Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061899/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096224 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wydruku od sześciu do trzydziestu dwóch numerów biuletynu wroclaw.pl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 783 53 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@araw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
araw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna prawa handlowego, którymi akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi wydruku od sześciu do trzydziestu dwóch numerów biuletynu wroclaw.pl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7686802-b955-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011535/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wydruk Biuletynu Wrocław pl
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2021/CKS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 754435 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie usługi wydruku od sześciu do trzydziestu dwóch numerów biuletynu wroclaw.pl” w ramach jednej z 30 (trzydziestu) nw. możliwości (wydruk nakładu biuletynu w określonej wielkości oraz ilości stron) w zależności od potrzeb Zamawiającego w okresie trwania zawartej z wybranym wykonawcą umowy:
1) Możliwość nr 1: w ilości po 10 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
2) Możliwość nr 2: w ilości po 10 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
3) Możliwość nr 3: w ilości po 10 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
4) Możliwość nr 4: w ilości po 20 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
5) Możliwość nr 5: w ilości po 20 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
6) Możliwość nr 6: w ilości po 20 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
7) Możliwość nr 7: w ilości po 40 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
8) Możliwość nr 8: w ilości po 40 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
9) Możliwość nr 9: w ilości po 40 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
10) Możliwość nr 10: w ilości po 60 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
11) Możliwość nr 11: w ilości po 60 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
12) Możliwość nr 12: w ilości po 60 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
13) Możliwość nr 13: w ilości po 70 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
14) Możliwość nr 14: w ilości po 70 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
15) Możliwość nr 15: w ilości po 70 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
16) Możliwość nr 16: w ilości po 80 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
17) Możliwość nr 17: w ilości po 80 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
18) Możliwość nr 18: w ilości po 80 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
19) Możliwość nr 19: w ilości po 100 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
20) Możliwość nr 20: w ilości po 100 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
21) Możliwość nr 21: w ilości po 100 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
22) Możliwość nr 22: w ilości po 120 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
23) Możliwość nr 23: w ilości po 120 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
24) Możliwość nr 24: w ilości po 120 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
25) Możliwość nr 25: w ilości po 150 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
26) Możliwość nr 26: w ilości po 150 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
27) Możliwość nr 27: w ilości po 150 000 sztuk, po 24 stron jeden numer;
28) Możliwość nr 28: w ilości po 300 000 sztuk, po 16 stron jeden numer;
29) Możliwość nr 29: w ilości po 300 000 sztuk, po 20 stron jeden numer;
30) Możliwość nr 30: w ilości po 300 000 sztuk, po 24 stron jeden numer.
W czasie trwania umowy Zamawiający zamówi:
1) minimalnie: 30% wartości brutto umowy:
2) maksymalnie:
a) 2 wydruki numerów w ilości po 300 000 sztuk po 24 strony jeden numer;
b) 2 wydruki numerów w ilości po 150 000 sztuk po 24 strony jeden numer;
c) 2 wydruki numerów w ilości po 120 000 sztuk po 24 strony jeden numer;
d) 26 wydruków numerów w ilości po 100 000 sztuk po 24 strony jeden
numer.
UWAGA: Każde wydanie z uwagi na zmienność nakładu nie zawiera informacji o jednorazowym nakładzie.
- Każdy numer zawiera ISSN.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agora S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011559486
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 8/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie 7 monografii naukowych
- Sukcesywna dostawa druków akcydensowych, pomocniczych na potrzeby Biura Administracji i Spraw Obywatelskich oraz jego Delegatur w Dzielnicach m.st. Warszawy
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.