eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuryłówkaModernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbrowicy(II) postępowanie prowadzone jako część zadania ogólnego: Rozbudowy Infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kuryłówka



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbrowicy(II)
postępowanie prowadzone jako część zadania ogólnego:
Rozbudowy Infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kuryłówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.kurylowka.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stacji uzdatniania wody w Dąbrowicy(II)
postępowanie prowadzone jako część zadania ogólnego:
Rozbudowy Infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Kuryłówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e627a050-811b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001555/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa, przebudowa i modernizacja zasobów gospodarki wodno – ściekowej (od 2 do 5 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.95.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zadania polegającego na połączeniu kilku elementów inwestycyjnych w celu ostatecznego rozwiązania i użytkowania całości obiektu jako Stacji Uzgodnienia Wody w Dąbrowicy. Całość obejmuje budowę zbiornika na wodę wraz z instalacją wody i przyłączem kanalizacji, przebudowę budynku SUW wraz z instalacjami wewnętrznymi wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, fotowoltaiczną, elektryczną i instalacjami technologicznymi wody oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej. W ramach rozbudowy i modernizacji samego ujęcia wody zachodzi potrzeba wykonania dodatkowych zastępczych otworów studni głębinowych S-4a i S-5a. Wykonawcy dotyczy jedynie przygotowanie wstępnej dokumentacji i odwiertu bez uzbrojenia samych studni. 1.2. Zadanie w zakresie procedur, dokumentów i wykonania obejmuje główne części, z których każda obejmuje połączone i związane w swoim zakresie czynności: 1.2.1. Dotyczy modernizacji samej SUW i jej elementów w ramach usprawnienia i odnowienia uzdatniania wody ze wszystkimi elementami tego zakresu jak również odnowienia samego budynku i bliskiego otoczenia pod względem budowlanym. 1.2.2. Wykonanie dodatkowego zbiornika w ramach potrzeby magazynowania wody 1.2.3. Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych (PV), dokumentacja do nich oraz wszelkie uzgodnienia z PGE S.A. Dystrybucja w celu eksploatacji. Dostosować instalację elektryczną. 1.2.4. Wykonanie wszelkiej dokumentacji prawno – technicznej oraz realizacji robót dwóch dodatkowych odwiertów w oparciu o warunki zatwierdzonego projektu robót geologicznych w ramach decyzji zatwierdzającej. 1.3. Zakres obejmuje wielkości wskazane w dokumentacji technicznej załączonej do postępowania oraz wyjaśnieniach i odpowiedziach zamawiającego w trakcie procedur. Nieodłącznym elementem jest również SWZ a w szczególności dział II z opisem elementów nie ujętych w dokumentach technicznych jeśli będzie potrzeba ich uszczegółowienia. 1.4. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe (nie wymagane w postępowaniu ale w trakcie realizacji), jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazać przed rozpoczęciem faktycznym realizacji zadania w danym zakresie. Zachowanie podstawowych parametrów i wymogów materiałów i urządzeń i ich uwarunkowania w użytkowaniu opisane są również poniżej. 1.5. Karty materiałowe lub urządzeń, należy przedstawić przed wbudowaniem do akceptowania odpowiednio wcześniej (o ile są inne niż wymagane w dokumentacji), aby dać zamawiającemu czas na zapoznanie się z nimi i porównanie techniczne. Materiał nie zaakceptowany, podlega odpowiedzialności wykonawcy. 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte są w opisach ujętych w SWZ jak również dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki do SWZ). 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację budowlaną a niezbędne do właściwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ muszą być wliczone do oferty i podlegać realizacji. Wykonawca musi je wycenić samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III niniejszej SWZ, które oparte są na zasadach opisanych w dziale II SWZ. 3. Szczegóły w dziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45247270-3 - Budowa zbiorników

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2988900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3616200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2988900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma ELINSBUD Wiesław Bagniak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZGK sp. z o.o. w Kuryłówce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591

7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2988900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.