Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047959/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00051727/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00108500/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096038 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe i konserwacyjne systemów aparatury kontrolno – pomiarowej i telewizji przemysłowej SW Włocławek - RZGW Warszawa, w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowe i konserwacyjne systemów aparatury kontrolno – pomiarowej i telewizji przemysłowej SW Włocławek - RZGW Warszawa, w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7148bb8f-ac13-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.68 Usługi serwisowe systemu aparatury kontrolno - pomiarowej, TV przemysłowej i systemu ostrzegania ludności na wypadek awarii zapór oraz serwis i konserwacja systemu ASTKZ SW Włocławek - RZGW Warszawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047959/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185835,64 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w pełnej sprawności technicznej automatycznego systemu technicznej kontroli zapór Stopnia Wodnego we Włocławku poprzez konserwację i nadzór nad systemem komputerowym, urządzeniami przekazującymi i gromadzącymi dane oraz czujnikami zbierającymi informację o stanie technicznym obiektu. Świadczenie usług serwisowych i nadzoru technicznego mających na celu utrzymanie sprawności eksploatacyjnej całego systemu ASTKZ Stopnia Wodnego we Włocławku, poprzez wykonywanie jeden raz na kwartał standardowych, bieżących przeglądów serwisowych obejmujących niezbędne prace konserwacyjne urządzeń pomiarowych i pomiary kontrolne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 103103,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej oraz gotowości ruchowej dwu przęseł jazu nr 4 i 6 Stopnia Wodnego we Włocławku, przy ul. Płockiej 171, poprzez konserwację i nadzór techniczny zainstalowanych urządzeń oraz instalacji elektronicznych, automatycznych, informatycznych oraz elektrycznych oraz obsługa serwisowa instalacji elektronicznych oraz automatyki zainstalowanych sterowników programowalnych celem zapewnienia pełnej sprawności eksploatacyjnej pracy trzech pomp zainstalowanych w pompowni Tokary w Płocku.Obsługa serwisowa realizowana będzie w czterech okresach kwartalnych, w zakresie wymienionym poniżej w pkt. 2 w terminach: do 30 czerwca 2021r, 30 września 2021r, 15 grudnia 2021r oraz 31 marca 2022r.
W ramach przedmiotu zamówienia należy m.in. również:
- Pilne usunięcie awarii niesprawnego panelu operatorskiego HMI firmy SAIA Burgess PCD70WTPF monitorującego pracę w zakresie parametrów informacyjnych i diagnostycznych zasuwy nr 4 - w ramach pierwszego przeglądu kwartalnego. Zakup i instalacja w/w panelu.
oraz
Pilna naprawa połączenia kablowego wraz wymianą gniazd i wtyczek lewego i prawego siłownika klapy zasuwy nr 6, zerwanych pod naporem lodu i wody, w celu przywrócenia działania układu wskazań pozycji położenia klapy – wykonanie naprawy w ramach pierwszego przeglądu kwartalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 54954,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemu kamer CCTV Stopnia Wodnego we Włocławku poprzez konserwację urządzeń tj. kamery, rejestratory obrazu, oraz systemem nagłośnienia dla śluzy Stopnia Wodnego we Włocławku. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dwóch standardowych, półrocznych przeglądów technicznych :- pierwszy nie później niż do 30.09.2021r.
- drugi nie później niż do 31.03.2022 r. w terminach uzgodnionych przez przedstawicieli Stron.
W przypadku wystąpienia awarii (działanie czynników zewnętrznych niezależnych od obsługi jak i naturalnego zużycia materiałów eksploatacyjnych) Wykonawca maksymalnie do 72h od momentu zgłoszenia telefonicznego lub e-mail, podejmie czynności naprawcze w celu jej usunięcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 9326,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje jednokrotny przegląd i obsługę serwisową 18 stacji systemu alarmowania i ostrzegania wykazanych w tabeli nr 1 oraz rysunku nr 1. ; zapewnienie pełnej sprawności eksploatacyjnej zainstalowanych urządzeń systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego we Włocławku ( 4 stacje bazowe, 12 stacji terenowych, 2 stacje semaforowe) w okresie trzech miesięcy od daty zawarcia umowy . W przypadku wystąpienia awarii (działanie czynników zewnętrznych niezależnych od obsługi jak i naturalnego zużycia materiałów eksploatacyjnych) Wykonawca maksymalnie do 72 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego lub e-mail, podejmie czynności naprawcze w celu jej usunięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 18451,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126640,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126640,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126640,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NeoStrain sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792933459
7.3.3) Ulica: Lipowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-702
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126640,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49790,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49790,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49790,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MaxSter Jerzy Marciniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742491646
7.3.3) Ulica: Zakole 11
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49790,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na w/w zadanie w części nr 3 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do godz. 10:00 dnia 17 maja 2021r nie wpłynęły żadne oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na w/w zadanie w części nr 4 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do godz. 10:00 dnia 17 maja 2021r wpłynęła tylko jedna oferta, należąca do RTE Radioelektrotechnika Jan Adamczyk, ul. Szlachecka 71, 32-340 Chełm. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ponieważ nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Wykonywanie (półrocznych, rocznych) konserwacji, przeglądów technicznych wraz z ewentualnymi bieżącymi naprawami systemów i urządzeń alarmowo - wizyjnych
- Wykonywanie konserwacji, przeglądów technicznych wraz z ewentualnymi bieżącymi naprawami systemów i urządzeń alarmowo - wizyjnych obsługujących ochronę techniczną pomieszczeń szczególnie chronionych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.