eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZblewoDostawa pomocy dydaktycznych, pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK, mebli i wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Zblewo



Ogłoszenie z dnia 2025-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK, mebli i wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Zblewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZBLEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 40

1.5.2.) Miejscowość: Zblewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 588 44 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwzblewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK, mebli i wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Zblewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ff8c5ef-bb71-4d2a-a309-193e0f608fb3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Kompleksowy program rozwoju OWP w Gminie Zblewo - etap 2”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 5: Fundusze europejskie dla silnego Pomorza EFS+, Działanie nr 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645682

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143584,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy edukacyjnych wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK), mebli i wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Zblewo, w zakresie Projektu: „Kompleksowy program rozwoju OWP w Gminie Zblewo - etap 2”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 5: Fundusze europejskie dla silnego Pomorza EFS+, Działanie nr 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)”
Część 1 - Dostawa mebli i wyposażenia przedszkolnego:
1) poduszki okrągłe – 1 zestaw
2) poduszki kwadratowe – 30 szt.
3) tunel – 1 szt.
4) pufy – 2 szt.
5) zestaw wypoczynkowy - 1 zestaw
6) kolumna wodna – 1 szt.
7) zestaw podświetlanych paneli – 1 zestaw
8) wytwornica baniek – 1 szt.
9) panel sensoryczny – 1 szt.
10) panel świetlny – 1 szt.
11) zestaw piankowych kształtek - 1 komplet

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 14742,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy edukacyjnych wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK), mebli i wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Zblewo, w zakresie Projektu: „Kompleksowy program rozwoju OWP w Gminie Zblewo - etap 2”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 5: Fundusze europejskie dla silnego Pomorza EFS+, Działanie nr 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)”
Część 2 - Dostawa pomocy edukacyjnych wykorzystujących TIK:
1) urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
2) tablet 8 cali - 10 szt.
3) tablet 10 cali - 2 szt.
4) laptop - 1 szt.
5) monitor interaktywny 65 cali - 1 szt.
6) dydaktyczny program multimedialny do pracy ze słuchem i mową - 4 szt.
7) dydaktyczny program multimedialny do pracy z emocjami - 3 szt.
8) multimedialny program terapeutyczny - 4 szt.
9) podświetlana tablica do rysowania - 5 szt.
10) pakiet pomocy wspomagający koncentrację uwagi - 1 zestaw
11) długopisy 3d - 1 komplet

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 48159,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, pomocy edukacyjnych wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK), mebli i wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Zblewo, w zakresie Projektu: „Kompleksowy program rozwoju OWP w Gminie Zblewo - etap 2”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 5: Fundusze europejskie dla silnego Pomorza EFS+, Działanie nr 5.7. Edukacja przedszkolna w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)”
Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych:
1) zestaw sudoku 6 zestawów
2) gra planszowa do nauki j. angielskiego - 2 szt.
3) gra planszowa do nauki j. angielskiego - 2 szt.
4) pakiet – edukacja matematyczna - 6 zestawów
5) zestaw prób diagnostycznych - lateralizacja 6 zestawów
6) masy plastyczne nr 1 - 1 zestaw
7) masy plastyczne nr 2 - 11 zestawów
8) zestaw edukacyjny do ćwiczeń z edukacji językowej i nauki czytania - 5 zestawów
9) bingo obrazkowe - 4 szt.
10) wałki z wypełnieniem - 1 zestaw
11) zestaw foremek - 1 zestaw
12) okulary z blendami - 1 zestaw
13) ćwiczenia - stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu - analiza i synteza wzrokowa - 1 szt.
14) ćwiczenia - stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu do nauki matematyki - 1 szt.
15) plansza do balansowania - 1 szt.
16) drewniane szczudła - 2 zestawy
17) bączek rehabilitacyjny - 1 szt.
18) pomoc dydaktyczna do ćwiczeń pamięci, uwagi słuchowej i wzbogacania słownictwa - 1 zestaw
19) puzzle magnetyczne - 1 komplet
20) ścieżka sensoryczna - 1 komplet
21) magnetyczne koła z łącznikiem - 3 zestawy
22) piankowe klocki magnetyczne - 2 zestawy
23) elastyczny rękaw - 5 szt.
24) ćwiczenia –małe i wielkie litery - 1 komplet
25) drewniane tacki - 1 komplet
26) zestaw papierów - 1 zestaw
27) klocki konstrukcyjne - 1 zestaw
28) waga na kółkach - 1 szt.
29) zestaw do liczenia i pomiarów - 1 zestaw
30) zestaw edukacyjny do nauki liter w alfabecie i słów - 1 zestaw
31) zestaw do nauki sylab otwartych - 1 zestaw
32) zestaw do nauki sylab otwartych zamkniętych - 1 zestaw
33) ćwiczenia - układanki sylabowe - 1 zestaw
34) zestaw sprzętów sportowych - 5 zestawów
35) zestaw z robotem do nauki programowania - 4 zestawy
36) robot edukacyjny - 7 szt.
37) scenariusze do robota - 6 kompletów
38) fiszki do robota - 6 kompletów
39) mata do kodowania - 4 szt.
40) piankowa mata - 7 kompletów
41) 16 elementowy pakiet pomocy dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną - 1 zestaw
42) gra planszowa – park rozrywki - 4 szt.
43) edukacyjne klocki do kodowania z pociągiem - 2 komplety
44) szafka z klockami - 3 zestawy
45) klocki magnetyczne - 2 zestawy
46) plansza edukacyjna z klockami - 1 zestaw
47) zestaw do ćwiczeń ręki - 1 zestaw
48) duże warcaby - 3 komplety
49) zestaw plastyczny nr 1 - 2 zestawy
50) zestaw plastyczny nr 2 - 2 zestawy
51) karty – alfabet i cyfry - 1 zestaw
52) zestaw sensorycznych pomocy terapeutycznych - 1 zestaw
53) zestaw zabawkowych naczyń - 2 zestawy
54) zestaw kreatywny - 2 zestawy
55) wstążka - 20 szt.
56) piłka - 20 szt.
57) walizka z instrumentami - 2 zestawy
58) zestaw instrumentów - 2 zestawy
59) edukacyjny zestaw klocków do kodowania - 1 komplet
60) kuweta sensoryczna – 1 komplet
61) chusta (8 ramion) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 80682,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25499,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114543,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25499,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572982438

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25499,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54755,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182023,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54755,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242902720

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54755,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89327,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186037,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89327,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 725-193-34-48

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89327,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.