Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112280/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00209730/01 - Wynik z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi powiatowej 5036 S ul. Karola Miarki w Pszowie i 3 Maja w Syryni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 3
1.5.2.) Miejscowość: Syrynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324517607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa drogi powiatowej 5036 S ul. Karola Miarki w Pszowie i 3 Maja w Syryni”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5e602cc-94a4-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022358/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej 5036 S ul. Karola Miarki w Pszowie i 3 Maja w Syryni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniem ust. 2 poniżej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień dostępnej pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Szczegółowe instrukcje korzystania z Platformy przez wykonawców znajdują się pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2.Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie.
3.Ofertę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę lub osoby upoważnione.
4.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670).
5. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 10 i nowsze,
Edge
Google Chrome
Mozilla Firefox
Opera
6. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjnie wskazano szczegółowo w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W wykonaniu obowiązku statuowanego przepisem art. 13 ust. ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, co następuje:
1. administratorem następujących danych osobowych zebranych od osób fizycznych: imion i nazwisk, adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu poczty elektronicznej, danych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych lub powiązanych środków bezpieczeństwa jest Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, telefon: 32/451-76-07, adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg jest Pan Sławomir Maciejczyk, e-mail: iod@pzd-wodzislaw.pl
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. art. 18 ust. 6 i 19 Ustawy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie:
„Przebudowa drogi powiatowej 5036 S ul. Karola Miarki w Pszowie i 3 Maja w Syryni”,
nr postępowania: ZP.2521.4.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP,
5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata - ponadto przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że zajdzie uzasadniona konieczność dłuższego przechowywania ich dłużej dla celów dowodowych w zakresie postępowania prowadzonego przez właściwe organy. Po tym czasie dane będą usuwane;
6. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:
6.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
6.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
6.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
7. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
9. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego t.j. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualnym zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów PZP;
11. Dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu procesowi przetwarzania ani profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od
Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:
1.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
1.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
1.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
2. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
3. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2521.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej 5036 S ul. Karola Miarki w Pszowie i 3 Maja w Syryni na odcinku o dł. 4896 mb.
Zakres robót:
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych drogi wraz z poszerzeniem istniejącej nawierzchni jezdni,
-zapewnienie odwodnienia poprzez nowo projektowaną kanalizację deszczową, rowy odwadniające oraz istniejący odcinek kanalizacji deszczowej,
- przebudowa chodników i pobocza,
- wprowadzenie nowego oznakowania.
Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do niniejszej SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
2.Źródła finasowania
2.1. Zamówienie sfinansowane jest w części ze środków publicznych tj. Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający informuje, że otrzymał wstępną Promesę dofinansowania inwestycji w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych, o którym mowa w Uchwale nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
-cena (znaczenie 60%)
-okres gwarancji (znaczenie 40 %), przy czym nie krótszy niż 36 miesięcy, nie dłuższy niż 60 miesięcy
Pozostałe zapisy dot. sposobu oceny ofert zamieszczone w SWZ w rozdziale XXIX.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP, Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu warstw konstrukcyjnych jezdni (podbudowa, warstwy bitumiczne),
- 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie chodnika,
- 1 robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji deszczowej w ciągu drogi publicznej,
o łącznej wartości wszystkich powyższych robót minimum 14 000 000,00 zł brutto
– przy czym wskazane powyżej trzy roboty budowlane mogły zostać wykonane na podstawie jednej umowy lub każda ze wskazanych powyżej trzech robót budowlanych mogła zostać wykonana na podstawie odrębnie zawartej umowy (w sumie na podstawie trzech umów), lub dwie ze wskazanych powyżej robót mogły zostać wykonane w ramach jednej umowy, a pozostała trzecia robota budowlana na podstawie odrębnej umowy (w sumie na podstawie dwóch umów);
1.4.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nią czynności, która jest skierowana przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, tj.:
kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do wykonania zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy - prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt pkt 2.1 i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wystarczy, iż ww. warunek spełni ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykona roboty budowlane, do realizacji których ta zdolność jest wymagana.
4.2.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wystarczy, iż ww. warunek spełni ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia ww. działalności zawodowej i zrealizuje usługę, do realizacji której te uprawnienia są wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie precyzuje przedmiotowych środków dowodowych.Nie dotyczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę lub osoby upoważnione.Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
2.1. Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
2.2. Dla wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
2.3. Zobowiązanie innych podmiotów, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP;
3. Dokumenty, jakie Wykonawca również musi dołączyć do oferty:
3.1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnictwo.
3.2. W razie wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji – oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. W przypadku wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium na rachunek bankowy Zamawiającego.
3.3. Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – oświadczenie dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie składających ofertę (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Przed zawarciem umowy wykonawca dostarczy:
a) potwierdzone przez wykonawcę „za zgodność z oryginałem” kserokopie uprawnień budowlanych osób wskazanych w „Wykazie osób” - zał. nr 7 do oferty wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) potwierdzoną kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC Wykonawcy,
c) kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót (rozliczenie ryczałtowe) według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.7. do umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. nr 94 1560 1094 0000 9250 0003 4803 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego.
Dniem wniesienia wadium jest data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. Pozostałe zapisy dotyczące wadium wskazano szczegółowo w SWZ w rozdziale XXVII.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
1.2. Ofertę należy podpisać w taki sposób, aby wynikało z niej jednoznacznie oświadczenie woli zawarcia umowy przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
1.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.4. W przypadku, o którym mowa w pkt 1.2. i 1.3. powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Lp.RodzajIZakresZmiany-warunkiWprowadzeniaZmianyZMIANYOGÓLNE1.ZmianaAdresu/(nazwy) firmy/siedzibyZamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy-pismoZawiadamiająceOzmianach,nieWymagaZawarciaAneksuDoUmowy2.przekształcenieWykonawcyNieProwadząceDoZmianyWykonawcyZaWyjątkiemWypadkówDozwolonychPrzepisamiPrawaPowszechnieObowiązującego-zmianiePodlegaćBędzieOznaczenieWykonawcyWskutekPrzekształcenia3.ZmianaOsóbUczestniczącychWwykonaniuZamówieniaPodWarunkiem,żeOsobyTeBędąSpełniałyWymaganiaOkreśloneWSWZ-zawarcieAneksuDoUmowyUwzględniającegoDokonanieZmian4.powierzenieCzęściZamówieniaPodwykonawcy,podanieNazwyAlboImionInazwiskOrazDanychKontaktowychPodwykonawcówIosóbDoKontaktuZnimi,zmianaPodwykonawcyLubRezygnacjaZpodwykonawcy,wprowadzenieNowegoPodwykonawcyWzakresieNieprzewidzianymWformularzuOferty,zmianaNazwyAlboImionInazwiskOrazDanychKontaktowychPodwykonawcówIosóbDoKontaktuZnimi,zmianaZakresuRobótPowierzonychPodwykonawcy-zmianaUmowyPoprzezOkreślenieWumowiePodwykonawcy,nazwyAlboImionInazwiskOrazDanychKontaktowychPodwykonawcówIosóbDoKontaktuZnimiOrazZakresuRobót,któreWykonawcaBędzieWykonywałOsobiścieOrazZaPomocąPodwykonawców,zmianaPodwykonawcy,któremuWykonawcaPowierzyłRealizacjęCzęściZamówienia,zmianaNazwyAlboImionInazwiskOrazDanychKontaktowychPodwykonawcówIosóbDoKontaktuZnimi,zmianaZakresuRobót,któreWykonawcaBędzieWykonywałZaPomocą podwykonawców.WprzypadkuGdyDotychczasowyPodwykonawcaSwoimiZasobamiPotwierdzałSpełnieniePrzezWykonawcęWarunkówUdziałuWpostępowaniuNowyPodwykonawcaLubWykonawcaSamodzielnieMusiSpełniaćWarunkiUdziałuWpostępowaniuWtakimSamymZakresieJakDotychczasowyPodwykonawcaTj.pozwalającySpełnićWarunkiPodaneWSWZ5.zastąpienieDotychczasowegoWykonawcyPrzezNowegoWykonawcęWskutekZmianPodmiotowychWskładzieWykonawcówWspólnieUbiegającychSięOudzielenieZamówieniaZpowoduOkolicznościUniemożliwiającychDalszeDziałanieWszystkimPodmiotomWystępującymPoStronieWykonawcy,wSzczególności,gdyZostanieOgłoszonaUpadłośćLubOtwartaLikwidacjaJednegoLubKilkuZtychPodmiotów-przejęcieObowiązkówWykonawcyWumowiePrzezNowegoWykonawcęWskutekZmianPodmiotowychWskładzieWykonawcówWspólnieUbiegającychSięOudzielenieZamówieniaCelemWykonaniaUmowyNaNiezmienionychWarunkach,ZaUprzedniąPisemnąZgodąZamawiającegoZMIANAPRZEDMIOTULUBTERMINUWYKONANIAZAMÓWIENIA1.wPrzypadkuPrzerwyWrobotachSpowodowanejNiesprzyjającymiWarunkamiAtmosferycznymi,tj.:-opadami deszczu–oWysokościPrzekraczającej10mm/m2iTrwającymiŁączniePowyżej3kolejnychDniRoboczych,-silnegoWiatruOprędkościPrzekraczającej10m/sTrwającegoŁączniePowyżej5kolejnychDniRoboczych-temperaturamiPowietrzaOwysokościUniemożliwiającejZachowanieWymogówTechnologicznychDlaDanegoRodzajuProwadzonychRobótWciąguDanegoDniaRoboczego-przedłużenieTerminuWykonania UmowyOczasPrzerwyWrobotach(dniRobocze)udokumentowanyWpisemDoDziennikaBudowy.JeżeliPrzerwaWrobotachZpowoduTemperaturyPowietrzaTrwała4godzinyLubDłużejWciąguDniaRoboczegoLiczySięJąJakoJedenDzieńRoboczy.PrzerwęWrobotachZpowoduTemperaturyPowietrzaKrótsząNiż4godzinyWciąguDniaRoboczegoPomijaSię2.wystąpienieZdarzeńLosowych-klęskaŻywiołowaWrozumieniuPrzepisuArt.3ust.1pkt1)ustawyZdnia18.04.2002r.oStanieKlęskiŻywiołowej-zmianaTerminuWykonaniaUmowyOtyleDni,ileTrwałoWstrzymanieRobótZpowoduStanuKlęskiŻywiołowej3.zmianaProducentaMateriałów/urządzeń,wycofanieMateriałów/urządzeńZużycia-zmianaTerminuWykonaniaZamówieniaOczasPotrzebnyNaNabycieNowychMateriałów/urządzeń4.znalezienieNiewybuchów,niewypałówLubZnaleziskArcheologicznych-wydłużenieTerminuWykonaniaUmowyOczasWstrzymaniaRobótZwiązanychZusunięciemNiewybuchów,niewypałówLubZnaleziskArcheologicznych5.wadyDokumentacjiProjektowejLubZmianaStanuPrawnego,wOparciuOktóryPrzygotowanoDokumentacjęProjektową,uniemożliwiająceDalszeProwadzenie robót-wydłużenieTerminuWykonaniaUmowyOczasNiezbędnyNaUsunięcieWadDokumentacjiProjektowejUniemożliwiającychDalszeProwadzenieRobót.6.wykrycieWtrakcieRobótUrządzeńInfrastrukturyTechnicznej,kanałuTechnologicznego,liniiElektroenergetycznej,liniiTelekomunikacyjnejLubInnychPodobnychObiektówLubPozostałeZapisyWSekcjiIXOgłoszenia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
CzęśćDalszaSekcjiVIIPkt.7.4.Lp. RodzajIzakresZmiany-warunkiWprowadzeniaZmianyZMIANAPRZEDMIOTULUBTERMINUWYKONANIAZAMÓWIENIAUrządzeńNieUjętychWdokumentacjiProjektowejLubKtórychLokalizacjaOdbiegaOdPrzyjętejWdokumentacjiProjektowej-wydłużenieTerminuWykonaniaUmowyOczasNiezbędnyNaUsunięcieKolizjiZurządzeniamiInfrastrukturyTechnicznej,kanałemTechnologicznym,liniąElektroenergetyczną,liniąTelekomunikacyjnąLubInnymiPodobnymiObiektamiLubUrządzeniamiNieUjętymiWdokumentacjiProjektowejLubKtórychLokalizacjaOdbiegaOdPrzyjętejWdokumentacjiProjektowejWrazZewentualnąZmianąWynagrodzeniaZtegoTytułu7.warunkiGeologiczne,geotechniczneLubHydrogeologiczneOdmienneOdWskazanychLubNieuwzględnioneWdokumentacjiProjektowej-zmianaUmowyWzakresiePrzedmiotuZamówieniaOrazWydłużenie terminuWykonaniaUmowyOczasNiezbędnyNaWprowadzenieKoniecznejZmianyWdokumentacjiProjektowejOrazWykonanieRobótKoniecznychWskutekZmianyWarunkówGeologicznych,GeotechnicznychLubHydrogeologicznych,WgranicachUmówionegoWynagrodzenia8.zmianaDokumentacjiProjektowejWtrakcieWykonywaniaRobót-zmianaUmowyWzakresiePrzedmiotuZamówieniaWrazZewentualnymWydłużeniemTerminuWykonaniaUmowyOczasNiezbędnyNaWykonanieRobótWynikającychZeZmienionejDokumentacjiProjektowejOrazZewentualnąZmianąUmówionegoWynagrodzenia9.wydłużenieTerminuZałatwieniaSprawyWpostępowaniuProwadzonymWceluUzyskaniaZatwierdzeniaOrganizacjiRuchu(niezbędneOpinie)zPrzyczyn,zaKtóreWykonawcaNieOdpowiada,wTymZnastępującychPrzyczyn:-brakWydaniaUzgodnieniaWterminieDo30DniOdDatyWystąpieniaWykonawcyOwydanieStosownegoDokumentuNiezbędnegoDoNależytegoWykonaniaUmowy,mimoŻeWniosekWykonawcySpełniałWszelkieWarunkiFormalneIWykonawcaWykazałSięNależytąStarannościąWprocesieUzyskaniaUzgodnienia-zmianaUmowyWzakresieWydłużeniaTerminuWykonaniaZamówieniaOczasPostępowaniaAdministracyjnegoLubInnegoPostępowania10.uwarunkowaniaSpołeczne(protesty,listy,petycje,itp.)-zmianaUmowyWzakresieWydłużeniaTerminuWykonaniaZamówieniaOczasTrwaniaUwarunkowańSpołecznychLubWdrożeniaUzgodnieńJakieZapadnąWzwiązkuZuwzględnieniemUwarunkowańSpołecznych11.awariaUrządzeńInfrastrukturyTechnicznejLubStanInfrastrukturyTechnicznejStwarzającyUzasadnioneRyzykoWystąpieniaAwariiWtrakcieWykonywaniaRobót-zmianaUmowyWzakresieWydłużeniaTerminuWykonaniaZamówieniaOczasTrwaniaNaprawyUrządzeńInfrastrukturyTechnicznejLubUsuwaniaKolizjiZinnymiInwestycjami12.wystąpienieNiebezpieczeństwaKolizjiZplanowanymiLubRównolegleProwadzonymiPrzezInnePodmiotyInwestycjamiWzakresieNiezbędnymDoUniknięciaLubUsunięciaTychKolizji-zmianaUmowyWzakresieWydłużeniaTerminuWykonaniaZamówieniaOczasNiezbędnyNaUniknięcieLubUsunięcieKolizji13.zmianaHarmonogramuRzeczowo–finansowegoPolegającaNaZmianieTerminuZakończeniaRobot-zmianaTerminuWykonaniaUmowyNiePowodującaWzrostuWynagrodzeniaZMIANA WYNAGRODZENIA,1.zmiana:a)StawkiPodatkuOdTowarówIusług,b)PodatkuAkcyzowego,c)wysokości minimalnegoWynagrodzeniaZaPracęUstalonegoNaPodstawieArt.2ust.3-5ustawyZdnia10.10.2002r.oMin.wynagrodzeniuZaPracę,d)zasadPodleganiaUbezpieczeniomSpołecznymLubUbezpieczeniuZdrowotnemuLubWysokościStawkiSkładkiNaUbezpieczeniaSpołeczneLubZdrowotne,e)zasadGromadzeniaIwysokościWpłatDoPracowniczychPlanówKapitałowych,oKtórychMowaWustawieZdnia4.10.2018r.oPracowniczychPlanachKapitałowych-waloryzacjaWynagrodzeniaWykonawcy,jeżeliZmianyTeBędąMiałyWpływNaKosztyWykonaniaZamówieniaPrzezWykonawcę,wSposóbOrazNaWarunkachSzczegółowoOkreślonychWprojektowanychPostanowieniachUmowy(zawartejUmowie)2.zmianaWysokościWynagrodzeniaWykonawcy,gdyWartośćZmianyWskaźnikaCenProdukcjiBudowlanoMontażowejWporównaniuZanalogicznymMiesiącemPoprzedniegoRokuPrzekroczy4%-waloryzacjaWynagrodzeniaWykonawcyWsposóbOrazNaWarunkachSzczegółowoOkreślonychWProjektowanychPostanowieniachUmowy(zawartejUmowie)3.zmianaMateriałówLuburządzeń-zmianaUmowyNiePowodującaWzrostuWynagrodzeniaZMIANAORGANIZACJIROBÓT1.zmianaHarmonogramuRzeczowoFinansowegoPolegającaNaAktualizacjiTerminówWykonaniaPoszczególnychEtapów robót-zmianaUmowyNiePowodującaWzrostuWynagrodzenia;PozostałeZmianyOrazWymaganiaWzakresieElektromobilnościWskazanoWSWZINNE PRZETARGI SYRYNIA
więcej: przetargi SYRYNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.