Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052861/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni
i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI I ROZWOJU INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170991585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 12A
1.5.2.) Miejscowość: Młoteczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: perig@perig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perig.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.perig.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o. o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o. o.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchnii budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbe68995-8a53-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052861/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PERIG ZP.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa z kamienia łamanego frakcji 0 - 31,5 mm w łącznej ilości 1 500 Mg (ton), na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo loco plac magazynowy w siedzibie Zamawiającego, Młoteczno 12 A, 14 – 500 Braniewo - z opcją dodatkowej dostawy zgodnej z warunkami niniejszej SWZ w ilości do 1500 Mg(ton) tylko w przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego potrzeb w trakcie realizacji umowy). W przypadku potwierdzenia przez Zamawiającego potrzeb w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do realizacji dostawy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie licząc od dnia przekazania pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. Opcja będzie realizowana na zasadach takich samych jak dla zamówienia podstawowego, w szczególności co do płatności oraz terminów realizacji.
2. Dostawy odbywać się będą sukcesywne w miarę zapotrzebowania Zamawiającego.
3. Materiał dostarczany będzie każdorazowo (dostawy częściowe jednorazowo nie mniej niż 20 Mg) na zgłoszenie Zamawiającego. Zgłoszenie dokonywane będzie telefonicznie i potwierdzone w tym samym dniu pocztą elektroniczną.
4. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów wynikających z realizacji umowy dostawy ponad rozliczenia dokonywane w oparciu o cenę jednostkową kruszywa podaną w ofercie.
5. Transport kruszywa na plac magazynowy, o którym mowa w ust. 1 odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
6. Wykonawca dostarczy zamówioną partię kruszywa w terminie zaoferowanym w ofercie (maksymalnie do 6 dni roboczych , minimalnie do min. 2 dni roboczych), licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Zamawiający w zgłoszeniu, o którym mowa powyżej, każdorazowo określi: ilość potrzebnego materiału jaką należy dostarczyć, lokalizację do dostawy oraz upoważnioną osobę do kontaktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331731,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331731,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331731,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD NOWAK S.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220460346
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331731,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Dowóz wraz z opieką dzieci z terenu Gminy Łobżenica do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.