eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawyk.a dok. proj.-koszt. przebudowy i dostosowania lokalu użyt. o pow. 202,16 m 2 poł. w bud. Al. Jerozolimskie 51 w W-wie na działalność edukacyjno-kulturalną dla Muzeum Powstania Warszawskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095480 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wyk.a dok. proj.-koszt. przebudowy i dostosowania lokalu użyt. o pow. 202,16 m 2 poł. w bud. Al. Jerozolimskie 51 w W-wie na działalność edukacyjno-kulturalną dla Muzeum Powstania Warszawskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 23 22 221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wyk.a dok. proj.-koszt. przebudowy i dostosowania lokalu użyt. o pow. 202,16 m 2 poł. w bud. Al. Jerozolimskie 51 w W-wie na działalność edukacyjno-kulturalną dla Muzeum Powstania Warszawskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a099e0a3-d59e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008405/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Dokumentacja projektopwa na przebudowę loklau użytkowego na potrzeby nowej kawiarni promującej Aktywności Lokalne Al. Jerozolimskie 51

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ-021/U/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76958,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lokalu użytkowego usytuowanego na parterze i w piwnicy o pow. 202,16 m2 w budynku przy al. Jerozolimskich 51 z dostosowaniem ww. lokalu do nowej działalności edukacyjno-kulturalnej Muzeum Powstania Warszawskiego (MPW)na potrzeby kawiarni promującej aktywności lokalne. W tym celu na podstawie projektu koncepcyjnego aranżacji lokalu MPW oraz zaleceń Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków należy wykonać pełną dokumentację techniczną w zakresie architektonicznym i budowlanym, w tym zaprojektowanie antresoli, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnych ze szczególnym uwzględnieniem podłączenia do sieci ciepłowniczej miejskiej oraz doposażeniu lokalu w instalację wentylacji mechanicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76383,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76383,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider –Studium sp. z o.o. sp.k., Partner Studium sp. z o.o. ,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instal-Tech Marcin Marzec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361361340

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Noakowskiego 12/99

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-666

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76383,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.