eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinDostawa doposażenia pracowni przedmiotów zawodowych CKZiU w Będzinie w ramach projektu pn.: "ZAGŁĘBIOWSKIE KROKI KU PRZYSZŁOŚCI etap III - wsparcie dla CKZiU w Będzinie"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa doposażenia pracowni przedmiotów zawodowych CKZiU w Będzinie
w ramach projektu pn.: „ZAGŁĘBIOWSKIE KROKI KU PRZYSZŁOŚCI etap III
– wsparcie dla CKZiU w Będzinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382902413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 3

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@ckziu-bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckziu.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ckziu.bedzin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa doposażenia pracowni przedmiotów zawodowych CKZiU w Będzinie
w ramach projektu pn.: „ZAGŁĘBIOWSKIE KROKI KU PRZYSZŁOŚCI etap III
– wsparcie dla CKZiU w Będzinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b15a9a-8299-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042010/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa doposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w CKZiU w Będzinie w ramach projektu pn.: „ZAGŁĘBIOWSKIE KROKI KU PRZYSZŁOŚCI etap III – wsparcie dla CKZiU w Będzinie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042309/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158904 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa doposażenia pracowni rejestracji obrazu, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, a szczegółowo wynika z załącznika nr 1A
1. Zestaw lamp foto/video:
• Min. 3 lampy z płynną regulacją barwy światłą - 1 szt.
2. Powiększalnik fotograficzny
• Powiększalnik fotograficzny kolorowy, kompletny ( zawartość zestawu: zasilanie, optyka, filtry) - 1 szt.
3. Statyw kolumnowy
• Statyw kolumnowy studyjny - 1 szt.
4. kolorymetr
• Kolorymetr cyfrowy - 1 szt.
5. Zestaw sufitowego zawieszenia lamp
• 3×3 m z okablowaniem - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216120-3 - Urządzenia optyczne do identyfikacji

4.5.5.) Wartość części: 37498,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa doposażenia pracowni rejestracji obrazu, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, a szczegółowo wynika z załącznika nr 2A
1. Aparat fotograficzny lustrzanka - 2 zestawy
• karta SD min 32 GB dedykowana do tego typu aparatu,
• obiektyw macro z min odwzorowaniem 1:1
• filtr UV kompatybilny z obiektywem macro
• matryca APS-C kompatybilna z obiektywem rozdzielczość 24,2 Mpix,
• 5 osiowa stabilizacja obrazu,
• Nagrywanie Full HD z szybkością 50 klatek/s
2. Kamera cyfrowa - 1 szt.
• Rejestracja obrazu w min 4 K z min. 30 klatkami/s
• Dedykowany mikrofon zewnętrzny
• Dwie karty SD 32 GB
3. Lustrzanka cyfrowa - 2 szt.
• Pełnoklatkowa
• 2 obiektywy: 24-105mm,filtr polaryzacyjny; stałoogniskowy 35mm
UV kompatybilne z aparatem
• Rozdzielczość min 26,2 Mpix z co najmniej 45 punktami AF o
maksymalnej czułości 40.000
• 2 karty SD 64 GB
4. Dron - 1 szt.
• Waga do 250 gram
• Składana konstrukcja
• Nagrywanie filmu min 4K/30FPS
• 3 osiowa stabilizacja obrazu
• Dodatkowy akumulator
• 2 karty pamięci min 64GB
• Kontroler z urządzeniem wyświetlającym obraz
5. Aparat cyfrowy - 2 szt.
• Bezlusterkowy Obiektyw o ogniskowej 12,60 mm lub o zbliżonych
ogniskowych nagrywający w formacie 4 K i 60 klatkach/s
6. Teleobiektyw - 1 szt.
• O parametrach 100-400 mm
• Kompatybilny z lustrzankami cyfrowymi z zestawienia powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216120-3 - Urządzenia optyczne do identyfikacji

4.5.5.) Wartość części: 84787,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa doposażenia pracowni turystycznej, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, a szczegółowo wynika z załącznika nr 1B
1. mapy/atlasy multimedialne interaktywne mapy geograficzne - 1 szt.
2. system rezerwacji System rezerwacji turystycznej, wersja dla edukacji - 1 szt.
3. zestaw bezprzewodowy bezprzewodowy system dla przewodników wycieczek: jeden nadajnik i 9 odbiorników w komplecie dodatkowy mikrofon krawatowy, wyświetlacz LCD, Regulowane wyjście słuchawkowe, Wyciszanie zakłóceń - 10 szt.
4. czytnik kart płatniczych 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30216200-8 - Czytniki kart magnetycznych

4.5.5.) Wartość części: 8649,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa doposażenia pracowni turystycznej, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, a szczegółowo wynika z załącznika nr 2B
1. Atlasy/mapy papierowe 7 SZT (po jednej z zakresu wskazanego poniżej
• Hydrografia świata - mapa ścienna
• Zróżnicowanie gospodarcze i społeczne świata - mapa ścienna
• Mapa gospodarcza świata - rolnictwo i użytkowanie gleby - mapa
ścienna
• Państwa florystyczne i formacje roślinne świata - mapa ścienna
• Rejony konfliktów na świecie w latach 1990-2018 - mapa ścienna
• Świat - geologia i tektonika - mapa ścienna
• Świat fizyczny z elementami ekologii (2018) - mapa ścienna

4.5.3.) Główny kod CPV: 22114300-5 - Mapy

4.5.5.) Wartość części: 1120,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1.1. Dostawa doposażenia pracowni elektrycznej, której zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, a szczegółowo wynika z załącznika nr 1C
1. Styczniki modułowe na szynę TH35 25A 3Fazy 27 szt.
2. Blok stykowy pomocniczy do styczników 2NO 2NC kompatybilny ze
stycznikami z pozycji 1. Powyżej; znamionowy prąd w/w styków 25 A
27 szt.
3. Przycisk sterujący NO na szynę TH35; prąd styku przycisków w zakresie
od 10 A do 16 A 27 szt.
4. Przycisk sterujący NC na szynę TH35; prąd styku przycisków w zakresie
od 10 A do 16 A 27 szt.
5. Wyłączniki silnikowe 3 Fazy na szynę TH35 27 szt.
6. Listwa PE na szynę TH35 27 szt.
7. Listwa N na szynę TH35 27 szt.
8. Szyna TH35 długość od 2 m do 6 m 12 – 36 szt. w zależności o długości
pojedynczej sztuki (łączna długość 72 m) dopuszcza się dostarczenie
jednocześnie szyn o różnych długościach, np. w konfiguracji 12 sztuk po 2
m, 8 sztuk po 6 m, lub w innej konfiguracji i metrażu mieszczącym się w
podanym zakresie, co łącznie powinno dawać długość 72 m
9. Wyłączniki nadprądowe B6, B10, B16 z każdej wartości po 20 szt.
10. Wyłącznik różnicowoprądowy 1Faz. 25 A TH35 15 szt.
11. Wyłącznik różnicowoprądowy 3Faz. 25 A TH35 15 szt.
12. Lamki kontrolne 3Faz. TH35 15 szt.
13. Lampki kontrolne 1Faz. TH35 30 szt.
14. Wyłączniki pojedyncze natynkowe 15 szt.
15. Wyłączniki świecznikowe natynkowe 15 szt.
16. Wyłączniki krzyżowe natynkowe 15 szt.
17. Wyłączniki schodowe natynkowe 15 szt.
18. Wyłączniki dzwonkowe natynkowe 15 szt.
19. Gniazdo 230 V PE natynkowe 30 szt.
20. Rozdzielnica 10 polowa z szyną TH35, PE, N, 20 szt.
21. Gniazdo 400V/16A 10 szt.
22. Wtyczka 400V/16A 10 szt.
23. Oprawa oświetleniowa kanałowa natynkowa z możliwością włożenia
żarówki E27 15 szt.
24. Puszki instalacyjne natynkowe 15 szt.
25. Szybko złączki Wago 4 pin 100 szt.
26. Korytka instalacyjne 25*30 długość 2m 20 szt.
27. Przewód LgY 2,5mm2*5 60 m
28. Przewód DY 1,5mm2*5 60 m
29. Przewód LgY 1,5mm2*5 60 m
30. Fazer do badania napięcia 10 szt.
31. Ściągacz izolacji z przewodów dla przekroju przewodów od 0,5 mm2 do 6
mm2 10 szt.
32. Zaciskarka do tulejek elektrycznych dla przekroju przewodów od 0,25
mm2 do 10 mm2 10 szt.
33. Szybko złączki Wago 5 pin 10 szt.
34. Przekaźnik czasowy szyna TH35 F&F PCR-513 10 szt.
35. Szybko złączki Wago 5 pin 50 szt.
36. Silnik 400 V gwiazda trójkąt o mocy silnika od 0,75 do 1,1 kW) 3 szt.
37. Elektrownia solarna fotowoltaiczna 180 W z akumulatorem 3 szt.
38. Dzwonek na szynę TH35 230V 3 szt.
39. Amperomierz na szynę TH35 20A AC 9 szt.
40. Woltomierz na szynę TH35 400V AC 9 szt.
41. Przewód DY 2,5mm2*5 60 m
42. Tulejka do przewodów LY 1,5mm2 500 szt.
43. Tulejka do przewodów LY 2,5mm2 500 szt.
44. Żarówka E27 230V 25W 50 szt.
45. Bezpiecznik prądowy do multimetrów KTK-10 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.5.) Wartość części: 26850,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert , tj. 16 luty 2022 r. do godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert , tj. 16 luty 2022 r. do godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert , tj. 16 luty 2022 r. do godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert , tj. 16 luty 2022 r. do godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert i ich ocenie Zamawiający stwierdził, iż cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.