Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053150/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa szatni sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684707327
1.5.8.) Numer faksu: 684707303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kochanowska@gminazary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gminazary.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa szatni sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea086e6-8a5a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021274/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa szatani sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053150/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSZ.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa szatni sportowej w Drożkowie wraz z infrastrukturą z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1- Budowa szatni sportowej w m. Drożków w oparciu o opracowaną przez Zamawiającego dokumentację projektową i pozwolenie na budowę wraz z budową placu zabaw i siłowni zewnętrznej na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej.
Zadanie nr 2- Budowa oświetlenia drogowego i drogi dojazdowej wraz z oświetleniem płyty boiska sportowego w Drożkowie. Zadanie ma być zrealizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) opracowanym przez Biuro Projektów i Nadzorów SKALA, Daniel Sadowski, Nowa Kopernia 1A, 67-300 Szprotawa stanowiącym załącznik do SWZ.
Zakres zadania 1 przedmiotu zamówienia obejmuje:
Budowę budynku szatni sportowej o wymiarach 21,76 x 9,03m wykonany w technologii tradycyjnej, z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką ceramiczną na działce nr 369/2 w m. Drożków.
Powierzchnia zabudowy budynku 196,50 m2,
Powierzchnia użytkowa 157,37 m2,
Kubatura 906,30 m3.
Zakres zadania obejmuje:
- roboty fundamentowe,
- roboty murowe,
- izolacja termiczna i przeciwwilgociowa,
- roboty elektryczne,
- przyłącza i instalacje wod.-kan., elektryczne, CWU, wentylacyjne i fotowoltaiczne,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie posadzek,
- wykonanie tynków i okładzin zewnętrznych i wewnętrznych,
- malowanie wewnętrzne,
- biały montaż,
- wykonanie elewacji,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- zagospodarowanie terenu wokół budynku ( chodniki , ogrodzenie ),
- montaż elementów zabawowych, siłowni zewnętrznej oraz małej architektury,
- wytyczenie obiektów geodezyjnych i dozór geodezyjny wraz z pełną dokumentacją geodezyjną powykonawczą,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz technologię ich wykonania, wymagania materiałowe, projekty zagospodarowania terenu określone zostały w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo przedmiarach robót załączonych do SWZ. Wykonawca winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją i dokonać wizji lokalnej miejsca robót w celu prawidłowego przygotowania oferty. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie.
Dostarczone przez zamawiającego przedmiary nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie elementem pomocniczym i nie wyklucza się pominięcia w nich elementów potrzebnych do zrealizowania zadania.
Zakres zadania 2 przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę,
2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.
Zakres robót obejmuje m.in:
• prace projektowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
• budowę drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku 700 m o szerokości ok. 3,5 m,
• budowę oświetlenia drogowego na odcinku 700 m (ok. 20 słupów),
• wykonanie oświetlenia płyty boiska sportowego (6 masztów o wys. 14,0 m),
• montaż elektronicznej tablicy wyników o pow. ok. 1,0 m2,
• montaż lamp solarnych,
• montaż elementów małej architektury,
• wytyczenie obiektów geodezyjnych i dozór geodezyjny wraz z pełną dokumentacją geodezyjną powykonawczą.
Zamawiający nie posiada żadnych materiałów, które mogły by być użyte przy realizacji tego zadania.
Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne elementy do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywały prace budowlano- montażowe, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, kierujących budową z wymaganiami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną oraz dostawców materiałów budowlanych.
2) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności wskazane zostały w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SWZ.
3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
4) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2259086,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2963070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2259086,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.D.W. Mikołajczyk Artur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281842817
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2259086,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Budowa ogrodów deszczowych na terenie Gminy Żary"
- "Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Lubsku"
- "Modernizacja budynku starostwa powiatowego w Lubsku."
- Dostawa materiałów do budowy chodnika w miejscowości Chwaliszowice.
- Modernizacja sanitariatów I piętro w Zespole Szkół Budowlanych w Żarach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa dróg ul. Paderewskiego i ul. Krótka (na odcinku od ul. Paderewskiego do ul. Szymanowskiego) w Żarach
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.