eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa przeprowadzenia wstępnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej dla młodzieży uczestniczącej w Projekcie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia wstępnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej dla młodzieży uczestniczącej w Projekcie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8af327d7-8cd4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia wstępnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej dla młodzieży uczestniczącej w Projekcie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8af327d7-8cd4-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095036/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa 2-krotnego badania psychologicznego z wykorzystaniem testu psychometrycznego 1500 uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020) (Jednostki OHP)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Przeprowadzenie wstępnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej dla młodzieży uczestniczącej w Projekcie” realizowana w ramach projektu „Aktywni górą!” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/BZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 485685,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1788,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Przeprowadzenie wstępnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej dla młodzieży uczestniczącej w Projekcie” realizowana w ramach projektu „Aktywni górą!” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu społecznego. Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest częścią większego zamówienia – zamówienie udzielane w częściach.
2. Wstępna ocena kompetencji społecznych uczestników za pomocą testu psychometrycznego wraz z opracowaniem wyników i wystawieniem opinii referencyjnej. W opinii referencyjnej należy wskazać kompetencje społeczne zdiagnozowane jako bardzo wysokie, wysokie i średnie oraz rekomendacje, które obszary u danego uczestnika wymagają wzmocnienia odnosząc się do zakresu 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnym z klasyfikacją ESCO (kategoria "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencje przekrojowe").
3. Diagnozy będą przeprowadzane w 10 osobowej grupie, przy czym każdy uczestnik wypełnia test psychometryczny indywidualnie.
4. Termin realizacji usługi od dnia podpisania umowy do terminu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
5. Miejscem realizacji usługi: siedziba prowadzącego postępowanie: 63-300 Pleszew, ul. Aleje Wojska Polskiego 21.
6. TEST PSYCHOMETRYCZNY kompetencji społecznych - test jednokrotnego wyboru zawierający 60 pytań zostanie udostępniony przez Zamawiającego w formie papierowej. Test jest taki sam dla fazy wstępnej i końcowej.
7. KLUCZ do testu psychometrycznego KOMPETENCJE SPOŁECZNE zostanie przekazany przez Zamawiającego w formie papierowej uprawnionym osobom (psychologom).
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów i pomocy wymaganych podczas świadczenia usługi.
9. Test psychometryczny i klucz do testu psychometrycznego Zamawiający posiada na zasadzie sublicencji i Wykonawca może wykorzystać go tylko do realizacji przedmiotu umowy.
10. Test przeprowadza psycholog i tylko on dokonuje jego oceny, pisząc opinię referencyjną. Psycholog, w razie potrzeby, wyjaśnia niezrozumiałe słowa.
11. W przypadku nieobecności uczestnika projektu Wykonawca zapewni mu przeprowadzenie diagnozy w innym, uzgodnionym z opiekunem grupy, terminie w trybie indywidualnym.
12. Zamawiający zapewni sale wykładowe w siedzibie Zamawiającego.
13. Usługa będąca przedmiotem zamówienia winna być wykonana i dokumentowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
14. Diagnozy muszą odbywać się w terminach zgodnych z Harmonogramem realizowanych zajęć w ramach projektu „Aktywni górą!” uzgodnionym z koordynatorem lokalnym projektu/ opiekunem grupy.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia listy obecności na badaniu podpisanej przez każdego uczestnika projektu.
16. Psycholodzy będą zobowiązani do użycia metod niezbędnych do prowadzenia zajęć z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym.
17. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego psychologa innym psychologiem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie usługi.
18. Wykonawca nie będzie mógł powierzyć wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego.
19. Zapłata za wykonanie usługi nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie określonym w umowie.
20. Zapłata obejmuje faktyczną ilość osób, która przystąpi do realizacji diagnozy kompetencji społecznych.
21. Z przyczyn od siebie niezależnych Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu zapłaty należności za wykonaną usługę w przypadku opóźnienia przekazania środków do planu finansowego na realizację projektu.
22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zajęć oraz ich rejestracji (filmowania, nagrywania audio, fotografowania).
23. W przypadku kontroli Zamawiającego przez organ do tego uprawniony Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dokumentów w związku z realizacją niniejszej umowy.
24. Wykonawca zapewnia, że uzyskane w trakcie badania informacje i dane zostaną zgromadzone zgodnie z przepisami RODO i będą użytkowane z zachowaniem najwyższej poufności oraz odpowiedzialności etycznej i zawodowej osób zaangażowanych w realizację usługi.
25. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji badania, zawarcia Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
26. Pomieszczenia, w których prowadzony jest Projekt, należy odpowiednio oznaczyć. Cała korespondencja prowadzona w ramach Projektu, w tym korespondencja z uczestnikami, zaproszenia, certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy, materiały edukacyjne, informacje do mediów dotyczące Projektu również powinny być oznaczone zgodnie z zasadami oznaczania projektów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Psychologicznych, Pedagogicznych i Logopedycznych EGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281837408

7.3.3) Ulica: Śródmiejska 4a

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.