Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00045643/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż wyposażenia siłowni, zlokalizowanej w hali sportowej przy LO im. Jana Matejki w Wieliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000707521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marszałka Józefa Piłsudskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 32 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wieliczkalo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.matejko.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32616949-b536-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż wyposażenia siłowni, zlokalizowanej w hali sportowej przy LO im. Jana Matejki w Wieliczce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32616949-b536-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035308/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie hali gimnastycznej i siłowni w sprzęt sportowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LO 271-1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z montażem wyposażenia siłowni, zlokalizowanej w hali sportowej przy LO im. Jana Matejki w Wieliczce.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
3. W załączniku nr 4 do SWZ podano minimalne parametry, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
4. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-32616949-b536-11ee-a66a-5e0e9a75a9a
5. Koszt dostawy z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. Piłsudskiego 18), montażem i szkoleniem pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.
6. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego dokumenty gwarancyjne, certyfikaty itp.
7. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być:
a) fabrycznie nowe;
b) wolne od wad fizycznych i prawnych;
c) dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta;
d) dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
e) zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi,
f) muszą posiadać certyfikaty pozwalające na korzystanie z urządzeń w warunkach komercyjnych,
g) podłoga gumowa musi posiadać certyfikat trudnozapalności CFLS1 oraz atest higieniczny.
8. Zmawiający w ramach umowy wymaga aby Wykonawca uprzątnął po sobie miejsce, gdzie będzie prowadzony montaż.
9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umożliwił wybór koloru ram w konstrukcjach stalowych wg. palety RAL.
10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umożliwił umieszczenie logo wykonanego technologią wycięcia laserowego oraz użycia kilku kolorowych warstw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191007,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191007,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191007,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strez Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381727161
7.3.3) Ulica: Chopina 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191007,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 3 bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe".
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- "Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego - etap II z podziałem na części
- Modernizacja kompleksu sportowego w Gminie Rossosz
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.