Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00630880/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003448161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 210 41 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: opspszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-107e369c-a9a9-4a1f-9727-ba19ffe304b71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-107e369c-a9a9-4a1f-9727-ba19ffe304b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00543237/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zapewnienia schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.221.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 432148,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Zapewnienie schronienia dla bezdomnych mężczyznPrzedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem
i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla szacunkowo 13 bezdomnych mężczyzn znajdujących się w trudnej sytuacji rodzinnej i materialnej warunkującej skorzystanie ze schronienia osobom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczynie. Ponadto w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych.
Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (tj.j. Dz. U. 2018 poz.896 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1283 z późn. zm.).
Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia zobowiązany jest do spełnienia podstawowych standardów placówek, w której mają być świadczone usługi schronienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastrzeżeniem art. 4 ustawy o zmianie ustawy o pomocy społecznej z dnia 8 lutego 2018 r. (t.j. Dz. U. 2018 poz. 700 z poźn.zm.).
Kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku muszą być zgodne z art. 48a ust.2g ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1283 z późn. zm.).
Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych mężczyzn jest ilością przewidywaną
w całym okresie trwania niniejszego zamówienia.
Osoby bezdomne, będą kierowane do schroniska w różnych terminach i na różne okresy czasu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 2190 dób (osobodób) pobytu, a maksymalna wielkość zamówienia wynosi 3835 dób (osobodób).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.5.5.) Wartość części: 138060 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Zapewnienie schronienia dla bezdomnych kobietPrzedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem
i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla szacunkowo 3 kobiet znajdujących się w trudnej sytuacji rodzinnej i materialnej warunkującej skorzystanie ze schronienia osobom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczynie. Ponadto w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych.
Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (t.j. Dz. U. 2018 poz.896 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1283 z późn. zm.).
Zamawiający wyjaśnia, że wykonawca ubiegający się o wykonanie którejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest do spełnienia podstawowych standardów placówek, w której mają być świadczone usługi schronienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastrzeżeniem art. 4 ustawy o zmianie ustawy o pomocy społecznej z dnia 8 lutego 2018 r. (t.j. Dz. U. 2018 poz. 700 z poźn.zm.).
Kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku muszą być zgodne z art. 48a ust.2g ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1283 z późn. zm.).
Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych kobiet oraz kobiet z dziećmi jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Osoby bezdomne, będą kierowane do schroniska w różnych terminach i na różne okresy czasu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 365 dób (osobodób) pobytu, a maksymalna wielkość zamówienia wynosi 913 dób (osobodób).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.5.5.) Wartość części: 32868 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – Zapewnienie schronienia dla bezdomnych kobiet z dziećmiPrzedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem
i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla szacunkowo 1 kobiety i 2 dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji rodzinnej i materialnej warunkującej skorzystanie ze schronienia osobom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczynie. Ponadto w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych.
Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (t.j. Dz. U. 2018 poz.896 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1283 z późn. zm.).
Zamawiający wyjaśnia, że wykonawca ubiegający się o wykonanie którejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest do spełnienia podstawowych standardów placówek, w której mają być świadczone usługi schronienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastrzeżeniem art. 4 ustawy o zmianie ustawy o pomocy społecznej z dnia 8 lutego 2018 r. (t.j. Dz. U. 2018 poz. 700 z poźn.zm.).
Kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku muszą być zgodne z art. 48a ust.2g ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1283 z późn. zm.).
Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych kobiet oraz kobiet z dziećmi jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Osoby bezdomne, będą kierowane do schroniska w różnych terminach i na różne okresy czasu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 180 dób (osobodób) pobytu, a maksymalna wielkość zamówienia wynosi 276 dób (osobodób).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.5.5.) Wartość części: 33120 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia – Zapewnienie schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyznPrzedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla szacunkowo 6 bezdomnych mężczyzn z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz zapewnienie usług opiekuńczych.
Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. 2018 poz.896 z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. 2024 poz.1283 z późn. zm.).
Zamawiający wyjaśnia, że wykonawca ubiegający się o wykonanie którejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest do spełnienia podstawowych standardów placówek, w której mają być świadczone usługi schronienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastrzeżeniem art. 4 ustawy o zmianie ustawy o pomocy społecznej z dnia 8 lutego 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 700 z poźn.zm.).
Kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku muszą być zgodne z art. 48a ust.2h ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. 2024 poz.1283 z późn. zm.).
Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku bezdomnych mężczyzn wynosić będzie: 4.
Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 1095 dób (osobodób) pobytu, a maksymalna wielkość zamówienia wynosi 2098 dób (osobodób).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.5.5.) Wartość części: 209800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia – Zapewnienie schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych kobietPrzedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem tj. udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla szacunkowo 1 bezdomnej kobiety wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz zapewnienie usług opiekuńczych.
Standard podstawowych usług świadczonych w schronisku dla osób bezdomnych, kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla osób bezdomnych muszą być zgodne z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (t.j. Dz. U. 2018 poz.896 zpóźn.zm.) oraz ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. 2024 poz.1283 z późn. zm.).
Zamawiający wyjaśnia, że wykonawca ubiegający się o wykonanie którejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest do spełnienia podstawowych standardów placówek, w której mają być świadczone usługi schronienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastrzeżeniem art. 4 ustawy o zmianie ustawy o pomocy społecznej z dnia 8 lutego 2018 r. (Dz. U. z 2018r. poz. 700 z poźn.zm.).
Kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku muszą być zgodne z art. 48a ust.2h ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. 2024 poz.1283 z późn. zm.).
Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia liczba skierowanych w ciągu roku kobiet bezdomnych wynosić będzie: 1
Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Minimalna wielkość zamówienia wynosi 92 dób (osobodób) pobytu, a maksymalna wielkość zamówienia wynosi 183 dób (osobodób).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.5.5.) Wartość części: 18300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne Oddział Terenowy w Rybniku-Niewiadomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422993297
7.3.3) Ulica: Sportowa 136/1
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26477,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52954,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne Oddział Terenowy w Rybniku-Niewiadomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422993297
7.3.3) Ulica: Sportowa 136/1
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Caritas Diecezji Sosnowieckiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442477050
7.3.3) Ulica: Korczaka 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CARITAS DIECEZJI SOSNOWIECKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
CARITAS DIECEZJI SOSNOWIECKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176232,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176232,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne Oddział Terenowy w Rybniku-Niewiadomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422993297
7.3.3) Ulica: Sportowa 136/1
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176232,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15372,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15372,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne Oddział Terenowy w Rybniku-Niewiadomiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422993297
7.3.3) Ulica: Sportowa 136/1
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-273
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15372,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 4151 S tj. ul. Leśników w Kobiórze
- Bezpieczne Przedszkole - utwardzenie terenu wraz z wymianą ogrodzenia przy Przedszkolu nr 1 w Pszczynie
- Dostawa konstrukcji wsporczych złożonych ze słupków i wysięgników z rur stalowych do znaków drogowych
- Przebudowa ul. Pośpiecha w Pszczynie
- Wykonanie projektu budowlanego w ramach umowy o dofinansowanie projektu "Rewitalizacja budynku gospodarczego, budynku Oficyny wraz z otoczeniem i przystosowanie do prowadzenia działalności muzealnej"
- Przebudowa przepustu w ciągu DP nr 4116S tj. ul. Uzdrowiskowej w Goczałkowicach-Zdroju w km 1+225
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Świadczenie usług opiekuńczych u klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętajnie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 01 marca 2025 r. do 31grudnia 2025r
- "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4."
- Świadczenie usług w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji w miejscu zamieszkania uczestników projektu
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.