Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052320/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów wibroprasowanych na teren gminy Łabiszyn w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia
1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/17664/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów wibroprasowanych na teren gminy Łabiszyn w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a662723-89b3-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007350/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa elementów wibroprasowanych na teren gminy Łabiszyn w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052320/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299188,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) na terenie gminy Łabiszyn następujących produktów:
1)Kostka betonowa (cegła) szara 8 x 10 x 20 cm
2)Kostka betonowa (cegła) czerwona 8 x 10 x 20 cm
3)Kostka betonowa (cegła) szara 6 x 10 x 20 cm
4)Opornik uliczny szary 8 x 25 x 100 cm
5)Opornik uliczny szary 12 x 25 x 100 cm
6)Obrzeże trawnikowe szare 6 x 20 x 100 cm
7)Krawężnik drogowy szary 15 x 30 x 100 cm
8)Krawężnik drogowy najazdowy szary 15 x 22 x 100 cm
9)Krawężnik skośny 15x22x100 cm, kolor szary, prawy
10)Krawężnik skośny 15x22x100 cm, kolor szary, lewy
11)Płyty ażurowe 10x40x60 cm
2. Dostawa elementów wibroprasowanych odbywać się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie od pierwszego zlecenia do terminu zakończenia realizacji robót (i umowy z Wykonawcą). Dostawy odbywać się będą na zgłoszenie (mailem lub telefonicznie na adres wskazany w Umowie z Wykonawcą) złożone przez przedstawiciela Zamawiającego.
Termin dostawy: nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego - Termin dostawy jest elementem, który podlega ocenie przez Zamawiającego, w przypadku deklaracji krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowy punkty zgodnie z opisem kryterium oceny ofert.
3. Gwarancja: min. 36 miesięcy
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113100-6 - Materiały chodnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341555,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341555,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341555,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Kulupa Zakład Produkcji Materiałow Budowlanych Terrazzo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 766-000-16-47
7.3.3) Ulica: Kąkolewice 31
7.3.4) Miejscowość: Budzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341555,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŁABISZYN
więcej: przetargi ŁABISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą bloków betonowych dla potrzeb MPGKiM ZB
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Zakup i dostawa prefabrykowanych elementów betonowych do utwardzenia powierzchni.
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.