Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460142/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-338256b2-6c95-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-338256b2-6c95-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460142/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.207.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334023,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola objętych niniejszym zamówieniem tj dla:
1) Przedszkola nr 1 ul. Niezłomnych 2A, 37-450 Stalowa Wola,
2) Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola,
3) Przedszkola nr 3, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola,
4) Przedszkola nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola,
5) Przedszkola nr 5 im. Juliana Tuwima, ul. Mieszka I-go 5, 37-450 Stalowa Wola
6) Przedszkola nr 6, ul. Partyzantów 10. 37-450 Stalowa Wola,
7) Przedszkola nr 7, im. Marii Konopnickiej, ul. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola,
8) Przedszkola nr 9, Al. Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola
9) Przedszkola Nr 10 im. Marii Kownackiej, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola
10) Przedszkola nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola,
11) Przedszkola Integracyjne nr 12 im. Jana Christiana Andersena, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola,
12) Przedszkola nr 15, ul. Obrońców Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola.
13) Przedszkola nr 18 im. Marii Montessori, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola,
14) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wacława Górskiego ul. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola,
15) Publicznej Szkoły Podstawowej z oddziałami Mistrzostwa Sportowego nr 2 im Jana Pawła II ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola,
16) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 im Bohaterów Westerplatte
ul. Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola,
17) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola,
18) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola,
19) Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Mikołaja Kopernika, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola,
20) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli, ul. Rozwadowska 10, 37-464 Stalowa Wola
21) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 im. Szarych Szeregów, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola,
22) Publicznej Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jana Pawła II, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola,
23) Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida,
ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola,
24) Żłobka Miejskiego w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola,
25) Miejskiego Żłobka Integracyjny ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola,
26) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola,
27) Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola,
28) Środowiskowego Domu Samopomocy nr 1 w Stalowej Woli, ul. Popiełuszki 29, 37-450 Stalowa Wola;
29) Środowiskowego Domu Samopomocy nr 2 dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Stalowej Woli, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola,
30) Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych, al. Jana Pawła II 25a, 37-450 Stalowa Wola,
31) Zakładu Administracji Budynków, ul. Stefana Wyszyńskiego 7a, 37-450 Stalowa Wola.
3. Szczegółowy zakres zamówienia, wymagania jakościowe oraz terminy sukcesywnych dostaw dla wszystkich, jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych przedmiotowym zamówieniem, zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Formularz rzeczowo-cenowy oraz w Załączniku nr 2 – Warunki realizacji dostaw.
4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych Zamawiających - jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, własnym transportem, na własny koszt oraz ryzyko. Rozładunek wraz z wniesieniem następuje do miejsca wskazanego przez poszczególnych Zamawiających.
5. Dostarczane produkty powinny spełniać wymogi Państwowego Zakładu Higieny i spełniać wszelkie normy ich stosowania w placówkach edukacyjnych (szkoły, przedszkola, żłobki).
6. Wszystkie produkty objęte zamówieniem dostarczone muszą być w czystych firmowych, oryginalnych opakowaniach producenta, wolne od wad, nieuszkodzone, szczelne, bez pęknięć, pognieceń, nierozerwane.
7. Dostawy środków czystości będą realizowane sukcesywnie w ilościach i terminach określonych w Załączniku nr 1 - Formularz rzeczowo-cenowy oraz w Załączniku nr 2 – Warunki realizacji dostaw, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, e-mailowym lub osobistym przez osoby upoważnione z danej jednostki (intendent, pracownik administracyjny), lecz nie później niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia.
8. Ilości zamawianego towaru jest podana szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 1 do SWZ, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego, realizowanego zamówienia.
9. Wszystkim wskazanym w SWZ Zamawiającym przysługuje prawo zamówienia wszelkich, wymienionych produktów w Formularzu rzeczowo-cenowym – Załącznik nr 1 (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych.
10. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo –cenowym – Załącznik nr 1 do SWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji umowy.
11. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych, potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy tj. Faktura VAT, płatna przelewem z terminem płatności 30 dni w ujęciu tygodniowym. Dopuszcza się fakturowanie każdorazowej dostawy towaru, na życzenie osoby upoważnionej w danej jednostce organizacyjnej Gminy Stalowa Wola.
12. Dostarczone wraz z towarem dowody księgowe muszą być odebrane przez osobę upoważnioną z danej jednostki.
13. W przypadku dostarczenia produktów niespełniających wyżej wymienionych warunków (towar czysty w firmowym opakowaniu producenta, wolny od wad, nieuszkodzony, szczelny, bez pęknięć, pognieceń, nierozerwany), upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej sporządzi protokół odbioru – dostawy i zażąda od Wykonawcy natychmiastowej wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające te wymogi w ciągu maks. 4 dni od chwili zgłoszenia reklamacji. Powiadomienie zostanie dokonane osobiście bądź telefonicznie z informacją
o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24000000-4 - Produkty chemiczne
39830000-9 - Środki czyszczące
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831000-6 - Preparaty piorące
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519825,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526361,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519814,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831315157
7.3.3) Ulica: ul. 1 Sierpnia, 24
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519814,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.