Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034882/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00040625/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00044405/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa węgla dla Zespołu Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. DR HELENY SPOCZYŃSKIEJ W LIPINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000333380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiny 40, 26-425 Odrzywół
1.5.2.) Miejscowość: Lipiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-425
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486716019
1.5.8.) Numer faksu: 486716291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zselipiny@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspimslipiny.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/86ec8bc5-a963-4cf1-a060-dfeba708b0581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa węgla dla Zespołu Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79981fb1-7a8e-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027123/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa węgla dla Zespołu Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034882/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.026.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa węgla dla Zespołu Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach
kod CPV: 09.11.10.00-0 Węgiel I paliwa na bazie węgla
kod CPV dodatkowy: 09.11.12.10-5 Węgiel kamienny
Przedmiotem zamówienia są zakup i sukcesywne dostawy węgla w miarę potrzeb Zamawiającego ilości do 170 ton z minimalną ilością zakupu do 50 ton z dostawami w terminie do 31.12.2022 r. do kotłowni przy Zespole Szkół im. dr Heleny Spoczyńskiej w Lipinach
Parametry węgla:
• wartość opałowa min 29 000 kJ/kg
• zawartość popiołu max 6 %
• zawartość siarki max 0,6 %
• wilgotność max 7,0 %
Dostarczany węgiel nie może zawierać domieszek substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci i pyłów flotacyjnych.
Wykonawca zobowiązany jest zważyć, dostarczyć oraz rozładować zamówienie na koszt własny.
Podana cena w formularzu ofertowym obejmuje koszt zakupu węgla, narzuty, marże, opusty, podatki, koszty transportu i rozładunku węgla na placu składowym kotłowni oraz inne składniki cenotwórcze.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173343,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187980,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173343,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173343,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla kamiennego typu groszek do kotłowni w Zespole Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie
- Sukcesywne dostawy węgla-groszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej "Borówek"
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.