Og³oszenie z dnia 2022-03-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00104320/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00118875/01 - Wynik z dnia 2022-04-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja obiektu Szko³y Podstawowej w Przero¶li
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PRZERO¦L
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przero¶l
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-427
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przerosl.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przerosl.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja obiektu Szko³y Podstawowej w Przero¶li
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8342cdef-aaa2-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00096192
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020797/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Kompleksowa termomodernizacja obiektu Szko³y Podstawowej w Przero¶li
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Komunikacja mo¿e pomocniczo nastêpowaæ przy u¿yciu poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@przerosl.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XadES – Wykonawca powinien wówczas pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sekretariat@przerosl.eu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urz±d Gminy w Przero¶li, ul. Rynek 2. Mo¿e Pan/Pani skontaktowaæ siê z nami osobi¶cie, poprzez korespondencjê tradycyjn± lub telefonicznie pod numerem (87) 5691019;
b) w celu uzyskania informacji dotycz±cych przetwarzanych przez Urz±d Gminy danych osobowych mo¿e siê Pan/Pani skontaktowaæ z naszym Inspektorem Ochrony Danych Maria Bogdan za po¶rednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: maria.bogdan@przerosl.eu;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê inwestycji dotycz±cej kompleksowej termomodernizacji obiektu Szko³y Podstawowej w Przero¶li, znak sprawy: IN.271.2.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;− na podstawie art. 21 rozporz±dzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych okre¶lonego w art. 16 rozporz±dzenia RODO nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. Skorzystanie z prawa ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê inwestycji dotycz±cej kompleksowej termomodernizacji obiektu Szko³y Podstawowej w Przero¶li, znak sprawy: IN.271.2.2022, prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj przy realizacji inwestycji dotycz±cej kompleksowej termomodernizacji obiektu Szko³y Podstawowej w Przero¶li.
Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie z programem funkcjonalno – u¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ, na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
A. Cena ofertowa – 60%, liczonym wg wzoru: (Cmin / Cof bad) x 60 pkt, gdzie Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu;
B. Okres oferowanej gwarancji – 40%. Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania na wykonane roboty minimum 24 – miesiêcznej gwarancji. Zamawiaj±cy oceniaj±c oferty przyzna w przedmiotowym kryterium oceny ofert punkty wg poni¿szego schematu:
Oferowany okres gwarancji na wykonane roboty od 25 miesiêcy do 35 miesiêcy (10 punktów);
Oferowany okres gwarancji na wykonane roboty od 36 miesiêcy do 47 miesiêcy (20 punktów);
Oferowany okres gwarancji na wykonane roboty od 48 miesiêcy do 59 miesiêcy (30 punktów);
Oferowany okres gwarancji na wykonane roboty 60 miesiêcy i d³u¿ej (40 punktów).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres oferowanej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. posiadaj± do¶wiadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na budowê, przebudowê lub remont obiektu budowlanego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto;
2. dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. 2021 poz. 1646).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówieñ spe³niaj±cych warunki okre¶lone w rozdziale IV pkt 1.1 SWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane [wg za³±cznika nr 3 do SWZ];
2. referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane ujête w wykazie wykonanych zamówieñ zosta³y wykonane, okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (inne odpowiednie dokumenty, je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów);
3. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg za³±cznika nr 4 do SWZ];
4. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony formularz ofertowy [wg za³±cznika nr 1 do SWZ];2. dokument wadium wnoszonego w formach, o których mowa w rozdziale VII pkt 2 lit. b – d SWZ;
3. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spó³ek cywilnych, konsorcjów);
4. pe³nomocnictwo do podpisywania oferty lub po¶wiadczania zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych), wniesionym na zasadach opisanych w SWZ.Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. jedn. Dz. U. 2020 poz. 299).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (dotyczy spó³ki cywilnej, konsorcjum) Zamawiaj±cy wymaga, aby ustanowili pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ stosowny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika np. pe³nomocnictwo, umowê spó³ki cywilnej, umowê konsorcjum).W przypadku przedsiêbiorców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie (spó³ka cywilna, konsorcjum), przedsiêbiorcy sk³adaj± oddzielnie o¶wiadczenia wymienione w rozdziale V pkt 1.1 i 1.2 SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ka cywilna, konsorcjum) mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje zap³atê zaliczki na poczet wynagrodzenia Wykonawcy w kwocie nie mniejszej ni¿ 5% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres potencjalnych zmian umowy zosta³ okre¶lony w paragrafie 22 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-08 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-07
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany z udzia³em ¶rodków pochodz±cych z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/331/PolskiLad.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy zobowi±zany bêdzie dostarczyæ Zamawiaj±cemu:
a) potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em kopie uprawnieñ budowlanych osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz kopie za¶wiadczeñ o przynale¿no¶ci wskazanych osób do w³a¶ciwego samorz±du zawodowego;
b) opracowany przez Wykonawcê harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia;
c) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej deliktowej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci wobec mienia i osób trzecich, od zniszczenia wszelkiej w³asno¶ci spowodowanego dzia³aniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, z polis± odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 z³;
d) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej kontraktowej z polis± odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê ubezpieczenia minimum 1.000.000,00 z³.
Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia podlega akceptacji Zamawiaj±cego.
Ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej deliktowej powinno obejmowaæ co najmniej:
- OC za szkody osobowe i rzeczowe w odniesieniu do rzeczywistej straty - limit odpowiedzialno¶ci do pe³nej sumy gwarancyjnej;
- OC za szkody wyrz±dzone nieumy¶lnie, w tym wskutek ra¿±cego niedbalstwa - limit odpowiedzialno¶ci do pe³nej sumy gwarancyjnej;
- OC za szkody wyrz±dzone przez podwykonawców Wykonawcy oraz dalszych podwykonawców (o ile bêd± zaanga¿owani przy realizacji przedmiotowego zamówienia) - limit odpowiedzialno¶ci do pe³nej sumy gwarancyjnej.
W przypadku, gdyby zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (dotyczy spó³ki cywilnej i konsorcjum), Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy mo¿e za¿±daæ przedstawienia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia podpisania umowy wniesie zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci stanowi±cej 3% ceny ofertowej.
Zabezpieczenie musi byæ wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych ustaw± Pzp, zgodnie z art. 450 ust. 1, tj. w: pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej (z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Czê¶æ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 70 % warto¶ci ca³ego zabezpieczenia zostanie zwolniona w terminie 30 dni od dnia przekazania przez Wykonawcê zrealizowanego w ca³o¶ci przedmiotu zamówienia i uznania go przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonany. Pozosta³a czê¶æ zabezpieczenia, tj. 30 % ogólnej warto¶ci zostanie zwolniona nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady lub gwarancji. Okres rêkojmi za wady równy jest okresowi gwarancji na wykonane roboty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- Projekt pomieszczeñ i wyposa¿enia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Budowa podjazdu dla niepe³nosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Modernizacja p³yty g³ównej stadionu o naturalnej nawierzchni trawiastej
- Budowa szybu windowego z monta¿em windy osobowej w budynku S±du Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 15
- Roboty budowlane zwi±zane z realizacj± zadania pn.: "Modernizacja pomostu, rozbiórka k³adki, oraz posadowienia obiektów ma³ej architektury przy ¶cie¿ce przyrodniczej na £±kach Nowohuckich", dla ZZM
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.