Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056300/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00067969/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096169 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym Radom-Firlej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483620471
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4585001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym Radom-Firlej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cea0f51e-b6db-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000244/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym Radom- Firlej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056300/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4747901,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu kolumbariów oraz przebudowa elewacji istniejącego budynku domu przedpogrzebowego wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego, na Cmentarzu Komunalnym w Radomiu na dz. nr ewid. 46 (obręb 0230-Wincentów, ark.193) przy ul. Ofiar Firleja 45. W ramach zadania należy wykonać 6 niezależnych komnat cmentarnych, o zróżnicowanych wysokościach bez zadaszenia, w których przewiduje się utworzenie w sumie ok 2000 nisz z możliwością pochówku ok 6000 urn. Ponadto w ramach zadania należy wykonać przebudowę elewacji budynku przedpogrzebowego bez zmiany sposobu użytkowania i zmiany warunków sanitarno-higienicznych. Inwestycja zlokalizowana jest w całości na obszarze istniejącego Cmentarza Komunalnego w Radomiu.
2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Prace budowlane:
- Roboty rozbiórkowe (w tym rozbiórka istniejących nawierzchni betonowych i asfaltowych oraz istniejących fundamentów ze zbrojonego betonu nieukończonej kaplicy cmentarnej wraz z ich rozgruzowaniem i przygotowaniem do ponownego użycia),
2) Budowa komnat cmentarnych (zaprojektowanych częściowo w technologii tradycyjnej oraz w technologii prefabrykowanej).
- Wykonanie fundamentów i słupów, jako żelbetowe wylewanych;
- Wykonanie ścianek ceglanych;
- Wykonanie poza terenem budowy elementów prefabrykowanych z betonu o wysokich parametrach (w tym m.in.: beton architektoniczny, klasa C35/40, wodoszczelność W8, z użyciem z kruszyw bazaltowych lub granitowych, impregnowany w masie i powierzchniowo itp.);
- Wykończenie ścian komnat kolumbarium blokami z jasnoszarego piaskowca z dwukrotną impregnacją;
- Obróbki attyki z blachy mosiężnej;
- Elementy identyfikacji wizualnej –litery mosiężne.
3) Budynek przedpogrzebowy, w tym w szczególności:
- Poszerzenie ław fundamentowych wraz z izolacjami;
- Izolacja termiczna ścian fundamentowych budynku;
- Demontaż stolarki okiennej oraz drzwiowej wraz z częściowym zamurowaniem otworów;
- Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
- Wymiana rynien i rur spustowych;
- Okładzina elewacji z bloków z jasnoszarego piaskowca z dwukrotną impregnacją;
- Obróbki attyki z blachy mosiężnej;
- Wydzielenie przestrzeni na wiatę śmietnikową ścianami z betonu architektonicznego oraz z ocynkowanych krat Wema;
- Przebudowa istniejącej instalacji uziemiającej;
- Przebudowa istniejących sieci wewnętrznych ze względu na kolizje z nowymi obiektami kolumbarium.
4) Dojścia i dojazd.
- Wykonanie dojść i dojazdu do komnat cmentarnych i budynku domu przedpogrzebowego o nawierzchni betonowej (wylewanej), dekoracyjnej, z widocznym kruszywem;
- Wykonanie ciągów pieszych wewnątrz komnat (pas utwardzony przy ścianach) o nawierzchni betonowej (wylewanej), dekoracyjnej, z widocznym kruszywem;
- Wykonanie nawierzchni mineralnych żwirowych we wnętrzu komnat i na placu centralnym kolumbarium;
- Wykonanie schodów terenowych umożliwiających pokonanie różnicy wysokości pomiędzy kolumbarium a sąsiednią alejką;
- Połączenie istniejącego układu pieszo – jezdnego Cmentarza z nowym układem ścieżek kolumbarium;
5) Wykonanie ławek mobilnych w konstrukcji z betonu architektonicznego z siedziskiem z drzewa litego.
6) Wykonanie dwóch ogólnodostępnych punktów czerpania wody z betonu architektonicznego. Misa i wylewka z wylewanego mosiądzu.
7) Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego – iluminacja całego obiektu.
8) Nasadzenia materiału roślinnego oraz drzew wraz z systemem nawadniająco-napowietrzającym z rur drenarskich.
2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
UWAGA I: Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
W szczególności rozwiązania dotyczące systemu umożliwiającego zamykanie i otwieranie tablic nisz na urny z ukrytym mocowaniem, na które powołano się w dokumentacji projektowej są tylko poglądowe i Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zastosowania w/w rozwiązania i dopuszcza zastosowanie innego zaproponowanego przez Wykonawcę rozwiązania systemu zamykania i otwierania pod warunkiem, że będzie spełniał założenia określone w dokumentacji projektowej.
UWAGA II: Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2021 – 2022 oraz że limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2021 nie przekracza kwoty 970.000,00 złotych brutto. Limit może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana (zwiększenie) limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy.
W przypadku jeżeli zakres zrealizowanych prac wykroczy poza limit wynagrodzenia dla 2021 roku, Wykonawca złoży fakturę dot. takich prac w miesiącu styczniu 2022 roku.
2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
- wykonanie makiety w skali 1:1 (mockup) przedstawiającej sposób wykonania ściany kolumbarium, pozwalającej na sprawdzenie i ocenę przez inspektora nadzoru inwestorskiego i ewentualnie Projektanta wszystkich elementów wzorcowych dotyczących ściany kolumbarium opisanych w dokumentacji projektowej (makieta musi obejmować min. odcinek ściany z niszą pojedynczą od fundamentu po obróbkę blacharską na długości min. 1,0 mb, wraz z wykończeniem ścian po obu stronach kolumbarium),
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy;
- pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza (4 egz.),
- zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia oraz istniejących na terenie drzew;
- odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni chodników lub instalacji - dopuszczalne obciążenie istniejących dróg wewnętrznych na cmentarzu wynosi do 3,5 tony (KR1PKRZ);
- odtworzenie zniszczonych przyległych terenów zielonych po wykonaniu robót budowlanych;
- wykonanie badań wody pitnej w akredytowanym laboratorium;
- złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Radomiu;
- uporządkowanie terenu po budowie;
- likwidacja placu budowy;
oraz wszelkie inne prace nie objęte dokumentami zamówienia, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat (Zamawiający wymaga by okresy gwarancji i rękojmi były tożsame, tj. okres rękojmi był zrównany z okresem udzielonej gwarancji).
3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności
(tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji w ramach zamówienia robót: rozbiórkowych, murarskich, montażowych, betoniarskich, zbrojarskich, drogowych, instalacyjnych oraz wykończeniowych były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony).
Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SWZ).
4. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części (i nie dopuszcza składania ofert częściowych) z następujących powodów:
- przedmiot zamówienia w rozumieniu przepisów wykonawczych do prawa zamówień publicznych obejmuje wykonanie kompletnego obiektu budowlanego. W związku z powyższym przedmiot zamówienia wykonany w wyżej opisanym zakresie będzie kompletny i będzie spełniał samoistną funkcję techniczną,
- podzielenie zamówienia na części nie gwarantuje należytego wykonania robót budowlanych, gdyż wykonanie każdej części zamówienia odrębnie wymaga ingerencji w inne części i elementy wykonanego zamówienia, lub wstrzymywania wykonywania danej części zamówienia w celu wykonania innej części zamówienia (nieuzasadnionymi i nieekonomicznymi, a koniecznymi przerwami technologicznymi przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia),
- podział zamówienia wiązałby się z koniecznością stworzenia więcej niż jednego placu budowy w tym samym miejscu. Wykonywanie robót przez różnych wykonawców w tym samym miejscu, doprowadzi w konsekwencji do braku możliwości określenia wykonawcy odpowiedzialnego za wykonane prace, co w przypadku wystąpienia wad uniemożliwia wskazanie firmy zobowiązanej do ich usunięcia i ogranicza uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji oraz rękojmi,
- prowadzenie robót na tym samym placu budowy przez kilku wykonawców równocześnie, nie pozwoli na prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie robót, a w konsekwencji może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa i zdrowia pracowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5768645,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5768645,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORPORACJA BUDOWLANA DARCO DARIUSZ ŻAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481316588
7.3.3) Ulica: UL. GARBARSKA 53
7.3.4) Miejscowość: RADOM
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
jakie przetargi wygrała firma
KORPORACJA BUDOWLANA "DARCO" Dariusz Żak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5768645,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.