.