Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041872/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00056776/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sal gimnastycznych w budynkach Szkół Podstawowych w Pisarzowej, Kaninie i nr 2 w Starej Wsi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://app.sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sal gimnastycznych w budynkach Szkół Podstawowych w Pisarzowej, Kaninie i nr 2 w Starej Wsi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5829d3a-828d-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000808/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja sal gimnastycznych w budynkach Szkół Podstawowych w Pisarzowej, Kaninie i nr 2 w Starej Wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041872/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 488731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Modernizacja sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Pisarzowej.Zakres zamówienia: Modernizacja polegała będzie na wymianie okien w sali gimnastycznej i zapleczu szatniowym, montażu piłkochwytu od strony okien w sali gimnastycznej, demontaż krat, uzupełnienie malowania, ocieplenie sali gimnastycznej styropianem, wykonanie elewacji, obłoże-nie cokołu płytkami klinkierowymi, wymianę parapetów i obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę instalacji odgromowej, remont studzienek kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 227281,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Modernizacja sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Kaninie.Zakres zamówienia: Modernizacja polegała będzie na wymianie okien i drzwi w sali gimnastycznej i zapleczu szatniowym, montażu piłkochwytu od strony okien w sali gimnastycznej, renowację parkietu w sali gimnastycznej – cyklinowanie, lakierowanie, wymianę listew przyściennych, malowanie sali gimnastycznej, wymianę lamp oświetleniowych, obłożenie płytkami parapetów, wymianę drzwi w korytarzu zaplecza szatniowego, malowanie, obłożenie schodów płytkami granitowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 55593,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. Modernizacja sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Starej Wsi.Zakres zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwi wejściowych w sali gimnastycznej oraz przeprowadzenie remontu i wyposażenia sali gimnastycznej. Remont będzie polegał na wy-mianie stolarki okiennej drewnianej na PCW, wymianie drzwi drewnianych na aluminiowe, cyklinowaniu i malowaniu parkietu, wymianie cokołów, malowaniu ścian i sufitu, zamontowanie siatki oddzielającej okna od pola gry, obłożenie dwóch ścian wykładziną tekstylną w celu osłony przed odbijaniem piłek, montaż bramek do piłki ręcznej, uzupełnienie tynków ościeży, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wykonanie lamperii farbami olejnymi bezbarwnymi po uprzednim malowaniu farbą emulsyjną, malowanie okien, wymianę opraw oświetleniowych na ledowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 205870,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341787,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481150,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341787,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remnotowo-Budowlany Józef Smyda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 734-197-60-07
7.3.3) Ulica: Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341787,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184776,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAM-BUD Zakład Ogólnobudowlany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371001026
7.3.3) Ulica: Reja 4
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIAN SUŁKOWSKI STAM-BUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
MARIAN SUŁKOWSKI STAM-BUD ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279844,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465058,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279844,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Józef Smyda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 734-197-60-07
7.3.3) Ulica: Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279844,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 1627K Raba Niżna-Olszówka w km 0+000 - 0+247 oraz w km 0+387 - 4+662 w m. Raba Niżna i Olszówka, Powiat Limanowski"
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 5 zadaniach asortymentowych
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Remont drogi wewnętrznej ul. Zarębki w miejscowości Limanowa
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont pomieszczeń
- Kompleksowa termoizolacja ścian i dachów wraz z wymianą obróbek blacharskich i instalacji odgromowych dwóch budynków stanowiących siedzibę PSSE w Piasecznie
- Termomodernizacja budynków oświatowych w Gminie Kije (II)
- Remont dachu budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.