eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NarewkaPoprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Narewce



Og³oszenie z dnia 2025-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Narewce

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Narewka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bia³owieska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Narewka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.narewka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Narewce

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddf5f1e9-1af9-4a45-953c-76c4040befa1

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00095593

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00006509/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Narewce

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1053144

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/narewka zwanej dalej Platform±. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej wymienionej w Dziale I Rozdzia³ 1 SWZ. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w Dziale III Rozdzia³ 1 niniejszej SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7. Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie zakupowej i zapisany,
widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8) pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy
zakupowej zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest
Wójt Gminy Narewka z siedzib± w Narewce, ul. Bia³owieska 1, 17-220 Narewka;
2. administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê w Urzêdzie Gminy Narewka osobi¶cie, poprzez
korespondencjê tradycyjn± i elektroniczn± lub telefonicznie pod nr (85) 682 98 80; w celu uzyskania informacji dotycz±cych
przetwarzanych przez Gminê Narewka danych osobowych mo¿e siê Pan/Pani skontaktowaæ z naszym Inspektorem Ochrony
Danych poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres: iod_ug_narewka@podlaskie.pl
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – prowadzonym w trybie podstawowym, zawarciem, realizacj± oraz egzekucj±
umowy;
4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o ustawê pzp;
5. wszelkie dane powierzone przez Wykonawcê bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z zapisów Rozporz±dzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.), oraz zgodnie z art. 79 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie
narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO
9. Wykonawcy nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, pozosta³e informacje dotycz±ce ODO znajduj± siê w Dziale I Rozdzia³ 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw± „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Narewce.”
2. Elementami sk³adowymi przedmiotu zamówienia s± tak¿e wszelkie roboty i us³ugi ,,towarzysz±ce” realizacji robót w szczególno¶ci: wszelkie koszty zwi±zane z uruchomieniem, rozruchem ca³o¶ci inwestycji, koszty uzyskania niezbêdnych badañ, opinii i uzgodnieñ, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porz±dkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczêcia robót.
3. Ponadto, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) odtworzenia zdemontowanych elementów poprzez monta¿ nowych materia³ów,
2) przeprowadzenia prac z poszanowaniem potrzeby nieprzerwanego funkcjonowania szko³y i z dostosowaniem do potrzeb jej u¿ytkowników,
3) wydzielenia szczelnych stref robót,
4) uzgodnienia Zamawiaj±cym materia³ów wykoñczeniowych i kolorystyki,
5) realizacji robót pomocniczych,
6) wykonania nowych obróbek blacharskich z uwzglêdnieniem nowych wymiarów elewacji i poszycia dachu,
7) prze³o¿enia instalacji odgromowej wraz z adaptacj± do istniej±cych wymagañ formalno-prawnych oraz przeprowadzeniem niezbêdnych badañ,
8) prze³o¿enia i dostosowania do nowego poszycia dachu i elewacji innych elementów zewnêtrznych ni¿ wskazane w pkt. 7,
9) demonta¿u elementów elewacji, stolarki i dachu w sposób umo¿liwiaj±cy, w jak najwiêkszym stopniu, ich ponowne wykorzystanie,
10) dostawy i monta¿u nowej stolarki okiennej i drzwiowej uwzglêdniaj±cej szeroko¶æ ¶wiat³a otworów okiennych po przeprowadzeniu prac termomodernizacyjnych,
11) dostawy i monta¿u nowej stolarki okiennej i drzwiowej z uwzglêdnieniem uprzednich ustaleñ z Zamawiaj±cym,
12) przeprowadzenia robót w zakresie docieplenia elewacji w sposób umo¿liwiaj±cy skorzystanie przez Zamawiaj±cego z fakultatywnego uprawnienia, o którym mowa w §4 ust. 2 pkt. 50 [kontrola prawid³owo¶ci wyklejenia styropianu],
13) przygotowania niezbêdnej dokumentacji i dokonania zg³oszeñ do w³a¶ciwego operatora sieci elektroenergetycznej w zakresie instalacji fotowoltaicznych wymaganych do ich prawid³owego u¿ytkowania pod wzglêdem formalno – prawnym,
14) przygotowania niezbêdnej dokumentacji i dokonania zg³oszeñ do w³a¶ciwej terenowo jednostki Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w zakresie instalacji fotowoltaicznych wymaganych do ich prawid³owego u¿ytkowania pod wzglêdem formalno – prawnym,
15) opracowania i uzgodnienia z Zamawiaj±cym instrukcji u¿ytkowania instalacji fotowoltaicznych,
16) wykonania badañ w zakresie wystêpowania mocy biernej wraz z monta¿em urz±dzeñ do kompensacji mocy biernej (je¿eli dotyczy),
17) sporz±dzenia i przekazania Zamawiaj±cemu energetycznego audytu powykonawczego (ex-post).
- szczegó³owy zakres przedmiotu umowy zosta³ doprecyzowany przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 5 do SWZ – istotnych postanowieniach umowy - § 4, ust. 2.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na roboty budowlane, prace monta¿owo- instalacyjne, a tak¿e zamontowane materia³y i urz±dzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku:

a) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± do¶wiadczeniem w zakresie to¿samym z zakresem przedmiotu zamówienia:
- warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawid³owo ukoñczy³ przynajmniej jedno zadanie dotycz±ce robót ogólnobudowlanych o charakterze termomodernizacji w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, mieszkalnym lub us³ugowym o warto¶ci brutto minimum 1.800.000,00 z³ (s³ownie: jeden milion osiemset tysiêcy z³otych 00/100)
- Uwaga:
- W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze ni¿ wymagana, kwoty wynikaj±ce z po¶wiadczeñ nie bêd± sumowane w celu potwierdzenia spe³niania postawionego warunku. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie dopuszcza sumowania robót w ramach wymaganego warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
- Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez Wykonawcê faktur.
- Dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
- min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
- min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót) posiadaj±c± uprawnienia budowalne do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
Uwaga:
- Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu.
- Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.), która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.).
- Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
- W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
- Zamawiaj±cy dopuszcza skierowanie do realizacji zamówienia jednej osoby posiadaj±cej wymagane uprawnienia i do¶wiadczenie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci: 50.000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno wp³yn±æ na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego). Wp³aty pieniê¿nej nale¿y dokonaæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy Brañsk/o Narewka nr rachunku 10 8063 0001 0030 0300 0185 0007 w tytule przelewu powo³uj±c siê na nazwê postêpowania lub znak postêpowania.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku sk³adania wadium w postaci innej ni¿ w pieni±dzu przez podmioty wspólne, Zamawiaj±cy wymaga aby w tre¶ci dokumentu znalaz³o siê minimum sformu³owanie, ¿e „zabezpieczenie oferty podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie”.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owe zapisy odno¶nie przewidywanych zmian umowy, zawarto w istotnych postanowieniach umowy stanowi±cych
za³±cznik do SWZ dostêpnej na stronie prowadzonego.
Brak wystarczaj±cego miejsca w publikatorze.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.