Og³oszenie z dnia 2024-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00215218/01 - Wynik z dnia 2024-02-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Siedlce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582552
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: As³anowicza 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 63 325 40 w. 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gorzala@gminasiedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-siedlce
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7d523ba6-c5a9-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00096074
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00066598/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminasiedlce.logintrade.net/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminasiedlce.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w
ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2.Ofertê, o¶wiadczenia, o których
mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe,pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc,
.docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ sk³ada siê,pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem platformy
przetargowej dostêpnej
pod adresem internetowym: https://gminasiedlce.logintrade.net/3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie i Instrukcji dostêpnych pod adresem
https://gminasiedlce.logintrade.net/4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z platformy przetargowej, okre¶lone w Regulaminie portalu.5. Zawiadomienia,o¶wiadczenia, wnioski
lub informacje Wykonawcy przekazuj±:1) poprzez Platformê Przetargow±,dostêpn± pod adresem:
https://gminasiedlce.logintrade.net/2) drog± elektroniczn±: email: a.gorzala@gminasiedlce.pl Szczegó³owe wymagania techniczne
i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja RODO - rozdzia³ XXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja RODO - rozdzia³ XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZF.271.10.2024.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napêdowego do samochodów Zamawiaj±cego w ilo¶ci prognozowanej tj. ON do 57 900 litrów. Okre¶lone ilo¶ci paliw p³ynnych s± ilo¶ciami szacunkowymi i jako takie nie mog± stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ co do ilo¶ci paliw p³ynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku zamówienia publicznego.
Dodatkowe informacje w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi, i¿ posiada wa¿ne uprawnienia (koncesjê) do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1385) – aktualne na dzieñ sk³adania ofert i wa¿ne w okresie wykonywania umowy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada przynajmniej 1 stacjê tankowania paliwa p³ynnego na terenie Miasta Siedlce wyposa¿ona w dystrybutory umo¿liwiaj±ce tankowanie pojazdów wykazanych
w za³±czniku nr 5 do SWZ oraz czynn± minimum w godzinach wymaganych przez zamawiaj±cego w dni powszednie w godz. 6.00-19.00, w soboty godz. 6.00 – 15.00
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr A do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) posiadanie wa¿nego uprawnienia (koncesji) do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1385). – aktualnego na dzieñ sk³adania ofert i wa¿nego w okresie wykonywania umowy.
2) potencja³u technicznego, w której Wykonawca wyka¿e siê posiadaniem przynajmniej 1 stacji tankowania paliwa p³ynnego na terenie Miasta Siedlce wyposa¿onej w dystrybutory umo¿liwiaj±ce tankowanie pojazdów wykazanych w za³±czniku nr 5 do SWZ oraz czynn± minimum w godzinach wymaganych przez zamawiaj±cego w dni powszednie w godz. 6.00-19.00, w soboty godz. 6.00 – 15.00.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.462).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Siedlcach z siedzib± w Siedlcach przy ul. Pustej 5/9, 08-100 Siedlce, nr 41 9194 0007 0030 9943 2000 0050 Urz±d Gminy Siedlce z dopiskiem: „Dostawa paliw p³ynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych”.
5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Siedlce
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci±
(tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminasiedlce.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-15
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii le¶niczego- Nadle¶nictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. ¶w. Jana Paw³a II w Siedlcach Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarz±dzanym przez Zarz±d Powiatu w Siedlcach z podzia³em na czê¶ci
- Us³uga konserwacji, przegl±du i naprawy drobnego sprzêtu AGD oraz sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego
- Us³ugi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. ¶w. Jana Paw³a II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. ¶w. Jana Paw³a II w Siedlcach.
wiêcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw p³ynnych oraz ¶rodka przeznaczonego do redukcji ilo¶ci szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezo³owiowej 95, oleju napêdowego
- Dostawa paliwa p³ynnego dla pojazdów Przedsiêbiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesiêcy
- Sukcesywne dostawy paliw p³ynnych: oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej
- Dostawa paliw p³ynnych dla Komendy Wojewódzkiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Katowicach
- Zakup paliwa na potrzeby Urzêdu Miejskiego w I³¿y
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.