Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00663686/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych (DZP.261.34.2024)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 7
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalplonsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sukcesywne implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych (DZP.261.34.2024)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d17dca6-71da-4585-8b87-e8970f2e3dd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060073/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawy implantów ortopedycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663686
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami, jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. Ponadto przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty oraz świadectwa rejestracji jeśli są wymagane przepisami prawa. Wyroby medyczne dodatkowo muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć powyższe dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. oraz z ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 217040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami, jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. Ponadto przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty oraz świadectwa rejestracji jeśli są wymagane przepisami prawa. Wyroby medyczne dodatkowo muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć powyższe dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. oraz z ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 313995,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych i materiałów zużywalnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami, jak również zapotrzebowaniem ilościowym precyzuje załącznik nr 2 do SWZ – Formularz cenowy.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SWZ oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa. Ponadto przedmiot zamówienia musi posiadać oznaczenie CE, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty oraz świadectwa rejestracji jeśli są wymagane przepisami prawa. Wyroby medyczne dodatkowo muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć powyższe dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. oraz z ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234403,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234403,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234403,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234403,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2027-03-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339115,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339115,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339115,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hofer Medical Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851643340
7.3.3) Ulica: Radkowska 9
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-402
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOFER MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOFER MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339115,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-13 do 2027-01-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3029W Baboszewo - Bożewo - Szapsk".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3016W Szczepkowo - Lipa".
- Sprzedaż i dostawa betonowej kostki brukowej i innych elementów betonowych
- Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Warszawskiej w Raciążu
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.