eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokUs³uga monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki



Og³oszenie z dnia 2025-02-10

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIA£OSTOCKI PARK NAUKOWO - TECHNOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200445339

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¯urawia 71

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-540

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpnt@bpnt.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bpnt.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99efcd1e-922a-4163-ba3b-7c7b1535212e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00096382

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033857/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Us³uga monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego

1.3.3 Us³uga monitoringu i ochrony fizycznej w Epi-Centrum Nauki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99efcd1e-922a-4163-ba3b-7c7b1535212e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.pl/.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: bpnt@bpnt.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
5. W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem postêpowania: BPN-T.271.4.2025.
6. Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzenia, wys³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, oraz zasady sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty okre¶la Rozdzia³ VIII i IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2 oraz z 2021 r. Nr 74, str. 35 (w skrócie „RODO"), informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Dyrektor Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, 15-540 Bia³ystok, ul. ¯urawia 71;
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Bia³ostockim Parku Naukowo -Technologicznym: Mariusz Manaches, iodo@bpnt.bialystok.pl, +48 534 653 001;
3) Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
− przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
− przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;
− przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
− w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;
5) Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
c) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9) Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BPN-T.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki.
Czê¶æ I obejmuje: us³ugê monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: (w odniesieniu do ka¿dej z czê¶ci zamówienia): cena ofertowa – waga kryterium: 100 % (100 pkt).
Liczba punktów w kryterium cena ofertowa bêdzie liczona wed³ug wzoru:
Pc= (Cn/Co) x 100 pkt
WYJA¦NIENIE:
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa
Cn - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród ofert nieodrzuconych
Co - cena zaoferowana w ofercie ocenianej
Wynik zaokr±gla siê do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi monitoringu i ochrony fizycznej Bia³ostockiego Parku Naukowo-Technologicznego i Epi-Centrum Nauki.
Czê¶æ II obejmuje: us³ugê monitoringu i ochrony fizycznej Epi-Centrum Nauki.
Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: (w odniesieniu do ka¿dej z czê¶ci zamówienia): cena ofertowa – waga kryterium: 100 % (100 pkt).
Liczba punktów w kryterium cena ofertowa bêdzie liczona wed³ug wzoru:
Pc= (Cn/Co) x 100 pkt
WYJA¦NIENIE:
Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa
Cn - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród ofert nieodrzuconych
Co - cena zaoferowana w ofercie ocenianej
Wynik zaokr±gla siê do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê uprawniaj±c± do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – dotyczy CZʦCI I i II;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± w zakresie:
a) CZʦCI I: co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na us³udze ochrony fizycznej osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, wykonywane w sposób ci±g³y przez okres co najmniej dziesiêciu kolejno nastêpuj±cych po sobie miesiêcy i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto, tzn. us³uga winna byæ realizowana na jednym obiekcie, na podstawie jednej umowy
b) CZʦCI II: co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na us³udze ochrony fizycznej osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, wykonywane w sposób ci±g³y przez okres co najmniej dziesiêciu kolejno nastêpuj±cych po sobie miesiêcy i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto, tzn. us³uga winna byæ realizowana na jednym obiekcie, na podstawie jednej umowy.
2. Przez okre¶lenie budynek u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie obiekt wg definicji okre¶lonej w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie tj. budynek u¿yteczno¶ci publicznej - nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
3. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formu³y „spe³nia - nie spe³nia”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (na lub wg Za³±cznika nr 7 do SWZ).
2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w ppkt 1.1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcê uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej nale¿y przed³o¿yæ, po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em, koncesjê uprawniaj±c± do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2. W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y przed³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, oraz za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, sporz±dzonego na lub wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Dowodami potwierdzaj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie s±:
a) referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, je¿eli z Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów, o których mowa powy¿ej. Je¶li Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania po¶wiadczenia oraz okre¶liæ czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
UWAGA:
− W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
− Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, warunek udzia³u w postêpowaniu dotyczy tych us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
A) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 2 do SWZ),
B) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
A) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
B) O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 6 do SWZ) - do oferty,
C) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 ppkt 1.1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,
D) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2 ppkt 2.1 i 2.2 SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 i 4 SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.
2. Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych - pe³nomocnikiem,
3) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê" w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy" nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
4) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia odpowiednich zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci min. wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o min. wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia, wynikaj±cego z umowy. Ka¿da ze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleñ negocjacyjnych mo¿e nast±piæ po wej¶ciu w ¿ycie przepisów bêd±cych przyczyn± waloryzacji.
2. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp Strony umowy dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmian ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, przy ³±cznym spe³nieniu warunków:
1) min. poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów (wzrost lub obni¿enie), uprawniaj±cy Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, wynosi 3,5 % w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym z³o¿ono ofertê Wykonawcy,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (kwarta³ do poprzedniego kwarta³u) og³oszonego w komunikacie Prezesa GUS w Dz. U. RP „Monitor Polski", ustalonego w stosunku do kwarta³u, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy; poziom zmiany bêdzie stanowi³ ró¿nicê ceny materia³ów lub kosztów og³oszonych w komunikacie Prezesa GUS z miesi±ca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materia³ów/kosztów wynikaj±cych z komunikatu Prezesa GUS za miesi±c, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy,
3) sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania umowy nast±pi na podstawie wniosku Strony wnioskuj±cej o zmianê i dokumentów do³±czonych do tego wniosku potwierdzaj±cych m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia³ów/ poniesienie poszczególnych kosztów w ramach umowy, a tak¿e na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w ust. 8 pkt 2),
4) max. warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 12 % w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 5 ust. 1 umowy,
5) zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ co 6 m-cy, pocz±wszy najwcze¶niej od 7-go m-ca obowi±zywania umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy, je¿eli dotyczy ona:
1) terminu realizacji us³ug ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy - w zakresie koniecznym,
2) zmian wysoko¶ci wynagrodzenia na zasadach opisanych w tym paragrafie,
3) regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany - w zakresie koniecznym,
4) zaistnienia po zawarciu umowy si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie nag³e i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwy¿szej staranno¶ci nie da³o siê zapobiec lub zniweczyæ jego skutków,
5) zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy,
6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy lub ¶wiadczenia Stron.
4. Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmian umowy okre¶lono w §6 za³. nr 5 do SWZ – projektowane postanowienia umowne.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 w zwi±zku z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
2. Okres wykonywania zamówienia okre¶lony w sekcji IV pkt 4.2.10.) niniejszego og³oszenia zosta³ okre¶lony na 24 miesi±ce, przy za³o¿eniu, i¿ trwaæ bêdzie od dnia 01.06.2025 r. do dnia 31.05.2027 r.
3. Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców w przypadkach okre¶lonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.