Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059740/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096181 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 66 21 437
1.5.8.) Numer faksu: 14 66 21 155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
: https://www.spzoz-brzesko.pl/zamowienia-publiczne/przetargi-2021/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f855ef-b936-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003385/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Wkłady drukujące do drukarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-20/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222819,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Wkładów drukujących do drukarek laserowych i atramentowych
dla Samodzielnego Publicznego Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku, przy ul. Kościuszki 68.
Kod CPV: 30192113-0 Wkłady drukujące
3.2 Do drukarek określonych w pozycjach: 5-14,20,21,23-25,102 (zał nr 1) Zamawiający dopuszcza dostarczenia wkładów równoważnych , pod warunkiem, że jakość oraz ilość drukowanych stron pozostanie na poziomie nie mniejszym niż oryginalny wkład drukujący.
a) muszą posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
b) muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
c) muszą posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
d) muszą posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą.
e) muszą spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopii, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopii o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
j)muszą posiadać oznaczenie CE
k) produkt ma być kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony.
3.3 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia drukarek powstałe przez zastosowanie jego materiałów eksploatacyjnych i zobowiązuje się do ich naprawy w razie uszkodzenia.
3.4 Do drukarek określonych w pozycji : od 1-4,15-19,22,26-29,30-49,50-101,103-129 n (zał.nr 1), Zamawiający wymaga wkładów drukujących oryginalnych z uwagi na wymagania wynikające z udzielonej gwarancji na drukarki.
a) Wkłady drukujące muszą być oryginanle w opakowaniach oryginalnych producenta , i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą.
b)muszą posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
d) muszą posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e)muszą posiadać oznaczenie CE
3.5 Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiajacego zużytych wkładów drukujących do utylizacji na własny koszt .Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych wkładów drukujących utylizacji.
3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228265,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284204,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228265,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Printex sp.z.o.o.sp.kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251650121
7.3.3) Ulica: Al.Piłsudskiego 105 B
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228365,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1430K Brzesko - Szczepanów - Borzęcin w msc. Borzęcin
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- "Zakup i dostawa nowego pojazdu do przewozu kontenerów wyposażonego w fabrycznie nowe urządzenie hakowe"
- Doposażenie Bloku Operacyjnego
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego wraz z latarniami na terenie Gminy Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.