Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00050843/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług rehabilitacyjnych dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Cichem w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbiczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Brodnicka 53
1.5.2.) Miejscowość: Zbiczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-305
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zbiczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6800ccf-3ac9-4b76-9760-292296d7e2d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług rehabilitacyjnych dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Cichem w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6800ccf-3ac9-4b76-9760-292296d7e2d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009289/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług rehabilitacyjnych dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Cichem w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00050843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.7.2025.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacji dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy w Cichem w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy w formie zajęć indywidualnych i grupowych.
2. Uczestnikami Dziennego Domu Pomocy w Cichem są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego.
3. Świadczenie usługi polegać ma w szczególności na:
1) pracy indywidualnej i grupowej z uczestnikami,
2) ustalaniu potrzeb rehabilitacyjnych uczestników,
3) tworzeniu indywidualnych planów terapeutycznych,
4) dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników,
5) wspieraniu uczestników w jak najszybszym powrocie do pełnej sprawności,
6) przeprowadzanie terapii manualnych,
7) korzystaniu ze specjalistycznych urządzeń do fizykoterapii, kinezyterapii i masażu,
8) przeprowadzanie terapii rozciągania, kompresji, terapii tkanek miękkich.
9) diagnozowaniu dysfunkcji narządów ruchu pacjentów,
10) tłumaczeniu uczestnikom potrzeby i celowości wykonywanych ćwiczeń.
4. Informacje podstawowe:
1) liczba uczestników: 30,
2) przewidywana liczba godzin: 920 (40 godzin miesięcznie),
3) okres realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2026 r.
4) godziny świadczenia usług: od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 830 – 1300,
5) miejsce świadczenia usług: Dzienny Dom Pomocy w Cichem, Ciche 26,
87-305 Zbiczno.
6) salę oraz częściowo sprzęt do zajęć zapewnia Zamawiający.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przeprowadzenie zajęć zgodnie z zachowaniem wysokich standardów jakościowych w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów w wymiarze czasowym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb i możliwości uczestników,
2) przygotowanie materiałów tzn. programu zajęć oraz materiałów pomocniczych. Informowania Uczestników projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa,
3) przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć,
4) prowadzenie dokumentacji prowadzonych zajęć tj. listy obecności, karty czasu pracy,
5) przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji Zamawiającemu min. raz w miesiącu wraz z rachunkiem/fakturą,
6) współpracy z kierownikiem DDP, opiekunami DDP oraz pozostała kadrą,.
7) zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości,
8) realizacji zamówienia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 z dnia 29 grudnia 2022 r.,
9) informowania uczestników projektu o możliwości zgłaszania podejrzenia o niezgodności projektu lub działań beneficjenta z Karta praw podstawowych oraz Konwencji o osobach niepełnosprawnych do Instytucji Zarządzającej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127870,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127870,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SOL-MED Michał Sobolewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761970578
7.3.3) Ulica: Główna 22
7.3.4) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-330
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "SOL - MED" Michał Sobolewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127870,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja"
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
więcej: Usługi fizjoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.