Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa szybkich testów do wykrywania antygenu COVID -19 w wymazie pobranym z nosogardzieli przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr. J.Dietla w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kraszewskiego 142
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 47 32 409
1.5.8.) Numer faksu: 18 47 32 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-krynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital-krynica.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa szybkich testów do wykrywania antygenu COVID -19 w wymazie pobranym z nosogardzieli przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16a260ec-8f18-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025118/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa szybkich testów do wykrywania antygenu COVID-19 w wymazie pobranym z nosogardzieli przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058993/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP-271-6/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę szybkich testów do wykrywania antygenu
COVID 19 w wymazie pobranym z nosogardzieli przez okres 12 m-cy od dnia podpisania
umowy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. BOR-POL MARIUSZ BORKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310206880
7.3.3) Ulica: UL. PL.JAŚMINU 2
7.3.4) Miejscowość: GLIWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 44-152
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ponadto ofertę złożyli:
Na pozycji drugiej: Oferta nr 3 - BIOMAR DIAGNOSTYKA SP. Z O.O. UL. JAGODOWA 11, 44-110 GLIWICE z ilością 85 pkt (70 pkt.-cena, 0 pkt.– autoryzacja sprzedaży oferowanego testu na terenie Polski, 15 pkt – test posiadający status WHO EUL).
Oferta nr 1- GLOBAL COMPANY MONIKA TRZASKOWSKA UL. PLAC ZGODY 9/9, 05-520 KONSTANCIN-JEZIORNA (nie podlega ocenie)
Zamawiający informuje, że:
Odrzuca ofertę firmy:
I. GLOBAL COMPANY MONIKA TRZASKOWSKA UL. PLAC ZGODY 9/9, 05-520 KONSTANCIN-JEZIORNA
Podstawa prawna odrzucenia:
Art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona w postępowaniu przez Wykonawcę GLOBAL COMPANY MONIKA TRZASKOWSKA UL. PLAC ZGODY 9/9, 05-520 KONSTANCIN-JEZIORNA nie została opatrzona właściwym podpisem elektronicznym. Zgodnie z zapisami SWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis zaufany jest zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących działania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2020.346) podpisem elektronicznym, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierającym dane identyfikujące osobę, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej wydanego w nadzorowanym przez ministra właściwego do spraw informatyzacji systemie teleinformatycznym, który zapewnia obsługę publicznego systemu identyfikacji elektronicznej, w tym profilu zaufanego i profilu osobistego. Podpis osobisty zaś to podpis zdefiniowany w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U. 2020.332). Jest to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego, czyli poświadczenia elektronicznego, które przyporządkowuje dane służące do walidacji podpisu osobistego do posiadacza dowodu osobistego, potwierdzające dane tego posiadacza. Certyfikaty podpisu elektronicznego stanowią warstwę elektroniczną dowodu osobistego i są wydawane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
Złożona oferta nie została opatrzona żadnym z powyższych podpisów i jako taka podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Dostawa opakowań kartonowych do pakowania wód leczniczych w workach 3 litrowych typu bag in Box, w butelkach PET 0,5 (MIX)
- "Dostawa drukowanych etykiet foliowych na butelki PET o poj. 1,5 l, 1,0 l i 0,5 l dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój"
- "Dostawa worków 3l typu bag in box do produkcji wód leczniczych dla Spółki Akcyjnej "Uzdrowisko Krynica-Żegiestów" w Krynicy-Zdroju, ul. Nowotarskiego 9/4"
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/049/25 Dostawa zestawów do oznaczania przeciwciał wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzenia oznaczeń metodą immunoblot
- Dostawa odczynników chemicznych do Laboratorium Oceny Mleka Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt Laboratorium Referencyjnego z/s w Parzniewie
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA MIKROBIOLOGII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa pożywek, odczynników i innych materiałów laboratoryjnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.