Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567631/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu – część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=589454241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu – część I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7b3024-9fe3-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-56/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268899,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu – część I.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV 03110000-5 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa, CPV 03212100-1 Ziemniaki, CPV 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste, CPV 03221200-8 Warzywa owocowe, CPV 03221300-9 Warzywa liściaste, CPV 03221400-0 Warzywa kapustne, CPV 03222110-7 Owoce tropikalne, CPV 03222200-5 Owoce cytrusowe, CPV 03222300-6 Owoce inne niż tropikalne, CPV 15331110-1 Przetworzone warzywa korzeniowe, CPV 15331120-4 Przetworzone warzywa bulwiaste, CPV 03222321-9 Jabłka, CPV 03222111-4 Banany, CPV 03222210-8 Cytryny, CPV 03222220-1 Pomarańcze, CPV 03222118-3 Owoce kiwi, CPV 03222240-7 Mandarynki, CPV 03222340-8 Winogrona, CPV 03221410-3 Kapusta, CPV 03222322-6 Gruszki, CPV 03221250-3 Cukinia, CPV 03221113-1 Cebula, CPV 03221112-4 Marchew, CPV 15331130-7 Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa, CPV 03221240-0 Pomidory, CPV 03221270-9 Ogórki, CPV 03221310-2 Sałata, CPV 03212211-2 Soczewica.
3. Przedmiot umowy będzie dostarczany do magazynu żywnościowego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 3, stanowi integralną część SWZ.
5. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221400-0 - Warzywa kapustne
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15331120-4 - Przetworzone warzywa bulwiaste
03222321-9 - Jabłka
03222111-4 - Banany
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222118-3 - Owoce kiwi
03222240-7 - Mandarynki
03222340-8 - Winogrona
03221112-4 - Marchew
03221410-3 - Kapusta
03222322-6 - Gruszki
03221250-3 - Cukinia
03221113-1 - Cebula
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
03221240-0 - Pomidory
03221270-9 - Ogórki
03221310-2 - Sałata
03212211-2 - Soczewica
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268192,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316253,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268192,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Transportowa "Sylwia" Sylwia Bystra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911048411
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268192,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
- Sukcesywna Dostawa Produktów Spożywczych
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2025 roku.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Miechowie.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od stycznia do czerwca 2025r. "
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.