Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00006165/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00011640/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
- 2025/BZP 00015948/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienienia.publiczne@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caabdc7a-9e60-4544-b3a7-344ba776898f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027" (FENG)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 475/2024/C
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1510000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie zabudowy 342,00 m2 powierzchni wystawowej, obejmującej
4 (cztery) stoiska (stoiska promocyjne), zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem zabudowy, w tym:
a) 272,00 m2 – stoiska narodowe „Poland tastes good”;
b) 70,00 m2 – stoisko narodowe w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB”, działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG);
2) obsługa techniczna stoisk promocyjnych w trakcie trwania Targów;
3) obsługa stoisk promocyjnych przez łącznie 5 (pięć) osób (hostess i/lub hostów), w tym 3 (trzy) osoby (hostessy i/lub hostów) posługujące się językiem polskim oraz angielskim lub japońskim w stopniu komunikatywnym do obsługi stoisk narodowych „Poland Tastes Good” oraz 2 (dwie) osoby (hostessy i/lub hostowie) posługujące się językiem polskim oraz angielskim i japońskim w stopniu komunikatywnym do obsługi stoiska narodowego w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB”;
4) demontaż wykonanej zabudowy, o której mowa w pkt 1, po zakończeniu Targów;
5) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu zdjęć dotyczących działań promocyjno-informacyjnych realizowanych na stoisku narodowym
w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB”;
6) nagranie, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu filmu promocyjno–informacyjnego dotyczącego działań promocyjno-informacyjnych realizowanych na stoisku narodowym w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB”;
- w ramach Targów FOODEX JAPAN 2025 (Targi) odbywających się w terminie
11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1396136,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463085,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMDEXPO Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381198679
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Organizacja wydarzenia pn. "Dziedzictwo Kulinarne Warmii i Mazur. Targi żywności regionalnej, naturalnej i tradycyjnej"
- Wykonanie zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów The Africa Food Show 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.