Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa grupowego przewozu/transportu uczestników projektu Gdańsk Miastem Zawodowców -Etap II w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221905655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Generała Józefa Hallera 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-426
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.adamczyk@ckzu1.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziu1.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa grupowego przewozu/transportu uczestników projektu Gdańsk Miastem Zawodowców -Etap II w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45e81105-833f-4c5a-bea3-0fab4f1003fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089090/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa grupowego przewozu / transportu uczestników projektu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zamówienie w ramach niniejszego postępowania finansowane jest w ramach projektu nr FEPM.05.08-IZ.00-0104/23.pn.: „Gdańsk Miastem Zawodowców – Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego + w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1008783
2. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ckziu1 . Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11. Sposób złożenia oferty i dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów, a także zasady korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla Wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej” dostępnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ckziu1
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Gdańsku al. Gen. Józefa Hallera 16/18 80-426 Gdańsk, tel. 58 341 29 02, e-mail: sekretariat@ckzu1.edu.gdansk.pl
2. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres al. Gen. Józefa Hallera 16/18 80-426 Gdańsk, pocztą elektroniczną na adres mail: iod@ckziu1.gda.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z:
1) z przygotowaniem i realizacją umowy - w zakresie niezbędnym do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2) realizacją obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości, realizacją obowiązków podatkowych wynikających z przepisów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
3) dochodzeniem roszczeń lub obroną przed ewentualnymi roszczeniami - w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub ochrony przed roszczeniami wobec administratora, zgodnie z przepisami ogólnymi, w szczególności z Kodeksem cywilnym (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4) archiwizowaniem umowy i dokumentów finansowych zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/01/2025/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa grupowego przewozu/transportu uczestników projektu Gdańsk Miastem Zawodowców -Etap II w roku 2025
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autokaru wykorzystywanego do przewozu osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej:a. Wykonawca musi wykazać, że ma zarejestrowaną działalność z uprawnieniami do transportu osób. W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię licencji na krajowy transport drogowy osób, dotyczącej autobusowego i autokarowego zarobkowego przewozu osób lub dokument równoważny zezwalający na prowadzenie określonego rodzaju działalności.
2) Potencjał techniczny:
a. Wykonawca musi wykazać, że jest w posiadaniu autobusów/autokarów/busów, w których łączna liczba miejsc siedzących dla pasażerów jest zgodna co najmniej z liczbą osób biorących udział w jednorazowym transporcie wskazanym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w kolumnie liczba uczestników. Autobusy/autokary, którymi świadczona będzie usługa, muszą posiadać ważne badania techniczne, być wyposażone w sprawną klimatyzację, posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) i NW posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, a stan czystości i warunki sanitarne zapewnią przewóz uczestników w sposób bezpieczny dla ich zdrowia.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu pojazdem/ pojazdami spełniającym powyższy warunek.
3) Osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednią w stosunku do przedmiotu zamówienia liczbą osób/kierowców posiadających wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia pojazdów i przewozu osób (posiadającymi prawo jazdy kat. D).
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu co najmniej dwoma osobami spełniającymi powyższy warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zostały przewidziane w załączniku nr 4 do SWZ_we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-17 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa openNexus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-18
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
- Dostawa drukarek 3D wraz z filamentami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania pom. dla rowerów i pom. wytwornicy suchego lodu na pom. odpadów w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUM.
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 271.2.2025 Świadczenie usługi doo-to-door
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług transportu "door to door" skierowanych do uczestników projektu "Polityka Senioralna EFS +"
- Zapewnienie obsługi transportowej samochodami osobowymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowej wizyty studyjnej połączonej z warsztatami praktycznymi dla maksymalnie 25 osób we wzorcowych KGW poza granicami administracyjnymi woj. mazowieckiego
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na terenie kraju dla 12 WOG w Toruniu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.