Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00661487/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,185639,f9cedc306b2d07abcf3cb978d9c39f34.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7586467d-9955-458a-8fa4-6c8c0d89eb20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019373/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00661487
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.51.2024.P
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola”:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie remontów jezdni oraz prac związanych z ich bieżącym utrzymaniem w zakresie części objętych procedurą niniejszego zamówienia w latach 2025 – 2028 na terenie miasta Opola obejmujących § 1 ust. 1 umowy.
Do zakresu prac należy :
I. Frezowanie nawierzchni
II. Rozbiórka nawierzchni
III. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych w trybie awaryjnym
IV. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych
V. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego
VI. Wykonanie koryta
VII. Wykonanie podbudowy drogowej
VIII. Wykonanie stabilizacji cementem
IX. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym
X. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego
XI. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego
XIII. Konserwacja nawierzchni gruntowych i tłuczniowych
XIV. Wykonanie remontu cząstkowego i nawierzchni z kostki brukowej betonowej
XV. Wykonanie remontu cząstkowego i nawierzchni z kamienia polnego
XVI. Wykonanie remontu nawierzchni z trylinki
XVII. Wykonanie remontu cząstkowego i nawierzchni z kostki kamiennej
XVIII. Spoinowanie kostki kamiennej
XIX. Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych i obrzeży betonowych
XX. Rozbiórka, ustawienie i przestawienie krawężników kamiennych
XXI. Rozbiórka nawierzchni, podbudowy betonowej oraz płyt betonowych drogowych
XXII. Rozbiórka podbudowy tłuczniowej
XXIII. Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych
XXIV. Odwodnienie i kanalizacja deszczowa
XXV. Konserwacja poboczy
XXVI. Konserwacja skarp
XXVII. Czyszczenie rowów
XXVIII. Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową
XXX. Roboty inne (wymienione w poz. XXX Wykazu cen, wzorem umowy, SWZ)
Realizacja robót przeprowadzona będzie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją i oznakowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III SWZ: Wykaz cen i wykaz cen materiałów, specyfikacje techniczne wykonania robót budowlanych oraz wzór umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie z art. 255 pkt 3 u.p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena lub koszt oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 6 372 129,87 zł, której nie może zwiększyć do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty, której wartość wynosi: 7 331 784,00 zł.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
- "Wykonanie nawierzchni dróg asfaltowych " część 1-5
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.