Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040190/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00043849/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096450 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki otworowej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki otworowej wraz z robotami towarzyszącymi na terenie nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65b5e229-a0dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002457/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 18 nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040190/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197105,38 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki otworowej (okiennej i drzwiowej) wraz z robotami towarzyszącymi na terenie nieruchomości położonych w Łodzi przy ul. Głowackiego 3, ul. Sprawiedliwej 18, ul. Piotrowiczowej 8, ul. Radwańskiej 52, ul. Franciszkańskiej 97, ul. Marynarskiej 40, ul. Sierakowskiego 4, ul. Drewnowskiej 12, ul. Wróblewskiego 130. Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy nakładcze, specyfikacje techniczne, szkice, fotografie stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 89263,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki otworowej (okiennej i drzwiowej) wraz z robotami towarzyszącymi na terenie nieruchomości położonych w Łodzi przy ul. Gdańskiej 14, ul. Pogonowskiego 43, ul. Mielczarskiego 27. Szczegółowy zakres robót zawierają kosztorysy nakładcze, specyfikacje techniczne, szkice, fotografie, wytyczne konserwatora zabytków stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 107842,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96279,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96279,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96279,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIB Hesbud
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321308432
7.3.4) Miejscowość: Bechcice Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 95-083
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Irena Ewa Sobczyk Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "HESBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96279,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95625,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117932 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95625,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA mgr inż. Marek Wołowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570004311
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95625,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.