Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00505928/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00535930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka na terenie Gminy Łysomice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka na terenie Gminy Łysomice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c782305a-8924-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028399/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa żłobka na terenie gminy Łysomice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z DOFINANSOWANIA ZADAŃ Z ZAKRESU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH+ 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2844015,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa żłobka na terenie Gminy Łysomice.
B. W zakres robót wchodzi wykonanie:
1) weryfikacji stanu istniejącego mającego wpływ na wykonanie projektów i realizację inwestycji, w tym: stanu budynku istniejącej przychodni, infrastruktury podziemnej, powierzchni utwardzonych, ogrodzeń, oświetlenia, zieleni itp., oraz uwzględnienia wyników powyższego sprawdzenia w procesie projektowym,
2) uzyskanie ewentualnych decyzji zezwalających na wycinkę drzew i krzewów,
3) wykonanie projektu zieleni i realizację nowych nasadzeń,
4) pozyskanie niezbędnych podkładów mapowych do celów projektowych,
5) wykonanie odwiertów i badań geotechnicznych oraz sporządzenie wymaganej prawem, dla ustalonej kategorii geotechnicznej i warunków gruntowych, dokumentacji geologicznych, geotechnicznych wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi w zakresie robót geologicznych, odwodnienia itp.,
6) weryfikacja ważności, zgodności zakresu lub uzyskanie na rzecz Inwestora nowych warunków technicznych, zapewnień przyłączenia do sieci zewnętrznych i warunków usunięcia ewentualnych kolizji technicznych,
7) uzyskanie na rzecz Inwestora wszystkich koniecznych do realizacji zadania: decyzji, opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych i zatwierdzeń w zakresie wynikającym z przepisów i wymagań uprawnionych władz,
8) wykonanie i uzgodnienie projektów związanych z pracami rozbiórkowymi i usunięciem kolizji, w tym wykonanie i uzgodnienie projektów budowlanych (wraz z niezbędnymi decyzjami) i wykonawczych obiektów i infrastruktury przeznaczonych do przebudowy,
9) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami, ekspertyzami i uzgodnieniami oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
10) opracowanie wielobranżowych projektów wykonawczych,
11) opracowanie koniecznych przedmiarów, ekspertyz, kosztorysów i specyfikacji technicznych,
12) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,
13) wykonanie docelowego projektu w zakresie układu drogowego,
14) przygotowanie projektu na czasową organizację ruchu w czasie budowy, o ile będzie taka potrzeba,
15) pełnienie nadzorów autorskich,
16) przygotowanie terenu do realizacji inwestycji, w tym: uzgodnienia z Zamawiającym szczegółów realizacji Inwestycji, których oddziaływanie może mieć wpływ na normalną pracę Przychodni; zapewnienia wszelkich mediów niezbędnych na czas realizacji inwestycji; przeprowadzenie wszystkich niezbędnych, wcześniej zaprojektowanych prac rozbiórkowych; przygotowanie placu i zaplecza budowy zgodnie z przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiającego oraz zapewnienie ochrony terenu w trakcie realizacji,
17) analiza strefy oddziaływania robót (m.in. wykopy, roboty rozbiórkowe) na obiekty sąsiadujące z inwestycją wraz z opracowaniem projektu zabezpieczenia tych obiektów oraz metody monitoringu ich stanu w trakcie wykonywania robót,
18) wykonanie i oddanie do użytkowania budynku żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą,
19) przygotowanie, organizacja, zabezpieczenie oraz uprzątnięcie po zakończeniu Inwestycji zaplecza budowy oraz terenu budowy,
20) zapewnienia wszelkich mediów niezbędnych do użytkowania Inwestycji (woda, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, energia elektryczna, ogrzewanie, telekomunikacja itp.),
21) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
22) uzyskanie dla Zamawiającego ostatecznej decyzji administracyjnej – pozwolenia na użytkowanie całości zamierzenia budowlanego,
23) wykonanie rozruchu i sprawdzenia wszelkich instalacji i systemów (wraz ze sprawdzeniem ich efektywności w stosunku do założeń projektowych) stanowiących zakres zamierzenia budowlanego, wraz ze szkoleniem przedstawicieli Zamawiającego z zakresu ich obsługi,
24) prowadzenie analizy ryzyk, w tym środowiskowych, wraz z oceną następstw, i prawdopodobieństwem ich wystąpienia,
25) wykonanie przeglądów gwarancyjnych i napraw gwarancyjnych w okresie gwarancji,
26) wykonanie wszelkich innych ustaleń znajdujących się poza zakresem opisanym w niniejszym opracowaniu (SWZ, postanowienia umowy, itp.).
27) Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
28) wykonania własnym kosztem i staraniem wszystkie wymagane prawem próby i badania a ich wyniki, zezwolenia, zaświadczenia i certyfikaty przedłożyć wraz z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego;
29) inne prace związane z procesem budowy.
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Program funkcjonalno – użytkowy dla zamierzenia budowlanego: „Budowa budynku żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa żłobka na terenie gminy Łysomice” oraz wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4246329,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4883954,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4246329,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLSTAR HOMES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833417850
7.3.3) Ulica: Jana Heweliusza 11/1414
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-890
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4246329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.