Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036334/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096027 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa odcinków ulic w Czersku, Odrach i Rytlu
z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 395-48-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa odcinków ulic w Czersku, Odrach i Rytluz podziałem na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6251fe03-a06a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa dróg w ramach Funduszu Dróg Samorządowych (m.in. Rytel, ul. Raciążska; Odry, ul. Długa; Czersk, ul. Podleśna; Czersk, ul. Kwiatowa; droga Złotowo - Będźmierowice - Klaskawa)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036334/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3106852,21 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Budowa ulicy Raciążskiej w Rytlu”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Budowa ulicy Raciążskiej w Rytlu.
1.1.1. Budowa sieci kanalizacji deszczowej.
1.1.1.1. Roboty ziemne.
1.1.1.2. Roboty montażowe.
1.1.1.3. Wpusty deszczowe i przykanaliki.
1.1.2. Budowa nawierzchni drogowych.
1.1.2.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek A-B.
1.1.2.2. Roboty ziemne odcinek A-B.
1.1.2.3. Jezdnia i skrzyżowania odcinek A-B.
1.1.2.4. Zjazdy indywidualne z kostki betonowej odcinek A-B.
1.1.2.5. Chodniki odcinek A-B.
1.1.2.6. Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek A-B.
1.1.2.7. Elementy BRD (zgodnie z POR) odcinek A-B.
1.1.2.8. Zieleń odcinek A-B.
1.1.2.9. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek C-D.
1.1.2.10. Roboty ziemne odcinek C-D.
1.1.2.11. Jezdnia i skrzyżowania odcinek C-D.
1.1.2.12. Zjazdy indywidualne z kostki betonowej odcinek C-D.
1.1.2.13. Chodniki odcinek C-D.
1.1.2.14. Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek C-D.
1.1.2.15. Elementy BRD (zgodnie z POR) odcinek C-D.
1.1.2.16. Zieleń odcinek C-D.
1.1.3. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego.
1.1.4. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca uzgodni tymczasową organizację ruchu również z Nadleśnictwem Rytel.
4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
6. Wykonawca przed odbiorem końcowym inwestycji wykona oczyszczenie kanalizacji sanitarnej z pozostałości materiałów budowlanych, które mogły w wyniku prowadzonych prac budowlanych tam się dostać. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania tych prac wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
7. Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej i wywiezie ją ostreczowaną na paletach na dz. nr 542/2 obr. Rytel (teren ZUK Sp. z o.o. w Czersku) - odl. 2 km. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe do utylizacji.
8. Nawierzchnię chodnika należy wykonać z kostki brukowej betonowej cegiełka koloru szarego gr. 6 cm.
9. Należy ustawić 1 kpl. radarowego wyświetlacza prędkości zasilanego solarnie, według parametrów określonych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia (lokalizacja wg POR).
10. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST).
11. Po zakończeniu prac związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej i inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
12. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.
13. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
14. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania.
15. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
15.1. roboty rozbiórkowe,
15.2. roboty ziemne,
15.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów,
15.4. układanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną,
15.5. układanie linii kablowej oświetlenia ulicznego,
15.6. ustawianie punktów świetlnych wraz z montażem opraw LED,
15.7. wykonanie podbudowy,
15.8. ustawianie krawężników i obrzeży,
15.9. układanie kostki brukowej betonowej,
15.10. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD,
15.11. wykonanie nawierzchni bitumicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1030064,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Przebudowa ul. Długiej w Odrach”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Przebudowa ul. Długiej w Odrach.
1.1.1. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej - kolizja.
1.1.2. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego.
1.1.3. Przebudowa nawierzchni drogowej.
1.1.3.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
1.1.3.2. Roboty ziemne.
1.1.3.3. Jezdnia i skrzyżowania.
1.1.3.4. Zjazdy indywidualne bitumiczne.
1.1.3.5. Zabruki z kostki kamiennej.
1.1.3.6. Pobocza.
1.1.3.7. Elementy ulic (m.in. krawężniki).
1.1.3.8. Elementy BRD.
1.1.3.9. Zieleń.
1.1.4. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca uzgodni tymczasową organizację ruchu również z Nadleśnictwem Czersk.
4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
6. Prace teletechniczne należy wykonać zgodnie z Technicznymi warunkami na zabezpieczenie i przebudowę uzbrojenia telefonicznego ORANGE S.A.
7. Uwaga! Istniejąca nawierzchnia drogi jest ułożona częściowo z brukowca. Należy uwzględnić jej mechaniczne rozebranie wraz z wywozem.
8. Należy ustawić 1 kpl. radarowego wyświetlacza prędkości zasilanego solarnie, według parametrów określonych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia (lokalizacja wg POR).
9. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST).
10. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.
11. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
12. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycji. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania.
13. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
13.1. roboty rozbiórkowe,
13.2. roboty ziemne,
13.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów,
13.4. układanie kabli telekomunikacyjnych,
13.5. układanie linii kablowej oświetlenia ulicznego,
13.6. ustawianie punktów świetlnych wraz z montażem opraw LED,
13.7. wykonanie podbudowy,
13.8. ustawianie krawężników i obrzeży,
13.9. układanie kostki brukowej betonowej,
13.10. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD,
13.11. wykonanie nawierzchni bitumicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 851976,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Budowa ulicy Podleśnej w Czersku”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Budowa ulicy Podleśnej w Czersku.
1.1.1. Budowa nawierzchni drogowych.
1.1.1.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek A-B.
1.1.1.2 Roboty ziemne odcinek A-B.
1.1.1.3 Jezdnia nawierzchnia bitumiczna odcinek A-B.
1.1.1.4 Wyniesione skrzyżowanie odcinek A-B.
1.1.1.5 Zjazdy indywidualne odcinek A-B.
1.1.1.6 Chodniki odcinek A-B.
1.1.1.7 Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek A-B.
1.1.1.8 Elementy BRD odcinek A-B.
1.1.1.9 Zieleń odcinek A-B.
1.1.1.10 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek C-D.
1.1.1.11 Roboty ziemne odcinek C-D.
1.1.1.12 Jezdnia nawierzchnia bitumiczna odcinek C-D.
1.1.1.13 Wyniesione skrzyżowanie odcinek C-D.
1.1.1.14 Zjazdy publiczne odcinek C-D.
1.1.1.15 Parkingi odcinek C-D.
1.1.1.16 Chodniki odcinek C-D.
1.1.1.17 Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek C-D.
1.1.1.18 Elementy BRD odcinek C-D.
1.1.1.19 Zieleń odcinek C-D.
1.1.2. Budowa instalacji sanitarnych.
1.1.2.1. Budowa sieci wodociągowej.
1.1.2.2. Budowa sieci kanalizacji deszczowej.
1.1.2.3. Wpusty deszczowe i przykanaliki.
1.1.3. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego.
1.1.4. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z płyt YOMB (425 m2) i wywiezie je na dz. nr 247 obr. Złotowo (teren składowy Gminy Czersk) - odl. 3 km.
6. Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej i wywiezie ją ostreczowaną na paletach na dz. nr 247 obr. Złotowo (teren składowy Gminy Czersk) - odl. 3 km. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe do utylizacji.
7. Kruszywo łamane kamienne 0-31,5 mm z istniejącej nawierzchni drogi na odcinku C-D, hałdować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odl. 200 m.
8. Wykonawca przed odbiorem końcowym inwestycji wykona oczyszczenie kanalizacji sanitarnej z pozostałości materiałów budowlanych, które mogły w wyniku prowadzonych prac budowlanych tam się dostać. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania tych prac wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
9. Należy wykonać 1 szt. wyniesionego skrzyżowania (lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej starobruk gr. 8 cm.
10. Należy wykonać wyniesione przejścia dla pieszych (2 szt. lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej starobruk gr. 8 cm (pasy przejść wykonać z kostki szarej starobruk gr. 8 cm) oraz wykonać doświetlenie jednego z tych przejść poprzez ustawienie lampy hybrydowej według parametrów określonych w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia.
11. Należy ustawić 4 kpl. znaku aktywnego D-6 zasilanego solarnie (lokalizacja wg POR), według parametrów określonych w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający wymaga, aby ustawione zostały stylowe słupy oświetlenia ulicznego o wys. ok. 7,5-8 m, kolor RAL 7021, powłoka antykorozyjna. Przykładowy wzór słupa stanowi załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. Zastosować stylowe oprawy oświetleniowe min. 48 LED o mocy min. 75W, barwa 3900-4300 K, kolor klosza RAL 7021. Przykładowy wzór oprawy stanowi załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia.
13. Przed przejściami dla pieszych należy wbudować rząd płytek chodnikowych ostrzegawczych (z wypustkami okrągłymi bąblowe) dla osób niewidomych i niedowidzących (kolor żółty).
14. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST).
15. Po zakończeniu prac związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej i inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
16. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.
17. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
18. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycji. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania.
19. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
19.1. roboty rozbiórkowe,
19.2. roboty ziemne,
19.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów,
19.4. układanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną,
19.5. układanie sieci wodociągowej,
19.6. układanie linii kablowej oświetlenia ulicznego,
19.7. ustawianie punktów świetlnych wraz z montażem opraw LED,
19.8. wykonanie podbudowy,
19.9. ustawianie krawężników i obrzeży,
19.10. układanie kostki brukowej betonowej,
19.11. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD,
19.12. wykonanie nawierzchni bitumicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 615895,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Przebudowa ulicy Kwiatowej w Czersku”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Przebudowa ulicy Kwiatowej w Czersku.
1.1.1. Przebudowa nawierzchni drogowej.
1.1.1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
1.1.1.2. Roboty ziemne.
1.1.1.3. Jezdnia i wyniesione skrzyżowanie.
1.1.1.4. Zjazdy indywidualne.
1.1.1.5. Ciągi pieszo-rowerowe i chodniki.
1.1.1.6. Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża).
1.1.1.7. Elementy BRD.
1.1.1.8. Zieleń.
1.1.1.9. Roboty inne (regulacja studzienek i zaworów).
1.1.1.10. Kanalizacja deszczowa (przykanaliki i wpusty deszczowe).
1.1.2. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z płyt YOMB i zutylizuje.
6. Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej i wywiezie ją ostreczowaną na paletach na dz. nr 247 obr. Złotowo (teren składowy Gminy Czersk) - odl. 5 km. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe do utylizacji.
7. Uwaga! Wykonawca umożliwi podczas prac budowlanych Zakładowi Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku wykonanie budowy odcinka sieci wodociągowej w tej drodze. Przewidywany czas realizacji prac to 2 tygodnie.
8. Wykonawca przed odbiorem końcowym inwestycji wykona oczyszczenie kanalizacji sanitarnej z pozostałości materiałów budowlanych, które mogły w wyniku prowadzonych prac budowlanych tam się dostać. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania tych prac wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.
9. Należy wykonać 1 szt. wyniesionego skrzyżowania (lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej cegiełka gr. 8 cm.
10. Należy wykonać wyniesione przejścia dla pieszych (2 szt. lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej cegiełka gr. 8 cm (pasy przejść wykonać z kostki szarej cegiełka gr. 8 cm).
11. Należy ustawić 8 kpl. znaku aktywnego D-6 zasilanego solarnie (lokalizacja wg POR), według parametrów określonych w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia.
12. Przed przejściami dla pieszych należy wbudować rząd płytek chodnikowych ostrzegawczych (z wypustkami okrągłymi bąblowe) dla osób niewidomych i niedowidzących (kolor żółty).
13. Po zakończeniu prac związanych z budową elementów sieci kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie kanalizacji deszczowej i inspekcję TV kanalizacji deszczowej. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
14. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.
15. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
16. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycji. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania
17. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
17.1. roboty rozbiórkowe,
17.2. roboty ziemne,
17.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów,
17.4. układanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną,
17.5. wykonanie podbudowy,
17.6. ustawianie krawężników i obrzeży,
17.7. układanie kostki brukowej betonowej,
17.8. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 608915,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 937718,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 937718,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 937718,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBRUK SP. Z O.O SP. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-208-37-36
7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 1
7.3.4) Miejscowość: CHARZYKOWY
7.3.5) Kod pocztowy: 89-606
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża sanitarna, branża elektryczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 937718,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846565,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846565,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846565,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBRUK SP. Z O.O SP. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-208-37-36
7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 1
7.3.4) Miejscowość: CHARZYKOWY
7.3.5) Kod pocztowy: 89-606
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża elektryczna, branża teletechniczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARBRUK M. KWIATKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846565,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Zgodnie z art. 255 pkt 1 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
Art. 255 ust. 1 w/w ustawy stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
W niniejszym postępowaniu na Cześć 3. „Budowa ulicy Podleśnej w Czersku" nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493555,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493555,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOTY ZIEMNE DARIUSZ SALA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-105-65-71
7.3.3) Ulica: UL. DWORCOWA 12
7.3.4) Miejscowość: SŁAWĘCIN
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493555,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI CZERSK
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.