eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówBudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096352 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67

1.5.8.) Numer faksu: 22 729 59 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a51808-ae34-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001238/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047004/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 129841,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości (PVC dn. 200 mm – 311,50 mb; PVC dn. 160 mm – 89,10mb).

2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 3, normami branżowymi oraz wynikających z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie, w tym:
1) kompleksowej obsługi geodezyjnej,
2) terenu pod zaplecze budowy,
3) terenu pod tymczasowe składowanie nadmiaru urobku,
4) częściowej wymiany gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
5) wywózki nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania,
6) odwodnienia wykopów a jeżeli zajdzie taka potrzeba wywiezienie wody,
7) w razie uszkodzenia sieci gazowej, energetycznej, wodociągowej należy awarie usuną pod nadzorem gestora sieci,
8) ułożenia i zabezpieczenia odkrytych kabli energetycznych w rurach ochronnych,
9) spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi,
10) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót,
11) dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym,
12) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami uiścić opłatę oraz uzyskać protokoły odbioru po zakończeniu prac,
13) uwzględnienie opłat za zajęcie pasa drogowego,
14) wykonać projekty organizacji ruchu na czas budowy oraz zatwierdzić ich w odpowiednich urzędach,
15) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót (należy wykonać projekt organizacji ruchu - określa to protokół z narady koordynacyjnej),
16) odbudowę nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem,
17) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej,
18) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót,
19) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie (m. in. uszkodzone krawężniki uzupełnić we własnym zakresie),
20) połączenie z istniejącą siecią kanalizacyjną – pod nadzorem Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Brwinowie ul. Wilsona 46,
21) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu. (do dokumentów odbiorowych dołączyć potwierdzenie uregulowania za pobraną wodę),

3. Wykonane roboty budowlane mają być zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich robót zgodnie z ww. dokumentacją budowlaną stanowiący (załącznik nr 5 do SWZ) oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.

4. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

5. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.

6. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia polegające na układaniu przewodów kanalizacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209073,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy MARTEL s.c. Marek Fabisiak, Patryk Fabisiak, Paweł Fabisiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146208813

7.3.3) Ulica: Milęcin 37

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.