Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00021948/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych do 11 jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630703410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 2A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-844
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 477712743
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych do 11 jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa6eefa3-7515-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021948/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.2381.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325663,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju lekkiego do celów grzewczych o parametrach określonych w pkt 3, w łącznej ilości 63,6 m3 do 6 jednostek Policji położonych na terenie miasta Poznania oraz powiatów czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego i złotowskiego, określonych w pkt 2.4.1 SWZ, które odbywać się będą na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego kierowanych do Wykonawcy. Dostawy oleju do poszczególnych jednostek Policji mogą być łączone. W przypadku łączenia dostaw do kilku jednostek wykonawca na fakturze winien wykazać adresy miejsc dostawy i ilości dostarczone do nich oleju.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw ze względu na:
1) korzystne warunki atmosferyczne - w takim przypadku wielkość dostaw może zostać zmniejszona o 30%;
2) wyczerpanie wartości umowy spowodowane wzrostem cen jednostkowych oleju.
3. Parametry, jakim powinien odpowiadać oferowany olej:
1) wg Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12:
a) wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg,
b) temperatura zapłonu - min. 56°C,
c) gęstość w temp. 15°C - max. 860 kg/m3,
d) temperatura płynięcia - max. -20 °C,
e) lepkość kinematyczna w temp. 20°C - max. 6,00 mm2/s,
f) zawartość zanieczyszczeń - max. 24 mg/kg,
g) zawartość wody - max. 200 mg/kg,
h) barwa - czerwona;
2) zawartość siarki w przeliczeniu na masę nie większa niż 0,1% - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 222472,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju lekkiego do celów grzewczych o parametrach określonych w pkt 3, w łącznej ilości 29,5 m3 do 5 jednostek Policji położonych na terenie powiatów: kolskiego, konińskiego i tureckiego, określonych w pkt 2.4.1 SWZ, które odbywać się będą na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego kierowanych do Wykonawcy. Dostawy oleju do poszczególnych jednostek Policji mogą być łączone. W przypadku łączenia dostaw do kilku jednostek wykonawca na fakturze winien wykazać adresy miejsc dostawy i ilości dostarczone do nich oleju.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw ze względu na:
1) korzystne warunki atmosferyczne - w takim przypadku wielkość dostaw może zostać zmniejszona o 30%;
2) wyczerpanie wartości umowy spowodowane wzrostem cen jednostkowych oleju.
3. Parametry, jakim powinien odpowiadać oferowany olej:
1) wg Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12:
a) wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg,
b) temperatura zapłonu - min. 56°C,
c) gęstość w temp. 15°C - max. 860 kg/m3,
d) temperatura płynięcia - max. -20 °C,
e) lepkość kinematyczna w temp. 20°C - max. 6,00 mm2/s,
f) zawartość zanieczyszczeń - max. 24 mg/kg,
g) zawartość wody - max. 200 mg/kg,
h) barwa - czerwona;
2) zawartość siarki w przeliczeniu na masę nie większa niż 0,1% - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 103191,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269221,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296366,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280564,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON250749477
7.3.3) Ulica: Sławoszewska 2b
7.3.4) Miejscowość: Kotlin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280564,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124824,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130317,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124824,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. PETROMOT - Tadeusz Dębowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008274458
7.3.3) Ulica: Konińska 45
7.3.4) Miejscowość: Skulsk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-560
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.PETROMOT-Tadeusz Dębowski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.PETROMOT-Tadeusz Dębowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126924,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej na terenie subregionu poznańskiego, pilskiego, kaliskiego, leszczyńskiego i konińskiego
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Publikacja ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu regionalnym (wojewódzkim) i ogólnopolskim na potrzeby UMWW w Poznaniu w 2025r. z podziałem na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy chodnika na odcinku od m. Nadzież do m. Małgów
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku administracyjno-garażowego w RDW Gniezno.
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na terenie RP na rzecz pracowników G-PSK, ich dzieci oraz osób towarzyszących w ramach usług społecznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanych w budynkach użyteczności publicznej na terenie gm. Stoczek
- Dostawa oleju opałowego lekkiego na I półrocze 2025r.
- Zakup oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego i opałowego (grzewczego) do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Radzikowie
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby obiektów IMGW-PIB w okresie 12 miesięcy z podziałem na 10 części
- Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (oleju opałowego) do kotłowni przynależącej do Domu Pomocy Społecznej w Miedarach w 2025 roku.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.