Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Potrzebowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Potrzebowice
1.5.2.) Miejscowość: Wieleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: potrzebowice@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potrzebowice.pila.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a422b43c-982a-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00420481/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice w systemie zaprojekuj-wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.102.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Potrzebowice wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj.
W tym:
Etap I
Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny w zakresie budowlno – wykonawczym dla poszczególnych branż, aranżacji wnętrz i wyposażenia, szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiary robót wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę.
Etap II
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej w ramach Etapu I dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie.
Planowany zakres zamówienia i robót budowlanych obejmuje w szczególności zaprojektowanie i wybudowanie inwestycji ( w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, uzgodnień i decyzji administracyjnych, w tym ostatecznej decyzji o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i projektu zagospodarowania terenu oraz udzieleniu pozwolenia na budowę ) wraz z uzyskaniem , w imieniu Zmawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach do SWZ nr 9,11 na który składają się:
(1) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ
(2) Program funkcjonalno - użytkowy – załącznik nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45122000-8 - Próbne wykopy
45121000-1 - Próbne wiercenia
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12468000,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12468000,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12468000,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Budowlana Ekoinbud Sp. z o.o. Sp. K,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ekoinbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833217016
7.3.3) Ulica: ul. Geodetów 29
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarnej - wykonawca nie znany na dzień składania ofert
Instalacje elektryczne - wykonawca nie znany na dzień składania ofert
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA EKOINBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA EKOINBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12468000,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIELEŃ
więcej: przetargi WIELEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.