Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089897/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00152641/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego oraz całodobowego finansowanej ze środków FS na dofinansowanie zadań w ramach resortowego Programu MRiPS „Opieka wytchnieniowa"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Centrum Usług Społecznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520850227
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 13
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 56 611 89 44
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tcus.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://tcus.torun.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096304
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00089897/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część I - Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla 70 osób (w tym dla 63 osób dorosłych i 7 dzieci, łącznie maksymalnie 16 800 godzin), w tym min. 30 %, tj. 21 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej. Maksymalna ilość godzin przewidzianych dla jednej osoby niepełnosprawnej wynosi 240.
Po zmianie:
Część I - Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej dla 50 osób (w tym dla 45 osób dorosłych i 5 dzieci, łącznie maksymalnie 12 000 godzin), w tym min. 30 %, tj. 15 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej. Maksymalna ilość godzin przewidzianych dla jednej osoby niepełnosprawnej wynosi 240.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z opcji. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres zamówienia:
a) dla cz. I zamówienia – poprzez zwiększenie świadczenia usługi opieki wytchnieniowej o 20 osób tj. łącznie dla 70 osób (w tym dla 63 osób niepełnosprawnych i 7 dzieci) w tym min. 30 %, tj. 21 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej. Powoduje to możliwość zwiększenia maksymalnej liczby godzin świadczonych usług o 4 800 godzin to jest do łącznej ilości 16 800 godzin.
b) dla cz. II zamówienia – poprzez zwiększenie świadczenia usługi opieki wytchnieniowej o 7 osób tj. łącznie dla 15 osób (łącznie maksymalnie 210 dób), w tym min. 30 %, tj. 5 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu całodobowego w ośrodku wsparcia, ośrodku/placówce wpisanej do rejestru właściwego wojewody zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym. Maksymalna długość świadczenia nieprzerwanego pobytu całodobowego dla jednej osoby niepełnosprawnej wynosi 14 dni. Powoduje to możliwość zwiększenia maksymalnej liczby dób świadczonej usługi o 98 dób to jest do łącznej ilości 210 dób.
3.3. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji w przypadku wzrostu zapotrzebowania na świadczenie usług przez cały okres obowiązywania umowy.
3.4. Nabycie przedmiotu zamówienia objętego opcją nastąpi po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy za wykonanie zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o zamiarze skorzystania z prawa opcji w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni od planowanego terminu rozpoczęcia świadczenia usług.
3.5. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Część II – Świadczenia usługi opieki wytchnieniowej dla 15 osób (łącznie maksymalnie 210 dób), w tym min. 30 %, tj. 5 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu całodobowego w ośrodku wsparcia lub ośrodku/placówce wpisanej do rejestru właściwego wojewody zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym. Maksymalna długość świadczenia nieprzerwanego pobytu całodobowego dla jednej osoby niepełnosprawnej wynosi 14 dni.
Po zmianie:
Część II – Świadczenia usługi opieki wytchnieniowej dla 8 osób (łącznie maksymalnie 112 dób), w tym min. 30 %, tj. 3 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu całodobowego w ośrodku wsparcia lub ośrodku/placówce wpisanej do rejestru właściwego wojewody zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym. Maksymalna długość świadczenia nieprzerwanego pobytu całodobowego dla jednej osoby niepełnosprawnej wynosi 14 dni.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiającemu przysługuje prawo skorzystania z opcji. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres zamówienia:
a) dla cz. I zamówienia – poprzez zwiększenie świadczenia usługi opieki wytchnieniowej o 20 osób tj. łącznie dla 70 osób (w tym dla 63 osób niepełnosprawnych i 7 dzieci) w tym min. 30 %, tj. 21 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej. Powoduje to możliwość zwiększenia maksymalnej liczby godzin świadczonych usług o 4 800 godzin to jest do łącznej ilości 16 800 godzin.
b) dla cz. II zamówienia – poprzez zwiększenie świadczenia usługi opieki wytchnieniowej o 7 osób tj. łącznie dla 15 osób (łącznie maksymalnie 210 dób), w tym min. 30 %, tj. 5 osób sprawujących opiekę nad osobami z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją, w ramach pobytu całodobowego w ośrodku wsparcia, ośrodku/placówce wpisanej do rejestru właściwego wojewody zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym. Maksymalna długość świadczenia nieprzerwanego pobytu całodobowego dla jednej osoby niepełnosprawnej wynosi 14 dni. Powoduje to możliwość zwiększenia maksymalnej liczby dób świadczonej usługi o 98 dób to jest do łącznej ilości 210 dób.
3.3. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji w przypadku wzrostu zapotrzebowania na świadczenie usług przez cały okres obowiązywania umowy.
3.4. Nabycie przedmiotu zamówienia objętego opcją nastąpi po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy za wykonanie zamówienia. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o zamiarze skorzystania z prawa opcji w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia skierowania uczestników programu do świadczenia usług.
3.5. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
dla cz. II zamówienia:
posiadanie zezwolenia na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, chyba, że przepisy nie wymagają obowiązku jego posiadania.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
dla cz. I zamówienia:
skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia minimum 15 osób spełniających następujące wymogi:
1) Osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osobisty osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidulanych potrzeb osoby z niepełnosprawnością, lub
2) Osoby posiadające co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom z niepełnosprawnością.
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że ze świadczenia może korzystać jednocześnie do 70 osób, dlatego Wykonawca powinien zaplanować odpowiednią liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia.
dla cz. II zamówienia:
skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia minimum 3 osób spełniających następujące wymogi:
1) Osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osobisty osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidulanych potrzeb osoby z niepełnosprawnością, lub
2) Osoby posiadające co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom z niepełnosprawnością.
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że ze świadczenia może korzystać jednocześnie do 15 osób, dlatego Wykonawca powinien zaplanować odpowiednią liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Żadna z osób skierowanych do realizacji obydwu części zamówienia nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu (art. 148-162 KK), przestępstwo przeciwko wolności (art. 189-193 KK), przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności (art. 197-204 KK), przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206-208, 210-211a KK), przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 – 277d KK), przestępstwa przeciwko mieniu (art. 278 – 282 KK).
W przypadku gdy usługi będą realizowane na rzecz małoletnich przed przystąpieniem do realizacji usługi wymagane jest przedstawienie pisemnej informacji o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz pisemnej akceptacji osoby realizującej usługi ze strony rodzica lub opiekuna prawnego dziecka osoby z niepełnosprawnością.
Na podstawie art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji zamówienia co najmniej dla cz. I zamówienia – 1 osoby, dla cz. II zamówienia 1 osoby:
1) bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
2) poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
3) do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia, posiadającej status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
na cały okres realizacji zamówienia.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o której mowa powyżej, w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, w tym w szczególności:
1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa powyżej,
2) oświadczenie osób zatrudnionych, dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osoby, o których mowa powyżej
3) inne dokumenty dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o której mowa powyżej.
W ramach czynności kontrolnych, prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia zgodnie z powyższymi wymaganiami, traktowane będzie na równi z niespełnieniem przez Wykonawcę ww. wymogu. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osoby wskazanej powyżej Zamawiający przewiduję sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust 2 pkt 5 projektowanych postanowień umowy.
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
dla cz. II zamówienia:
posiadanie zezwolenia na prowadzenie placówki zapewniającej całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, chyba, że przepisy nie wymagają obowiązku jego posiadania.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
dla cz. I zamówienia:
skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia minimum 15 osób spełniających następujące wymogi:
1) Osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osobisty osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidulanych potrzeb osoby z niepełnosprawnością, lub
2) Osoby posiadające co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom z niepełnosprawnością.
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że ze świadczenia może korzystać jednocześnie do 50 osób, dlatego Wykonawca powinien zaplanować odpowiednią liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia.
dla cz. II zamówienia:
skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia minimum 3 osób spełniających następujące wymogi:
1) Osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osobisty osoby niepełnosprawnej/pielęgniarka lub innym zapewniającym realizację usługi opieki wytchnieniowej w zakresie adekwatnym do indywidulanych potrzeb osoby z niepełnosprawnością, lub
2) Osoby posiadające co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy/opieki osobom z niepełnosprawnością.
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że ze świadczenia może korzystać jednocześnie do 8 osób, dlatego Wykonawca powinien zaplanować odpowiednią liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Żadna z osób skierowanych do realizacji obydwu części zamówienia nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu (art. 148-162 KK), przestępstwo przeciwko wolności (art. 189-193 KK), przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności (art. 197-204 KK), przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206-208, 210-211a KK), przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 – 277d KK), przestępstwa przeciwko mieniu (art. 278 – 282 KK).
W przypadku gdy usługi będą realizowane na rzecz małoletnich przed przystąpieniem do realizacji usługi wymagane jest przedstawienie pisemnej informacji o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz pisemnej akceptacji osoby realizującej usługi ze strony rodzica lub opiekuna prawnego dziecka osoby z niepełnosprawnością.
Na podstawie art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji zamówienia co najmniej dla cz. I zamówienia – 1 osoby, dla cz. II zamówienia 1 osoby:
1) bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
2) poszukującej pracy, niepozostającej w zatrudnieniu lub niewykonującej innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
lub
3) do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia, posiadającej status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
na cały okres realizacji zamówienia.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o której mowa powyżej, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, w tym w szczególności:
1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa powyżej,
2) oświadczenie osób zatrudnionych, dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osoby, o których mowa powyżej
3) inne dokumenty dotyczące spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o której mowa powyżej.
W przypadku rozwiązania umowy o pracę przez osobę wskazane w pkt. 13.2. SWZ lub przez pracodawcę Wykonawca winien zatrudnić inną osobę spełniającą warunki wskazane w pkt. 13.2. SWZ w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy o pracę poprzedniej osoby.
W ramach czynności kontrolnych, prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia zgodnie z powyższymi wymaganiami, traktowane będzie na równi z niespełnieniem przez Wykonawcę ww. wymogu. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osoby wskazanej powyżej Zamawiający przewiduję sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust 2 pkt 5 projektowanych postanowień umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-25 09:00
Po zmianie:
2022-03-31 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-25 09:45
Po zmianie:
2022-03-31 09:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-23
Po zmianie:
2022-04-29
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Modernizacja boiska do hokeja na Trawie w Toruniu
- Modernizacja systemów ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Droga Trzeposka 14 w Toruniu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Świadczenie usług pralniczych, dzierżawa bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Dostawa rękawic chirurgicznych, jałowych, rękawic chirurgicznych, sterylnych, lateksowych oraz produktów medycznych.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób zamieszkałych na terenie gminy Trzciel
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Bełżyce w ramach PROGRAMU "OPIEKA WYTCHNIENIOWA"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.