eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNaprawa Rezonansu Magnetycznego w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa Rezonansu Magnetycznego w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa Rezonansu Magnetycznego w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf75067c-bb71-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Firma Philips Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest autoryzowanym przez producenta serwisem urządzeń wyprodukowanych przez Philips Medical Systems, posiada niezbędne do wykonania naprawy kody, specjalistyczne narzędzia, oraz części zamienne. Niedopuszczalne są rozwiązania alternatywne typu części zamienne od innego producenta niegwarantujące kompatybilności z posiadanym przez Zamawiającego aparatem - ze względu na zakres wykonywanych badań, ich jakość i wymaganą dokładność od których uzależnione jest właściwe diagnozowanie pacjentów.
Ponadto istnieje pilna potrzeba naprawy rezonansu magnetycznego w celu zachowania pełnej diagnostyki pacjentów celem ratowania zdrowia i życia ludzkiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: U-2/R/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa Rezonansu Magnetycznego w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie.
2. Zakres zadania obejmuje:
Naprawę Rezonansu Magnetycznego typu Ingenia 1,5T Omega SN: 84029 (LZD21) firmy Philips Medical Systems.

Opis naprawy:
a) dostawa i wymiana wzmacniacza FRU kit RF-amp S35 1.5T
b) sprawdzenie poprawności działania oraz kluczowych parametrów pracy urządzenia

Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
a) Części dostarczone do naprawy oznaczone znakiem CE.
b) Części zastosowane w trakcie naprawy będą fabrycznie nowe, nierekondycjonowane, nie
powystawowe i nieużywane
c) Wszystkie prace naprawcze przeprowadzone zgodnie z zaleceniami Producenta.
d) Koszt dostawy ww. części do naprawy oraz przeglądu ponosi Wykonawca.
e) Przedstawienie karty pracy / raportu serwisowego na papierze firmowym.
f) Gwarancja na części i wykonaną usługę min. 6 miesięcy
g) Realizacja usługi serwisowej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
z dnia 7 kwiecień 2022 r. (Dz.U. 2022 r. poz. 974).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239459,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239459,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHILIPS POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260210955

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 195b

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239459,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.