eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakrzewMalowanie elewacji istniej±cego budynku PSP w Cerekwi w ramach zadania pn.: Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Cerekwi + prace projektowe.



Og³oszenie z dnia 2022-03-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Malowanie elewacji istniej±cego budynku PSP w Cerekwi w ramach zadania pn.: Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Cerekwi + prace projektowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zakrzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakrzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486105122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakrzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zakrzew.bip.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie elewacji istniej±cego budynku PSP w Cerekwi w ramach zadania pn.: Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Cerekwi + prace projektowe.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddd5978d-a6a5-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095697

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014132/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Malowanie elewacji istniej±cego budynku PSP w Cerekwi w ramach zadania pn.: Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Cerekwi + prace projektowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zakrzew

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zakrzew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram; procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Szczegó³owe instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, zawiadomieñ, oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania, z wy³±czeniem sk³adania ofert.
4. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl, jest dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy sk³adania ofert). Z uwagi na ograniczon± wielko¶æ przesy³ania jednorazowej wiadomo¶ci na pocztê elektroniczn± Zamawiaj±cego, przes³ana przez Wykonawcê wiadomo¶æ nie powinna przekraczaæ 10 MB pojemno¶ci.
5. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego OPEN NEXUS Sp. z o. o., nr tel. +48 22 101 02 02 (w godzinach 8.00 – 17.00) lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
6. Maksymalny rozmiar pliku przesy³anego za po¶rednictwem platformy zakupowej (nie dotyczy z³o¿enia oferty) wynosi 500 MB (maksymalnie 10 plików w jednej wiadomo¶ci).
7. Za datê z³o¿enia wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o¶wiadczeñ, cyfrowych odwzorowañ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich z³o¿enia na platformie zakupowej, a w przypadku awarii platformy zakupowej datê ich otrzymania przez Zamawiaj±cego na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl
8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów w nastêpuj±cych formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .zip, .7Z.
9. W¶ród formatów danych powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich formatach danych (pliki) zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
10. Oferta oraz wszystkie wymagane za³±czniki do z³o¿enia wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w postaci elektronicznej, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi lub przez ustawowego pe³nomocnika.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych Gmina Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew tel. 48 610 51 22, email: gmina@zakrzew.pl .
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Bart³omiej Kida e-mail: bodo.radom@gmail.com
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Malowanie elewacji istniej±cego budynku PSP w Cerekwi w ramach zadania pn.: Rozbudowa budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Cerekwi + prace projektowe numer postêpowania ZP.271.1.6.2022 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
8) Pani/Pana dane osobowe nie s± przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
9) Pani/Pana dane osobowe nie s± przekazywane do pañstw trzecich
10) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji i obróbek blacharskich istniej±cego budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Cerekwi. W ramach prac zostan± umyte i odgrzybione tynki ¶cian zewnêtrznych, a nastêpnie zostan± pomalowane z dostosowaniem do kolorystyki nowodobudowanego budynku. Zostan± umalowane i czê¶ciowo wymienione obróbki blacharskie. Wykonane te¿ bêd± podprzybitki.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112600-1 - Wycinanie i nape³nianie

90924000-0 - Us³ugi usuwania grzybów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty/o¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na ofertê:

1) FORMULARZ OFERTY – sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) KOSZTORYS OFERTOWY w formie uproszczonej zgodny z za³±czonym przedmiarem robót.
3) O¦WIADCZENIE z art. 125 ust. 1 stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z wykonawców.

4) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy ODPISU LUB INFORMACJI Z:
a) KRAJOWEGO REJESTRU S¡DOWEGO lub
b) CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ lub
c) INNEGO W£A¦CIWEGO REJESTRU.
5) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 4), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6) Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust 4) zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy PE£NOMOCNICTWA LUB INNEGO DOKUMENTU POTWIERDZAJ¡CEGO UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY.
7) Przepis ust 6) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do
ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ
w szczególno¶ci wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, nazwy oraz adresy wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz nazwê i adres ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego
umocowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art 125
ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmianie mog± podlegaæ postanowienia umowy, których nie uda³o siê przewidzieæ przed wszczêciem postêpowania, takie jak:
a) roboty dodatkowe ,
b) zakres prac z uwagi na konieczne zmiany w projekcie,
c) przed³u¿enie terminu wykonania umowy:
- o czas niezbêdny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczno¶ci o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany;
- o czas niezbêdny do wykonania robót zamiennych;
- o czas zwi±zany z oczekiwaniem na decyzjê organów administracji publicznej lub innych podmiotów w³a¶ciwych do wydania koniecznych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, stanowisk itp. niezbêdnych do prawid³owej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wp³ywu Wykonawca;
- o czas niezbêdny na poprawê warunków wykonywania robót zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu ¿ycia, zdrowia i mienia;
- w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a tak¿e innych przeszkód lub ska¿eñ uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót;
- konieczno¶ci usuniêcia niewypa³ów i niewybuchów;
- konieczno¶æ przeprowadzenia wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót lub wykopalisk archeologicznych;
- gdy zaistniej± okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, ¿e zmiana ta sprzyjaæ bêdzie nale¿ytemu wykonaniu zamówienia, jak równie¿ oszczêdnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu ¶rodków publicznych – o okres trwania tych okoliczno¶ci;
- gdy wyst±pi± zdarzenia losowe uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy, w szczególno¶ci: dzia³anie si³y wy¿szej, klêska ¿ywio³owa, akt terroru, katastrofa – o okres trwania tych okoliczno¶ci;
- wstrzymania prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê - o okres, na który wstrzymano prace;
- wstrzymania prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub przez w³a¶ciwy organ w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia: niewypa³ów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy - o okres na który wstrzymano prace.
2. Zmiana technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego.
3. Zmiana jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych.
4. Zmiana parametrów urz±dzeñ lub wyposa¿enia, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego.
5. Odst±pienia od realizacji czê¶ci robót i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego.
6. Zmiana podwykonawcy robót z zastrze¿eniem § 11 ust. 3.
7. Zmiana osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika budowy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest zast±piæ tê osobê inn±, spe³niaj±c± warunki okre¶lone w prawie budowlanym oraz SWZ.
8. W przypadku wp³ywu okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy (o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ), Strony umowy niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy i potwierdzaj± ten wp³yw do³±czaj±c do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, o¶wiadczenia lub dokumenty, które mog± dotyczyæ tych okoliczno¶ci, wymienione w art. 15 r ustawy z dnia 02 marca 2020 r. (tekst. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z pó¼n.zm.), stosuj±c siê do postanowieñ okre¶lonych w tym przepisie. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy jest zobowi±zany podj±æ kroki prawne opisane w cytowanej ustawie.
9. Zmiany postanowieñ umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mog± byæ wprowadzone do umowy w ka¿dym czasie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na Platformie Zakupowej adres strony https://platformazakupowa.pl/pn/zakrzew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.