eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa farb, rozpuszczalników i materiałów malarskich (zamówienie z podziałem na 2 części)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096172 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa farb, rozpuszczalników i materiałów malarskich (zamówienie z podziałem na 2 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 15 56 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa farb, rozpuszczalników i materiałów malarskich (zamówienie z podziałem na 2 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abbae014-b938-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012617/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa farb i rozpuszczalników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059915/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/33/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208707,70 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa farb, rozpuszczalników i materiałów malarskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu oraz specyfikację ilościową określa załączniki nr 1A do SWZ. Załącznik te stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, zostanie dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi
i jakościowymi wraz z aktualnymi kartami charakterystyki substancji/preparatu chemicznego, zapisanymi na nośniku danych, np. płyta CD, pendrive.
4. Dostarczany towar musi być oznaczony kodem kreskowym zgodnie z wymaganiami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej - decyzję nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia została zrealizowana jednorazowo.
6. W przypadku zakwestionowania gwarantowanej jakości przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
7. Wykonawca udziela minimum 12-miesiecznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
9. Miejsce realizacji dostawy przedmiotu zamówienia to magazyny służby czołgowo-samochodowej w:
- Nisku, ul. Sandomierska 20;
- Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80,
10. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniach pracy Zamawiającego - od poniedziałku do piątku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby

4.5.5.) Wartość części: 146732,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa farb specjalistycznych kamuflażowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu oraz specyfikację ilościową określa załączniki nr 1B do SWZ. Załącznik te stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, zostanie dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi
i jakościowymi wraz z aktualnymi kartami charakterystyki substancji/preparatu chemicznego, zapisanymi na nośniku danych, np. płyta CD, pendrive.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, zostanie dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi
i jakościowymi wraz z aktualnymi kartami charakterystyki substancji/preparatu chemicznego, zapisanymi na nośniku danych, np. płyta CD, pendrive, a w odniesieniu do emalii poliuretanowych specjalnych kamuflażowych maskujących, dodatkowo wraz z aktualnym certyfikatem WITI, potwierdzającym spełnianie wymagań zawartych w NO-80-A200:2021, których koszt należy uwzględnić w cenie oferty
5. Zamawiający wymaga, aby dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia została zrealizowana jednorazowo.
6. W przypadku zakwestionowania gwarantowanej jakości przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego.
7. Wykonawca udziela minimum 12-miesiecznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru towaru przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta towaru.
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem własnym. Koszty dostawy, w szczególności załadunku i rozładunku przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
9. Miejsce realizacji dostawy przedmiotu zamówienia to magazyny służby czołgowo-samochodowej w:
- Nisku, ul. Sandomierska 20;
- Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80,
10. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniach pracy Zamawiającego - od poniedziałku do piątku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby

4.5.5.) Wartość części: 61974,8 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146159,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169708,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146159,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070794899

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146159,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65892,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116852,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65892,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Barwa Jarosław Czajkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290007170

7.3.3) Ulica: Warkocz 3-5

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-253

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65892,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.